Nopes. Al een tijdje niet meer.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:45 schreef Nibb-it het volgende:
Zijn er nog live beelden op de Aljazeera Arabic stream? Hij werkt hier nietOp Aljazeera English zijn oude beelden
Zahi Hawass zal zijn werk hebben.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:53 schreef knuppelhaar het volgende:
UPDATE 33: Egyptologist blog doing detective work, some King Tut treasures may be part of damaged goods. http://bit.ly/e1IptP #Jan25 #Egypt
Zou het echt?
Heb ook slaapogen.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:52 schreef Nibb-it het volgende:
Oke, ga maar naar bed dan. Truste allemaal
alle links georienteerde mensen zien twitter ineens als een serieuze informatiebronquote:Op zondag 30 januari 2011 02:33 schreef remlof het volgende:
Ik hoor op twitter al de hele dag geruchten dat Mubarak 'm zou willen smeren naar Tel Aviv. Wat is dat toch?
Ik heb het toch over geruchten? Vraag me alleen af waar die vandaan komen, is dat iets dat op straat in Egypte wordt verspreid ofzo?quote:Op zondag 30 januari 2011 02:48 schreef robr0 het volgende:
[..]
alle links georienteerde mensen zien twitter ineens als een serieuze informatiebronprincipes als weer en wederhoor bestaan ineens niet meer
Nee, dat is puur de kracht van Twitter in dit soort situaties. Ik zet op Twitter dat Mubarak vlucht, vervolgens zetten 300 mensen op Twitter dat Mubarak vlucht.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het toch over geruchten? Vraag me alleen af waar die vandaan komen, is dat iets dat op straat in Egypte wordt verspreid ofzo?
Zelf heb je je common sense filtertje anders ook niet helemaal goed staan:quote:Op zondag 30 januari 2011 02:55 schreef robr0 het volgende:
[..]
Nee, dat is puur de kracht van Twitter in dit soort situaties. Ik zet op Twitter dat Mubarak vlucht, vervolgens zetten 300 mensen op Twitter dat Mubarak vlucht.
Sukkel.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:48 schreef robr0 het volgende:
[..]
alle links georienteerde mensen zien twitter ineens als een serieuze informatiebronprincipes als weer en wederhoor bestaan ineens niet meer
hihi gekkie hou jij je maar met boer zoekt vrouw bezigquote:Op zondag 30 januari 2011 03:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Zelf heb je je common sense filtertje anders ook niet helemaal goed staan:
[..]
Sukkel..
inkoppertjequote:Op zondag 30 januari 2011 03:10 schreef robr0 het volgende:
[..]
hihi gekkie hou jij je maar met boer zoekt vrouw bezig
Als je users stalkt bij gebrek aan repliek wel ja.quote:
Nee, alleen analyses en oude beelden.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:21 schreef Staal het volgende:
Zijn er nog updates? Ik kan jammer genoeg niet streamen.
Bedankt.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen analyses en oude beelden.
Ze hadden het er ook over dat de arabische stock exchanges behoorlijk zijn gekelderd. En die gaan over een paar uur weer open, eens kijken wat er dan gebeurd.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Bedankt.
Logisch ook. Heb op CNN alleen de laatste beelden gekeken. Maar het is er al over half vijf in de morgen. Ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren. Eerst een paar uur maffen.
Hmmm, ik googlede op Nile TV en dan vind je onder andere de site van de Egypt State Information Service: www.sis.gov.eg maar die is dus gewoon downquote:Op zondag 30 januari 2011 03:54 schreef deleriouz het volgende:
Op de CNN stream van Nile TV zie je het leger allemaal boeven inrekenen. Ook bellen er mensen in om de positie van bendes te melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |