Nopes. Al een tijdje niet meer.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:45 schreef Nibb-it het volgende:
Zijn er nog live beelden op de Aljazeera Arabic stream? Hij werkt hier nietOp Aljazeera English zijn oude beelden
Zahi Hawass zal zijn werk hebben.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:53 schreef knuppelhaar het volgende:
UPDATE 33: Egyptologist blog doing detective work, some King Tut treasures may be part of damaged goods. http://bit.ly/e1IptP #Jan25 #Egypt
Zou het echt?
Heb ook slaapogen.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:52 schreef Nibb-it het volgende:
Oke, ga maar naar bed dan. Truste allemaal
alle links georienteerde mensen zien twitter ineens als een serieuze informatiebronquote:Op zondag 30 januari 2011 02:33 schreef remlof het volgende:
Ik hoor op twitter al de hele dag geruchten dat Mubarak 'm zou willen smeren naar Tel Aviv. Wat is dat toch?
Ik heb het toch over geruchten? Vraag me alleen af waar die vandaan komen, is dat iets dat op straat in Egypte wordt verspreid ofzo?quote:Op zondag 30 januari 2011 02:48 schreef robr0 het volgende:
[..]
alle links georienteerde mensen zien twitter ineens als een serieuze informatiebronprincipes als weer en wederhoor bestaan ineens niet meer
Nee, dat is puur de kracht van Twitter in dit soort situaties. Ik zet op Twitter dat Mubarak vlucht, vervolgens zetten 300 mensen op Twitter dat Mubarak vlucht.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het toch over geruchten? Vraag me alleen af waar die vandaan komen, is dat iets dat op straat in Egypte wordt verspreid ofzo?
Zelf heb je je common sense filtertje anders ook niet helemaal goed staan:quote:Op zondag 30 januari 2011 02:55 schreef robr0 het volgende:
[..]
Nee, dat is puur de kracht van Twitter in dit soort situaties. Ik zet op Twitter dat Mubarak vlucht, vervolgens zetten 300 mensen op Twitter dat Mubarak vlucht.
Sukkel.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:48 schreef robr0 het volgende:
[..]
alle links georienteerde mensen zien twitter ineens als een serieuze informatiebronprincipes als weer en wederhoor bestaan ineens niet meer
hihi gekkie hou jij je maar met boer zoekt vrouw bezigquote:Op zondag 30 januari 2011 03:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Zelf heb je je common sense filtertje anders ook niet helemaal goed staan:
[..]
Sukkel..
inkoppertjequote:Op zondag 30 januari 2011 03:10 schreef robr0 het volgende:
[..]
hihi gekkie hou jij je maar met boer zoekt vrouw bezig
Als je users stalkt bij gebrek aan repliek wel ja.quote:
Nee, alleen analyses en oude beelden.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:21 schreef Staal het volgende:
Zijn er nog updates? Ik kan jammer genoeg niet streamen.
Bedankt.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen analyses en oude beelden.
Ze hadden het er ook over dat de arabische stock exchanges behoorlijk zijn gekelderd. En die gaan over een paar uur weer open, eens kijken wat er dan gebeurd.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Bedankt.
Logisch ook. Heb op CNN alleen de laatste beelden gekeken. Maar het is er al over half vijf in de morgen. Ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren. Eerst een paar uur maffen.
Hmmm, ik googlede op Nile TV en dan vind je onder andere de site van de Egypt State Information Service: www.sis.gov.eg maar die is dus gewoon downquote:Op zondag 30 januari 2011 03:54 schreef deleriouz het volgende:
Op de CNN stream van Nile TV zie je het leger allemaal boeven inrekenen. Ook bellen er mensen in om de positie van bendes te melden.
quote:tindra66 WOW RT @ibutjantik::#Egyptian women announcing: they will lead the demo today as men were protecting them at night and need to rest #Egypt
wat moet een extreem-linkser zoals jij nu weer met FOXnews?quote:Op zondag 30 januari 2011 07:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
Fox topografie.
Egypte is verhuisd? Wel even google maps er bij gepakt voor de topo.quote:Op zondag 30 januari 2011 07:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
Fox topografie.
Vandaag de beslissende keuze van het leger?quote:nolanjazeera Dan Nolan
LOT more army on streets today. Roadblocks on traffic on Gala St. More tension btw soldiers/civilians. Situation feels different now #Jan25
quote:Op zondag 30 januari 2011 07:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
Fox topografie.
quote:Ferdy_smile_normal
LibDemFerdy: RT @nolanjazeera: Sources tell us military now in streets of Sharm el Sheikh! This cant happen wout Israel approval under terms of Camp David accords #Jan25
half a minute ago via web
quote:ClaireBerlinski: RT @HansAHCdeWit: RT @jstrevino: Holy crap. Egyptian military entering Sinai Peninsula in violation of Camp David Accords, Al Jazeera reports. #Jan25
quote:PM Benjamin Netanyahu says Israel looking to maintain its peaceful ties with #Egypt, watching events 'with vigilance' - Reuters
quote:NRC Live:
Er zijn veel geruchten over busjes die het ministerie van Binnenlandse Zaken ontvluchtten vanmorgen. Ze zouden een lijk naar buiten hebben gegooid en het vuur hebben geopend.
quote:nolanjazeera Dan Nolan
#Egypt state TV reporting Aljazeera office in #Cairo is to be shut down today. Licenses revoked #Jan25
quote:BoursaExchange: RT @sarahcarr: Radio just announced that they're closing al Jazeera in Egypt. Fucking wankers #jan25
half a minute ago via YoruFukurou
Als er in de linkerbovenhoek live staat is het live, anders niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 09:48 schreef BrandX het volgende:
Die beelden nu op AJA (dus niet AJE) zijn die live of is dat gister?
Ik zie het nu idd. Het is niet live, en gaat ook over andere landen (zie andere vlaggen in beeld).quote:Op zondag 30 januari 2011 09:51 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Als er in de linkerbovenhoek live staat is het live, anders niet.
quote:nolanjazeera Dan Nolan
Dont worry well still report whats happening in #Egypt no matter what new restrictions they put on us. #Jan25
roept twitter.quote:Op zondag 30 januari 2011 09:52 schreef Olga het volgende:
echt schandalig dat ze al jazeera gaan sluiten
Als dat idd zo zou zijn, zou je dat kunnen opvatten als dat er iets gaat gebeuren waar men liever geen TV bij heeft.quote:Op zondag 30 januari 2011 09:52 schreef Olga het volgende:
echt schandalig dat ze al jazeera gaan sluiten
Dan Nolan is verslaggever bij al jazeera. Die roept dat niet zomaarquote:
ja die is er al dagen met commentaar zou echt belachelijk wezenquote:Op zondag 30 januari 2011 09:54 schreef Olga het volgende:
[..]
Dan Nolan is verslaggever bij al jazeera. Die roept dat niet zomaar
quote:schleprock: Al Jazeera being shut down in Egypt. Increased army presense on the streets. Roadblocks preventing people from getting to Tahrir
drom. Je moet gewoon de juisten volgen op twitter. Er zijn er idd genoeg die onzin blatenquote:Op zondag 30 januari 2011 09:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die is er al dagen met commentaar zou echt belachelijk wezen
quote:apathoni: RT @justimage: Al Jazeera is now confirming that their Cairo offices have been shut down! Their license to report has been withdrawn
ok dat had ik gemistquote:Op zondag 30 januari 2011 09:54 schreef Olga het volgende:
[..]
Dan Nolan is verslaggever bij al jazeera. Die roept dat niet zomaar
als een gewone burger het had gezegd had ik het hier niet neergezetquote:
Hier ook. Maar ze zenden ook vanuit Londen uitquote:Op zondag 30 januari 2011 09:58 schreef BrandX het volgende:
vooralsnog doen de AJA en AJE streams het gewoon.
AJA ook?quote:Op zondag 30 januari 2011 09:58 schreef Olga het volgende:
[..]
Hier ook. Maar ze zenden ook vanuit Londen uit
Is dat een bericht van vrijdag?quote:
quote:
Nee, is in qatar toch of vae?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Zou AJA/AJE daar niet wat over zeggen als ze down gehaald zouden worden? Tot nu toe is het business as (sort of) usual.
AJA is nu wel live vanuit de studio, maar in Doha. Staat er . Live Doha.
Is dat een plaats in Egypte? (ff googlen)
hey goedemorgen hoe is het met je neef??? en met oma alles weer een beetje goedquote:Op zondag 30 januari 2011 10:00 schreef Ludacriss het volgende:
Heb het gevoel dat er een bloedbad komt vandaag... Vuile honden daar zeg!
ja was gisteren gebeurd door sommige politiemensen leger en demonstranten hebben ingegrepenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Men begint de afgoderij al te vernietigen, mummies vernield in Cairo
http://fp.dagelijksestand(...)ld-door-plunderaars/
herhalingenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:08 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn de beelden op Al Arabiya wel live of ook herhalingen?
quote:Sunday is the start of the work week in Egypt, but as Al Jazeera's Dan Nolan reports, things in Cairo are "a long way from business as usual".
He says authorities are placing new military roadblocks on Galaa street in Cairo, blocking traffic from going through to the Corniche that runs along the Nile river. "Still a very tense scene with military everywhere," he says.
Later, he reports that witnesses have told Al Jazeera that the military has begun moving in on the streets of the Red Sea resort city of Sharm El Sheikh to protect tourist areas.
"What makes this so significant is that this is in the Sinai Peninsula. Under the terms of the Camp David accord, a peace treaty signed between Israel and Egypt, there was to be complete restrictions on any military ever entering the Sinai. It was always that the security in the Sinai could only ever be handled by police forces. This would indicate that police are no longer doing their job in the Sinai peninsula."
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat mensen rücksichtslos aan het plunderen zijn en die dingen niet in één stuk uit hun kist getrokken kregen.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Men begint de afgoderij al te vernietigen, mummies vernield in Cairo
http://fp.dagelijksestand(...)ld-door-plunderaars/
quote:U.S. Embassy advises Americans in #Egypt to consider leaving as soon as possible - AP
nee volgens mij niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:13 schreef Olga het volgende:
[..]
Nederland heeft dat nog niet gedaan he?
quote:
http://www.nu.nl/binnenla(...)airo-vertrokken.htmlquote:- De KLM-vlucht van Schiphol die zaterdagavond naar de Egyptische hoofdstad Caïro zou gaan, is zondagochtend rond 08.00 uur vertrokken.
© NU.nl/Leon van der Zwaluw
Net als andere Europese luchtvaartmaatschappijen paste de KLM het vluchtschema aan nadat de Egyptische overheid in verband met massale demonstraties een avondklok instelde.
De KLM verzorgt dagelijks een vlucht naar Caïro.
op MiBuZa staat nog nietsquote:Op zondag 30 januari 2011 10:13 schreef Olga het volgende:
[..]
Nederland heeft dat nog niet gedaan he?
Jip. Buitenlandse zaken raad het alleen niet aan om er naar toe te gaan, maar vooralsnog halen ze niemand terug.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:15 schreef Olga het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)airo-vertrokken.html
of juist niet omdat men niet naar het werk gaat? Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De demonstraties zullen nu wel gelijkelijk afnemen, heb ik het vermoeden. Mede door het feit dat er ook genoeg werkende egyptenaren zijn die op hun werk verwacht worden.
Tot er een Nederlander dood gaat daar.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jip. Buitenlandse zaken raad het alleen niet aan om er naar toe te gaan, maar vooralsnog halen ze niemand terug.
Er zullen genoeg bedrijven zijn die dat niet tolereren. Tenzij men hun baan en zekerheden op het spel wil zetten.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
of juist niet omdat men niet naar het werk gaat? Ik ben benieuwd.
eh, ze negeren ook een avondklok, ze negeren ook politie, ze negeren ook het leger. Er zijn meer dan 100 doden gevallen, ik weet het nog zo net niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Er zullen genoeg bedrijven zijn die dat niet tolereren. Tenzij men hun werk op het spel wil zetten.
Het negeren van noodverordening, een bevel en een order staan niet in verhouding dan het op het spel zetten van je zekerheid, inkomsten en primaire behoeften.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, ze negeren ook een avondklok, ze negeren ook politie, ze negeren ook het leger. Er zijn meer dan 100 doden gevallen, ik weet het nog zo net niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |