Niets van gemerkt, vanavond.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:26 schreef 3rdRock het volgende:
lieverds...help ff...begin ik wartaal uit te slaan?
vind je het gek..na 2 shandy lag jij lam op de bar!quote:
Dat zou je hier niet vertellenquote:Op zondag 30 januari 2011 01:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind je het gek..na 2 shandy lag jij lam op de bar!
I admit, maar SneeuwRamon vond ik lekkerder!quote:Op zondag 30 januari 2011 01:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat zou je hier niet vertellen:%
Maar nu kan ik ook wel zeggen dat jij Domien verkleed als Gaga, best lekker vond
You naughty boyquote:Op zondag 30 januari 2011 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
I admit, maar SneeuwRamon vond ik lekkerder!
Hierrrrrr!quote:Op zondag 30 januari 2011 01:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
You naughty boy
Waar is iedereen?
ikkkijk kinderen geen bezwaar via uitzendinggemist!quote:Op zondag 30 januari 2011 01:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
You naughty boy
Waar is iedereen?
Moest ff een heeeeel lang verhaal kwijt, duurde ffquote:
Waarom 5 paar?quote:Op zondag 30 januari 2011 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.zalando.nl/ske(...)sk1-mza-0314-99.html
en ik wil deze....en het liefst 5 paar!
Ksnap nog steeds geen bal van die tekst...quote:Op zondag 30 januari 2011 01:44 schreef justmattie het volgende:
Kaleidoscoop in z'n oogssssssssssssss. Ik kijk omhoog, m'n pupillen worden groot
Eigenlijk is het ergens een beetje een zielig liedje.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ksnap nog steeds geen bal van die tekst...![]()
ik heb al 2 paar gehad en di zaten zo ongelooflijk lekker. maar ik weet niet meer welke maat precies en dat verschilt bij mij per schoen. en ik kan ze nergens meer in de winkel vinden dus eigenlijk wil ik gewoon de komende 5 jaar vooruit kunnenquote:
Ow...quote:Op zondag 30 januari 2011 01:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ergens een beetje een zielig liedje.
LOLquote:Op zondag 30 januari 2011 01:44 schreef minthy het volgende:
Ow en ik vind Domien in deze clip helemaal niet zo aantrekkelijk, doe mij Coen maar![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 01:44 schreef justmattie het volgende:
Kaleidoscoop in z'n oogssssssssssssss. Ik kijk omhoog, m'n pupillen worden groot
Ow, op die manierquote:Op zondag 30 januari 2011 01:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb al 2 paar gehad en di zaten zo ongelooflijk lekker. maar ik weet niet meer welke maat precies en dat verschilt bij mij per schoen. en ik kan ze nergens meer in de winkel vinden dus eigenlijk wil ik gewoon de komende 5 jaar vooruit kunnenniet dat ik niet tevreden ben met mn huidige schoenen, maar die skechers waren de bom.
Idem heir!quote:Op zondag 30 januari 2011 01:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ksnap nog steeds geen bal van die tekst...![]()
Zat ik ook aan te denken. Hahaquote:Op zondag 30 januari 2011 01:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, op die manierJe kunt trouwens ook nog pumps overwegen
Ja, wees eerlijk: ze hadden op z'n minst zijn adamsappel weg kunnen scheren, is nu wel heel prominent in beeld. Verder wel een lekker wijf, denk ik. Niet zoveel kijk opquote:
Google, eerste hitquote:Op zondag 30 januari 2011 01:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow...Ik zal hem eens door Babelfish gooien, kijken wat daar uitkomt
Zijn we het nu alweer eens? Dit is echt scary shit...quote:
mag ik een paar van je lenen?quote:Op zondag 30 januari 2011 01:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, op die manierJe kunt trouwens ook nog pumps overwegen
Zelfs als ik ooit deadde ben, dan weet je dat ik ergens ben. Dan ben ik alsnog in de lucht, als sterrenstofquote:Op zondag 30 januari 2011 01:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow...Ik zal hem eens door Babelfish gooien, kijken wat daar uitkomt
Ja, maar dan nog begrijp ik het niet... WTF betekent Internagelaktisch??? Werk veel met straatschoffies, maar deze term heb ik nog nooit gehoordquote:Op zondag 30 januari 2011 01:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Google, eerste hit![]()
http://www.sweetslyrics.c(...)-%20Sterrenstof.html
dat weet zelfs JvT niet joh. die 3 zijn constant stoned volgens mijquote:Op zondag 30 januari 2011 01:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog begrijp ik het niet... WTF betekent Internagelaktisch??? Werk veel met straatschoffies, maar deze term heb ik nog nooit gehoord
quote:Op zondag 30 januari 2011 01:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zelfs als ik ooit deadde ben, dan weet je dat ik ergens ben. Dan ben ik alsnog in de lucht, als sterrenstof
Ze proppen wel eens ergens een letter tussen. Maar het heeft te maken met de ruimte, geloof ik.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog begrijp ik het niet... WTF betekent Internagelaktisch??? Werk veel met straatschoffies, maar deze term heb ik nog nooit gehoord
Dat KAN gewoon niet anders, zo klinkt het ook... Maargoed, het klinkt wel vrolijkquote:Op zondag 30 januari 2011 01:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet zelfs JvT niet joh. die 3 zijn constant stoned volgens mij
maar toch voel je de pijn als Vjeze Fur zingt...
zelfs als ik dood ben, weet je de dat ik ergens ben. dan ben ik in de lucht als sterrenstof.quote:
in welke tijdzone zit jij!quote:
Preciesquote:Op zondag 30 januari 2011 01:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zelfs als ik dood ben, weet je de dat ik ergens ben. dan ben ik in de lucht als sterrenstof.
oftewel: ook al overlijd ik, ik ben toch altijd bij je.
Das dan wel weerquote:Op zondag 30 januari 2011 01:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zelfs als ik dood ben, weet je de dat ik ergens ben. dan ben ik in de lucht als sterrenstof.
oftewel: ook al overlijd ik, ik ben toch altijd bij je.
Sluit ik mij bij aanquote:Op zondag 30 januari 2011 01:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, wees eerlijk: ze hadden op z'n minst zijn adamsappel weg kunnen scheren, is nu wel heel prominent in beeld. Verder wel een lekker wijf, denk ik. Niet zoveel kijk op
Ekdomzone.quote:
Angstig inderdaadquote:Op zondag 30 januari 2011 01:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Zijn we het nu alweer eens? Dit is echt scary shit...
ik vinnet ook wel wat hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |