Echt geen idee, heb de tv nog steeds aan. Is volgens mij een serie op maar ik volg het niet echtquote:Op zondag 30 januari 2011 02:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL. Zal wel White Noise zijn, oid
.
Rockquote:Op zondag 30 januari 2011 02:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rock heeft stilte en luistert naar zijn over het toetsenbord razende vingers.
en overloper...ja, een beetje...maar tis Stenders! die zou ik nog volgens als ie alleen maar de platen uitzocht voor Sky!
Sky?? Nu ga je te ver!!!quote:Op zondag 30 januari 2011 02:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rock heeft stilte en luistert naar zijn over het toetsenbord razende vingers.
en overloper...ja, een beetje...maar tis Stenders! die zou ik nog volgens als ie alleen maar de platen uitzocht voor Sky!
quote:Op zondag 30 januari 2011 02:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt geen idee, heb de tv nog steeds aan. Is volgens mij een serie op maar ik volg het niet echt
quote:
Kan niet met een schuin oog, zit er met de rug naartoequote:Op zondag 30 januari 2011 02:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Met een schuin oog kijken schiet niet echt op. Herken het. Heb de tv al uitgezet want ik vond het allemaal maar weinig boeiend, helaas.
Livin'on the edgequote:Op zondag 30 januari 2011 02:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij zoekt de randjes wel op die Rock.
quote:Op zondag 30 januari 2011 02:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan niet met een schuin oog, zit er met de rug naartoe
Ik zou zeggen vroeg! Optimist, mijn glas is altijd halfvolquote:
is zon liedje van Simple Minds, maar dan anders....ja, sorry er is geen schopsmiley!quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 02:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is zon liedje van Simple Minds, maar dan anders....ja, sorry er is geen schopsmiley!
en tis al hafl 3 zie ik......Timur begint over 11,5uur en daar wil ik bij zijn dus ik ga naar bed.
slaap lekker allen!
Zo kun je het natuurlijk ook zienquote:Op zondag 30 januari 2011 02:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vroeg! Optimist, mijn glas is altijd halfvol
Trusten kerel. Kusje op je voorhoofd. DOEI!quote:Op zondag 30 januari 2011 02:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is zon liedje van Simple Minds, maar dan anders....ja, sorry er is geen schopsmiley!
en tis al hafl 3 zie ik......Timur begint over 11,5uur en daar wil ik bij zijn dus ik ga naar bed.
slaap lekker allen!
Zit er drank in ?quote:Op zondag 30 januari 2011 02:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vroeg! Optimist, mijn glas is altijd halfvol
Nee, water! Wel zo goedkoop, dacht ikquote:
Gezond bezig dusquote:Op zondag 30 januari 2011 02:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, water! Wel zo goedkoop, dacht ik![]()
En je wordt er niet zo snel dronken van
Me too, ben ganz kaput! Begin er zelfs Duits van te lullen!! Moejenagaan...quote:
hier geen zon te bekennenquote:Op zondag 30 januari 2011 11:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goodmorning.
Damn, wat een zon. Straks maar een stukje wandelen.
quote:
Ah, de zon komt vast nog wel jullie kant op. Althans, dat is hetgeen wat Erwin Kroll gisteren zei op de tvquote:Op zondag 30 januari 2011 11:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hier inderdaad ook nietHans, stuur eens wat zon door!
jij bent de doelgroep Pinoquote:Op zondag 30 januari 2011 08:42 schreef Pino112 het volgende:
Waarom wist ik na twee noten al dat het Click Clack was?_.
hoop dat dat na Timur ook nog is want dan wil ik eigenlijk ff naar de mediamarkt. ik denk dat ik toch maar een fatsoenlijke koelkast ga kopen.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:53 schreef borisz het volgende:
Vos. Voor de vierde keer wereldkampioene worden in het veld
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:57 schreef 3rdRock het volgende:
nu op de webcam, annemiek ziet er niet uit!
quoteverneuker!quote:
Het is er smoodruk heb ik net al gehoordquote:Op zondag 30 januari 2011 11:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoop dat dat na Timur ook nog is want dan wil ik eigenlijk ff naar de mediamarkt. ik denk dat ik toch maar een fatsoenlijke koelkast ga kopen.
en geen Sofie vanavond bij PSradio, we krijgen Janine Abbring, bekend van TV Noord, De Jakhalzen en ze was ooit Tido!
LOL.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:00 schreef Allrounder het volgende:
Kan dat niet even in een spoiler Pino?!
ik denk er nog even over....en anders...fuck die korting! zoveel scheelt het nou ook weer niet op een koelvries.....ahem.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het is er smoodruk heb ik net al gehoord
Dat zal wel jaquote:Op zondag 30 januari 2011 12:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het is er smoodruk heb ik net al gehoord
Bij Vos praten we alleen over haar Sportprestaties zonder foto'squote:
En koopzondag hè.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Mooi weer, zondag en veel korting.. dan gaan de Nederlanders wel
.
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij Vos praten we alleen over haar Sportprestaties zonder foto's.
Volgens mij niet in Groningen, maar de Mediamarkt is wel open. Of is alles open? Zou wel tof zijn. Wel even zin om te shoppen.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:00 schreef Allrounder het volgende:
Kan dat niet even in een spoiler Pino?!
Whaha, inderdaad jaquote:Op zondag 30 januari 2011 12:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij Vos praten we alleen over haar Sportprestaties zonder foto's.
helaas....quote:Op zondag 30 januari 2011 12:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij niet in Groningen, maar de Mediamarkt is wel open. Of is alles open? Zou wel tof zijn. Wel even zin om te shoppen.
Hmm, ik dacht dat Groningen ook altijd de laatste zondag van de maand koopzondag had (en dat dacht ik van Zwolle ook), maar ik vind ze beiden niet terug in het rijtje.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij niet in Groningen, maar de Mediamarkt is wel open. Of is alles open? Zou wel tof zijn. Wel even zin om te shoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |