Ga het straks eens rustig op mijn gemak lezenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor wie geïnteresseerd is, een insider (Event Supervisor) van het Songfestival geeft een kijkje achter de schermen en beantwoord vragen.
Het Eurovisie Songfestival organiseren, hoe werkt dat?
Super tof.
Wel grappige tekeningenquote:
Sorry, ik vind de muziek niet om aan te horenquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, ik vind de muziek niet om aan te horen
Maar wel We will rock youquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Over 8 uurtjes de wekker al weer, EN DAT OP MIJN ENIGE UITSLAAPDAG!
DVD?! Van Haasje en Rammelaar?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:57 schreef Kally het volgende:
Ik heb nog een dvd ergens van Leonie, kreeg ik ergens bij, wat een ellende
Mijn jongens hebben er nooit wat aan gevonden
Ik zal even kijken van de week of ik hem kan vinden, dan krijg je hem wel van mequote:
Jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaaa, en dan over een tijdje ook nog met jou
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal even kijken van de week of ik hem kan vinden, dan krijg je hem wel van me
Ik ken het niet verderquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
!
Jeugdherinneringen
Elke avond die hele videoband kijken. Mijn ouders werden er gek van
Ik weet trouwens niet of dat over haasje en rammelaar gaat hoorquote:
Ik denk dat je het wel gaat waarderenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook nog naar WWRY, samen met mijn vader.
Wordt mijn 1ste musical
Zijn dat die knuffels trouwens?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:02 schreef iBenny het volgende:
We hebben het alleen op VHS. Maar die videoband is zo versleten en oud dat als je het gaat afspelen nog net kan zien dat er íets van een trein rijdt ofzo
http://gratis-zoekertjes.(...)r-leonie-sazias.htmlquote:Op zondag 30 januari 2011 00:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet of dat over haasje en rammelaar gaat hoor
Alleen allemaal liedjes
Heb nu 2 weekendjes geboekt om mijn ouders te bezoekenquote:
Oke. Gezellig!quote:Op zondag 30 januari 2011 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb nu 2 weekendjes geboekt om mijn ouders te bezoeken
Ja die is het, ik hoop dat ik hem nog heb hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://gratis-zoekertjes.(...)r-leonie-sazias.html
?
Nja, je hoeft er niet helemaal je kast voor overhoop te halen hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die is het, ik hoop dat ik hem nog heb hoor
Ik zal morgen even mijn kast doorspitten
Nope, mijn ouders wonen in Nederland en deels in Spanjequote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke. Gezellig!
Ik dacht dat die ook in Engeland woonde. Dat je dat laatst zei
Ohw. Spanje was het idd.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, mijn ouders wonen in Nederland en deels in Spanje
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, je hoeft er niet helemaal je kast voor overhoop te halen hoor
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw. Spanje was het idd.![]()
..c_a was toen jaloers op ze
Die vind ik zo niet leukquote:Op zondag 30 januari 2011 00:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh, Charly Luske speelt morgen.. dat is niet vervelend!![]()
quote:
Ja maar...quote:Op zondag 30 januari 2011 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Zit in mijn dressoir, hoef er maar 1 deur voor open te maken, en die moet ik toch opruimen want de jongens leggen de dvd's niet in het doosje terug
Dus als ik opruim en doosjes zoek die bij de dvd's horen, vind ik hem vanzelf en dan leg ik hem apart voor jequote:
Oke. Is goedquote:Op zondag 30 januari 2011 00:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus als ik opruim en doosjes zoek die bij de dvd's horen, vind ik hem vanzelf en dan leg ik hem apart voor je
Sweet dreams lieverdquote:Op zondag 30 januari 2011 00:17 schreef Kally het volgende:
Ik ga wederom verstandig zijn en afsluiten, morgen weer een verjaardag
Slaap lekker voor straks
Weer eentje?!quote:Op zondag 30 januari 2011 00:17 schreef Kally het volgende:
Ik ga wederom verstandig zijn en afsluiten, morgen weer een verjaardag
Slaap lekker voor straks
Welterusten Bennyquote:Op zondag 30 januari 2011 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weer eentje?!
Lekker weekend dan
Ik ga ook slapen
Tot morgen allen
Al de hele dag hoor. Vrijdag voor ik ging slapen heb ik hem al teruggezet.quote:
Sorry, het valt me nu dus pas opquote:Op zondag 30 januari 2011 00:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Al de hele dag hoor. Vrijdag voor ik ging slapen heb ik hem al teruggezet.
hmmhmmm is zo gewoon dat het me pas opviel toen ik net iemand anders erover zagt typenquote:
Momenteel wel, komt mede door de wedstrijd van PSV. DOet me meestal toch wel goed even in het stadion zijn. Maar de dag zelf ben ik wel geod doorgekomen. Had het even rond 12.00 uur zwaar. Maar al vrijwel meteen belde mijn broer op dat hij van zijn huis weg reed om naar mij toe te komen met vrouw en kind. Even bij mij koffie gedronken en toen naar pa geweest. Daar even het dorp ingeweest. Pa, broer en co gingen naar schoonouders (kon niet mee, wilde het ook niet, omdat de auto te klein is voor 5 man (mede door de maxicosi). Ging wel lekker, mezelf op een broodje bij Bakker Bart getrakteerd, daarna even lekker wat muziek geluisterd en gecomputerd. Met zijn drieen gegeten. Friet en hapjes (pa en S. mosselen) en daarna dus naar PSV geweest..quote:Op zondag 30 januari 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmhmmm is zo gewoon dat het me pas opviel toen ik net iemand anders erover zagt typen
Weer wat beter nu kerel?
dat klinkt wel als een toffe dagquote:Op zondag 30 januari 2011 00:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Momenteel wel, komt mede door de wedstrijd van PSV. DOet me meestal toch wel goed even in het stadion zijn. Maar de dag zelf ben ik wel geod doorgekomen. Had het even rond 12.00 uur zwaar. Maar al vrijwel meteen belde mijn broer op dat hij van zijn huis weg reed om naar mij toe te komen met vrouw en kind. Even bij mij koffie gedronken en toen naar pa geweest. Daar even het dorp ingeweest. Pa, broer en co gingen naar schoonouders (kon niet mee, wilde het ook niet, omdat de auto te klein is voor 5 man (mede door de maxicosi). Ging wel lekker, mezelf op een broodje bij Bakker Bart getrakteerd, daarna even lekker wat muziek geluisterd en gecomputerd. Met zijn drieen gegeten. Friet en hapjes (pa en S. mosselen) en daarna dus naar PSV geweest..
dat klinkt als een nuttige dagbesteding.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:51 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik zie wel een beetje tegen vanmiddag op. Vrij lege dag, maar gelukkig is het koopzondag in het winkelcentrum, dus denk dat ik daar even heen ga. Heb wel een nieuwe broek nodig, gezien sommige te strak zitten of te vaal worden of de ritsluiting staat te vaak open..
Ja okee, maar jij kan waarschijnlijk beter dan ik omgaan met die leegte.. Dat is gewoon soms echt niet leuk meer.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat klinkt als een nuttige dagbesteding.
Wij hebben helemaal niks ingepland, zien wel hoe de dag gaat lopen, vandaag te druk geweest
klopt, ook al heb ik ook nieta ltijd een fijn leven het is niet te vergelijken met jouw situatiequote:Op zondag 30 januari 2011 00:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee, maar jij kan waarschijnlijk beter dan ik omgaan met die leegte.. Dat is gewoon soms echt niet leuk meer.
Vooral de angst om iets te doen en jezelf energieloos en blegh voelen. Zal ik morgen ook wel hebben. Maar ik MOET gewoon tegen mezelf zeggen E. Ga PVD gewoon naar het winkelcentrum
Ja. ik realiseer me misschien te weinig dat ook andere problemen hebben. Maar ja ooit zal het wel goed met me komen..quote:Op zondag 30 januari 2011 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ook al heb ik ook nieta ltijd een fijn leven het is niet te vergelijken met jouw situatie
Maar inderdaad, als je de kracht kan vinden om jezelf op te peppen om het toch te doen dan vind ik het
Crazyquote:Op zondag 30 januari 2011 01:37 schreef Crazy-M het volgende:
willem 2 verloren. Naar met 9 man en 1 doelpunt verlies.... Gaan we dan toch nog hopen? O en geen zin om te slapen
Ze zijn de tweede helft niet echt gevaarlijk geweest, door eigen kracht meer door slordigheid van PSV. Maar er is hoop. Want VVV doet het ook niet echt goed.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:37 schreef Crazy-M het volgende:
willem 2 verloren. Naar met 9 man en 1 doelpunt verlies.... Gaan we dan toch nog hopen? O en geen zin om te slapen
stuquote:
slaap lekkerquote:
Dat past jou wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 08:01 schreef PatriQue89 het volgende:
hahaa, ik ben Drama Teacher geworden in Kally haar cittyville!
cityvillequote:Op zondag 30 januari 2011 08:01 schreef PatriQue89 het volgende:
hahaa, ik ben Drama Teacher geworden in Kally haar cittyville!
Goedemorgen Bosquote:
Crvquote:
Nah vereist een beetje geven en nemenquote:Op zondag 30 januari 2011 11:03 schreef crv het volgende:
wordt me steeds duidelijker dat ik echt een waanzinnige baan heb, maar het vereist op dit moment veel reizen en in combi met mijn deeltijdhuwelijk komt dit de komende maanden echt klote uit
![]()
Zit er echt mee
ja, maar op het ogenblijk veel geven, komt er op neer dat we elkaar de komende maanden enel slechts af en toe wat dagen zien. en als zij hierheen komt ga ik weg en af en toe is acceptabel, maar dat is het nu niet. in maart komt ze op dinsdagavond, ik donderdag vrijdag weg en dan zondag gelijk weer weg voor 10 dagen en dan gaat zij weer terug. en mijn vrouws reisschema is ook aangepast op haar verjaardag en zo.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah vereist een beetje geven en nemen
quote:
Ja nou ja als het alleen de komende maanden is zie ik het probleem om eerlijk te zijn niet zo, dan is het gewoon even niet anders.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:08 schreef crv het volgende:
[..]
ja, maar op het ogenblijk veel geven, komt er op neer dat we elkaar de komende maanden enel slechts af en toe wat dagen zien. en als zij hierheen komt ga ik weg en af en toe is acceptabel, maar dat is het nu niet. in maart komt ze op dinsdagavond, ik donderdag vrijdag weg en dan zondag gelijk weer weg voor 10 dagen en dan gaat zij weer terug. en mijn vrouws reisschema is ook aangepast op haar verjaardag en zo.
wel als je mijn vrouw kent, los daarvan is ze 100%arbeidsongeschikt en is niet graag alleen en zeker niet in NL, dus als je dan al 4 jaar deeltijd leeft....quote:Op zondag 30 januari 2011 11:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja als het alleen de komende maanden is zie ik het probleem om eerlijk te zijn niet zo, dan is het gewoon even niet anders.
Hoi pgr
* crv wacht op de eerste opmerking van vrouwenquote:Op zondag 30 januari 2011 11:14 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben aant multitasken, maar dat gaat me niet echt best af
Onbijten, Fokken en tennisfinale kijken tegelijk
Jawel, maar ik denk dan altijd maar zo, het kan ook erger, ze kan ook geen relatie hebbenquote:Op zondag 30 januari 2011 11:13 schreef crv het volgende:
[..]
wel als je mijn vrouw kent, los daarvan is ze 100%arbeidsongeschikt en is niet graag alleen en zeker niet in NL, dus als je dan al 4 jaar deeltijd leeft....
Go Novakquote:Op zondag 30 januari 2011 11:14 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben aant multitasken, maar dat gaat me niet echt best af
Onbijten, Fokken en tennisfinale kijken tegelijk
dat vind ik ook, maar ja het is zoals het is. Het is gewoon lastig. We zijn ook bezig om te kijken wat de kosten zijn om hier groter te gaan wonen en het huis in NL leeg te zetten en zij hierheen komt. Dan is het sowieso anders. Maar blijft wel vervelend dat ik vaak op zondag moet reizen om ergens op maandag bijtijds te kunnen beginnenquote:Op zondag 30 januari 2011 11:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk dan altijd maar zo, het kan ook erger, ze kan ook geen relatie hebben
Ja maar dat is met alles he, overal zitten voor en nadelen aan.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:19 schreef crv het volgende:
[..]
dat vind ik ook, maar ja het is zoals het is. Het is gewoon lastig. We zijn ook bezig om te kijken wat de kosten zijn om hier groter te gaan wonen en het huis in NL leeg te zetten en zij hierheen komt. Dan is het sowieso anders. Maar blijft wel vervelend dat ik vaak op zondag moet reizen om ergens op maandag bijtijds te kunnen beginnen
yep, maar ik heb mezelf beloofd dat werk mijn prive niet meer mag beinvloeden. maar dit is zo'n waanzinnige kansquote:Op zondag 30 januari 2011 11:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat is met alles he, overal zitten voor en nadelen aan.
Dan is het stom als je die niet grijpt, dat is mijn mening en ik neem aan dat ze niet klaagt als je salaris gestort wordt dus dan zal ze zich er toch bij neer moeten leggen.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:24 schreef crv het volgende:
[..]
yep, maar ik heb mezelf beloofd dat werk mijn prive niet meer mag beinvloeden. maar dit is zo'n waanzinnige kans
zoals gezegd je kent er niet en buiten dat.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan is het stom als je die niet grijpt, dat is mijn mening en ik neem aan dat ze niet klaagt als je salaris gestort wordt dus dan zal ze zich er toch bij neer moeten leggen.
Dan moet je zelf een keuze maken,quote:Op zondag 30 januari 2011 11:30 schreef crv het volgende:
[..]
zoals gezegd je kent er niet en buiten dat.
Die belofte heb ik mezelf gemaakt (niet eens vanwege mijn vrouw) en dat heb ik niet voor niets gedaan.
Ik heb wat erg vervelende ervaringen met familie en vrienden die teveel zijn opgaan in hun werk.
Ik wil hoe dan ook van het leven naast het werk kunnen genieten. En persoonlijk
"I don't give a shit" om geld meer.
precies en dat is dus niet makkelijkquote:
Nee dat snap ikquote:
Doei, graag gedaan (wat heb ik gedaan?quote:
"geluisterd"quote:Op zondag 30 januari 2011 11:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Doei, graag gedaan (wat heb ik gedaan?)
Owww dat is toch normaalquote:
nou, tegenwoordig .....quote:
quote:
Voor mij welquote:
Ik zoek een opklapbed met kast eromheen voor in jongste zijn kamer, die is vrij klein en dan heeft hij meer ruimte om overdag te spelen.quote:
Slim over gedachtquote:Op zondag 30 januari 2011 11:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zoek een opklapbed met kast eromheen voor in jongste zijn kamer, die is vrij klein en dan heeft hij meer ruimte om overdag te spelen.
Heb je een voorbeeld?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:52 schreef Kally het volgende:
Staan er wel wat maar eerst de keuring deze week van mijn auto
Ik woonde vroeger zelf in hetzelfde huis en had ook zo'n bedquote:
Het is een kast en daar trek je een bed uitquote:Op zondag 30 januari 2011 11:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld?
Snap even niet helemaal wat je bedoeld.
Ik heb er 5 gestuurd nuquote:Op zondag 30 januari 2011 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
Ik moet bijlen hebben voor mn brandweerkazerne
thanksquote:
Bennyquote:
Vertel...quote:Op zondag 30 januari 2011 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Benny![]()
wat kunnen sommige vrouwen toch leuk eruit zien
Gewoonquote:
STUWIEEEEEEEEEEEEEquote:
Waar?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
STUWIEEEEEEEEEEEEE
Benny, die reporter van Jerusalem
net op die live stream, zal ff kijken of er ergens een cap is gemaaktquote:
Crrraaaaazzzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op zondag 30 januari 2011 13:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
STUWIEEEEEEEEEEEEE
Benny, die reporter van Jerusalem
Zijn ze alweer begonnen?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
net op die live stream, zal ff kijken of er ergens een cap is gemaakt
tahrir square staat bomvolquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:38 schreef Kally het volgende:
Zo verjaardag afgezegd, zie het ff niet zitten
Kallyquote:Op zondag 30 januari 2011 13:38 schreef Kally het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:38 schreef Kally het volgende:
Nou, misschien dan maar het beste dat je even aan jezelf denktquote:Op zondag 30 januari 2011 13:44 schreef Kally het volgende:
Hmm laten we het er maar op houden dat ik mezelf een beetje voorbij loop
Als je nou eens niet doet en rustig gaat doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:44 schreef Kally het volgende:
Hmm laten we het er maar op houden dat ik mezelf een beetje voorbij loop
Ja ik herken een paar dingen die ik ook had een paar jaar terug, en zo diep wil ik niet meer zakkenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, misschien dan maar het beste dat je even aan jezelf denkt
Dat doe ik dus nuquote:Op zondag 30 januari 2011 13:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je nou eens niet doet en rustig gaat doen.
Verstandigquote:Op zondag 30 januari 2011 13:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik herken een paar dingen die ik ook had een paar jaar terug, en zo diep wil ik niet meer zakken
Dus ik doe er nu eerder wat mee
Handigquote:Op zondag 30 januari 2011 13:54 schreef Kally het volgende:
Af en toe grrrrrrrrr
Allebei de opladers van de DS-sen zijn tegen kapot aan, moet echt met beleid nu, leuk hoor twee lomperikken in huis
Ik word er soms niet goed van, ze rukken hem uit het stopcontact, of proberen weg te lopen met ds zonder dat ze kijken of hij in de oplader zitquote:
Dat is inderdaad wel irritant. Dat laatste kan ik me ergens nog wel inkomen overigensquote:Op zondag 30 januari 2011 13:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik word er soms niet goed van, ze rukken hem uit het stopcontact, of proberen weg te lopen met ds zonder dat ze kijken of hij in de oplader zit
Dat laatste, zo herkenbaarquote:Op zondag 30 januari 2011 13:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik word er soms niet goed van, ze rukken hem uit het stopcontact, of proberen weg te lopen met ds zonder dat ze kijken of hij in de oplader zit
Ik struikel nog wel eens over het snoer van mijn laptopquote:Op zondag 30 januari 2011 14:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat laatste, zo herkenbaar
Ook op werk, laptop even aan stroom hangen, komt klant binnen wil je daarna de laptop wegbrengen, BAM stekker vast
Ik denk ook dat het typisch iets voor mannen isquote:Op zondag 30 januari 2011 13:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel irritant. Dat laatste kan ik me ergens nog wel inkomen overigens
quote:
niet met intresse te makenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het typisch iets voor mannen is
Zo geen interesse in dat soort dingen dus niet meer aan denken, en die van mij zien iets niet al vallen ze erover dus
Dank u mevrouwquote:
Dat laatste heb ik ook welquote:Op zondag 30 januari 2011 14:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het typisch iets voor mannen is
Zo geen interesse in dat soort dingen dus niet meer aan denken, en die van mij zien iets niet al vallen ze erover dus
Dat is wel echt iets voor mannenquote:
Hoiquote:
Hehehequote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is wel echt iets voor mannen
Ik krijg vragen over waar iets ligt en dan ligt het gewoon voor hun neus
Nee ik wacht ook nog even, ben gewoon aan het kijkenquote:
Ok, hebben ze niks bij bouwpakettenland?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik wacht ook nog even, ben gewoon aan het kijken
Wasda?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, hebben ze niks bij bouwpakettenland?
Ja bouwpakketten okequote:
Geen idee verderquote:Op zondag 30 januari 2011 14:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja bouwpakketten oke
Maar hoe wat en waar?
Ik ook nietquote:
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 14:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik heb er nog nooit van gehoord
Nope, we zijn geen steek verder dan 'Ikea'quote:
Owwww haha, nog nooit zoiets gezien maar je weet het nietquote:Op zondag 30 januari 2011 14:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wat bij Ikea.
Je had het wel goedquote:Op zondag 30 januari 2011 14:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, we zijn geen steek verder dan 'Ikea'
Alles staat op de sitequote:Op zondag 30 januari 2011 14:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Owwww haha, nog nooit zoiets gezien maar je weet het niet
quote:
Johquote:
Meestal wel, ik ga niet naar de Ikea als ik niet weet dat ze het hebben, weet je hoe druk het daar is, daar loop ik niet voor de lolquote:
Ik soms welquote:Op zondag 30 januari 2011 14:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Meestal wel, ik ga niet naar de Ikea als ik niet weet dat ze het hebben, weet je hoe druk het daar is, daar loop ik niet voor de lol
Bennyquote:
Yep!quote:Op zondag 30 januari 2011 16:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sluit beter aan bij de TALs, vind je niet?
Eigenlijk is het wel een oud ietsquote:Op zondag 30 januari 2011 16:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Yep!
En SC's zijn er al genoeg op Fok!
Ik weet het niet meer, of ik was pas vanaf de laatste XFA in de SC te vinden..quote:Op zondag 30 januari 2011 16:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel een oud iets
Dit was ook de naam van de SC tijdens XFA (vorig seizoen uitgezonderd) en tijdens IDO heette het Blue room
Volgens mij de laatstequote:Op zondag 30 januari 2011 16:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, of ik was pas vanaf de laatste XFA in de SC te vinden..
Ja, denk het ook. Daarvoor alleen in de Live Chatquote:
Ik heb dit al bijna 2 jaar.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, denk het ook. Daarvoor alleen in de Live Chat
@Bos
Heb je geen vitamine D gebrek? Kan maar zo deze tijd van het jaar!!
Ja ik las wel eens hier dat je nogal moeilijk hebt vaak, maar vermoeidheid door vit.gebrek zou kunnen, dacht ik. In ieder geval wel klote. Maar hey! Je bent toch weer op!quote:
Kally!!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:04 schreef Kally het volgende:
Even klagen, mijn hand doet pijn
Mijn knokkel van mijn ringvinger, niet normaal
kusjen op je knokkelquote:Op zondag 30 januari 2011 17:04 schreef Kally het volgende:
Even klagen, mijn hand doet pijn
Mijn knokkel van mijn ringvinger, niet normaal
Weet niet, doet al weken pijn maar nu is het wel heel ergquote:Op zondag 30 januari 2011 17:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja ik las wel eens hier dat je nogal moeilijk hebt vaak, maar vermoeidheid door vit.gebrek zou kunnen, dacht ik. In ieder geval wel klote. Maar hey! Je bent toch weer op!
[..]
Kally!!
au! Waarom?
Dank je Bartjenquote:
Had jij haar kaartje betaald?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ze is ondankbaar.. Zegt tegen mij dat ze het leuk vond, maar smsde dr man dat ze er 'er geen zak aan vond'. Ze heeft misschien 2X geklapt.. En stond niet eens op bij het slotapplaus (als enige)..
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Goddank niet.. Wel het treinkaartje.. En zij net het eten..
Het is niet echt vermoeidheid, gewoon geen puf-zin-durf om dingen te doen..quote:Op zondag 30 januari 2011 17:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja ik las wel eens hier dat je nogal moeilijk hebt vaak, maar vermoeidheid door vit.gebrek zou kunnen, dacht ik. In ieder geval wel klote. Maar hey! Je bent toch weer op!
[..]
Sterktequote:Op zondag 30 januari 2011 18:41 schreef Crazy-M het volgende:
omg koppel uur is los gebroken. Mijn vrijgezelle status
Antje isquote:Op zondag 30 januari 2011 18:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ahhh.. Mijn 2de reply op twitter van een bn'er is binnen.. Na nicolette van dam, deze keer antje monteiro!
Slettie!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ahhh.. Mijn 2de reply op twitter van een bn'er is binnen.. Na nicolette van dam, deze keer antje monteiro!
Ceequote:
Die is vreselijk ondeugend en een enorme kroelquote:
Iedere winkelhaak in je favoriete kledingstuk en iedere scheur in je bankstel is een teken van liefde.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is vreselijk ondeugend en een enorme kroel
Mijn ideequote:Op zondag 30 januari 2011 18:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedere winkelhaak in je favoriete kledingstuk en iedere scheur in je bankstel is een teken van liefde.
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:47 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:03 schreef Kally het volgende:
O en ik heb een hele andere hamster sinds ze alleen is, wat een bietser
Ze vreet ook echt alles, het liefst patat en chips
Geweldig tochquote:Op zondag 30 januari 2011 19:15 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Als die van mij op logeerpartij is bij m'n zusje en d'r vriend, voeren ze haar Bugles. Is ze gek op.
Begrijp ik, ik dol maar wat.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook geen reden om me daar naar toe te lokken.
Leukquote:Op zondag 30 januari 2011 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n hamster kijkt me nu indringend aan.
CAquote:Op zondag 30 januari 2011 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
HALLOW
Ik ben heel de middag bezig geweest met een spelletjeWel uitgespeeld
Hoe is het hier
pijn in me rug van het gespannen zittenquote:
Okee gezelligquote:Op zondag 30 januari 2011 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pijn in me rug van het gespannen zitten
Ga zo maar even mijn was opvouwen en gelijk Ben Saunders kijken
Floortjequote:Op zondag 30 januari 2011 19:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohjaaa floortje.. Ik dacht, nee die kan dat niet.. Veel te lief enzo.. Maar damn.. En wat is ze gegroeid sinds idols.. Wat een strot!!
Ach misschien wel, maar ze doet het volgens mij beter dan Raffaella Dus wel leuk voor Floorquote:
iets met een F?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach misschien wel, maar ze doet het volgens mij beter dan Raffaella Dus wel leuk voor Floor
Over FLoortje gesproken. Ik heb hetwasietsmeteen F alerg lang niet meer zien posten...
Er was ooit een hele leuke user die heette ook FLoortje maar haar username was HetwasietsmeteenFquote:
Ooooohw. Was dat de Floortje?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er was ooit een hele leuke user die heette ook FLoortje maar haar username was HetwasietsmeteenF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |