Hahaha, ik liep laatst langs een hockey veld en toen was er iemand met een hele dikke reetquote:
Mooiboys op bootjesschoenen die chimeiden hosselen in kelderboxen.quote:
Het moet dus gaan over blauwe hoesjes voor over je WC bril? Beetje een rare keuze.quote:
12 jarige chicksquote:
Nee nog beter iets positiefs over Feyenoord.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:44 schreef Zokunen het volgende:
En om het koelkast lastig te maken moet er ook iets positiefs over voetbal in de rap
Die zijn oud en taaiquote:
quote:
quote:
Ik zie progressie.quote:
Sushiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:46 schreef Het_Fenomeen het volgende:
aziatische chicks stinken naar sushi
en ook naar rauwe visquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:46 schreef Het_Fenomeen het volgende:
aziatische chicks stinken naar sushi
oh okquote:
oeeff lekkahquote:
Daar kan je zes biertjes op kwijt.quote:
quote:
ff een paar seconden op pauze zetten helpt....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:49 schreef Ragboer het volgende:
Hapert hier als een malle de stream...
Ik probeer t.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:50 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
ff een paar seconden op pauze zetten helpt....
quote:
Een groot contrast...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
We luisteren hier naar dj koelkast
Vergeleken met de vorige is dat een contrast
quote:
oh, nu opeens nietmeerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:53 schreef Roburtt het volgende:
nee man, mn moeder wilt op de computer :l
quote:
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
Ik luister nu niet ik zat toch niet in die rap he?
over de rapquote:
Je moet via stream luisterenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom faalt die radio bij mij?! Als ik zo meteen van de site luister?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gast zit in een of andere inrichting.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:55 schreef Zokunen het volgende:
Wat heeft die Nico op? Dat wil ik ook!
ohh die autist die ook ging strippen en op een keuken ging zittenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die gast zit in een of andere inrichting.
Ja die.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ohh die autist die ook ging strippen en op een keuken ging zitten
met een plank op zn hoofd? ;')quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:56 schreef Graseter het volgende:
Nico ging laatst op een kast klimmen.
Zit ik er toch in ik ben toch al genoeg gestraft met mijn eigen rap Ik klaar je?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:57 schreef Ragboer het volgende:
klinkerbotsing is een lekker ding.
heloef is een eckte bijmerboef
o rockiejj zei met een plankquote:
Deze mannetjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zit ik er toch in ik ben toch al genoeg gestraft met mijn eigen rap Ik klaar je?
Had je nico gehoord.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:58 schreef Monopoly het volgende:
DJKoelkast, een man van daden
Ook hij is bekwaam in het planten van zaden
Daarmee groeien er grote bomen
En daarvan zullen veel vrouwen klaar komen!
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vorige keer lachtte ik net zo hard als zojuist![]()
Bonzo scheetjesquote:Op zondag 30 januari 2011 00:00 schreef Roburtt het volgende:
Oeeef, ik liet een scheet en hij stinkt jonge
Ik ben de buurman!quote:
hallonquote:
Nog nietquote:
Ik loop hier ook aardig te gassenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:00 schreef Roburtt het volgende:
Oeeef, ik liet een scheet en hij stinkt jonge
quote:
Je hebt bijna 5 minuten.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:02 schreef Zokunen het volgende:
Doe maar een vrij lang suf nummer, ik wil ff snel roken
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:03 schreef djkoelkast het volgende:
** muziek gesponsord door www.retroforum.nl **
Vind het nog behoorlijk rustigquote:
Daarnet was het zo rustigquote:Op zondag 30 januari 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vind het nog behoorlijk rustig
wandelend reclamebordquote:Op zondag 30 januari 2011 00:03 schreef djkoelkast het volgende:
** muziek gesponsord door www.retroforum.nl **
dat is waar.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vind het nog behoorlijk rustig
Nou wel dusquote:
Ik blijf een lompe ragboer.quote:
Hoi buurvrouw.quote:
Kom mij eens een dekentje brengen dan.. als je toch mijn buurman bentquote:
Ok.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kom mij eens een dekentje brengen dan.. als je toch mijn buurman bent
Slaap lekker meis, veel plezier in dromenlandquote:
Daaaaagquote:
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef Ragboer het volgende:
* Ragboer brengt dekentje naar Knetterkrankjorum
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef Roburtt het volgende:
Ja tuurlijk, springt mn knoop van mn broek.
Dankjequote:
leuk johquote:
sorry.. vind zulke dingen errug leukquote:
ik ook, als het bij andere gebeurt.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry.. vind zulke dingen errug leuk
Ik ook zo, hout is op en geen zin om naar buiten te gaan...quote:Op zondag 30 januari 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorumgaat op zoek naar een dekentje
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:11 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
Ik ook zo, hout is op en geen zin om naar buiten te gaan...
Neequote:Op zondag 30 januari 2011 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar er wil dus niemand voor mij morgen stage lopen
Waar loop je stagequote:Op zondag 30 januari 2011 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat moet je doen dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat voor een stage doe je?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:
quote:
Schoonebeek, gehandicapten.. maar er zijn er net 2 weer uit het ziekenhuis.. heb de hele dag luiers verschoondquote:
van volwassenen?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
[..]
Schoonebeek, gehandicapten.. maar er zijn er net 2 weer uit het ziekenhuis.. heb de hele dag luiers verschoond![]()
Gehandicapten.. knap als je daar mee om kan gaan, maar ik pas ervoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
[..]
Schoonebeek, gehandicapten.. maar er zijn er net 2 weer uit het ziekenhuis.. heb de hele dag luiers verschoond![]()
Gadver, ik ga dus echt geen deken aan jouw geven.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lijkt me niet slim als ik zoiets ga doen, dan gaan ze linea recta terug naar het ziekenhuisquote:Op zondag 30 januari 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heeft iemand van hun skype?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
[..]
i came and said hello?quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:14 schreef Roburtt het volgende:
[ afbeelding ]
yes ik ben een voetbal plaatje
nee. al hebben ze wel computers en internet.. en er zijn een paar bij die zelfs weten hoe ze spelletjes moeten opzoekenquote:
Gewoon Hello is dat tochquote:
dat is erg.. echt erg... cultuur barbaar ben jequote:Op zondag 30 januari 2011 00:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
VERGEET HET
MAAR
Ik draai nooit blof. Die vent heeft een stem die mijn oren doet bloeden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
draai Belgiëquote:Op zondag 30 januari 2011 00:17 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hoor nog liever Henk Westbroek in mijn oor kreunen dan een nummer van Blof.
Oh, nico begint saai te worden.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee. al hebben ze wel computers en internet.. en er zijn een paar bij die zelfs weten hoe ze spelletjes moeten opzoeken
Baas.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:14 schreef Roburtt het volgende:
[ afbeelding ]
yes ik ben een voetbal plaatje
quote:
Nee die stem is niet te doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is erg.. echt erg... cultuur barbaar ben je
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:17 schreef Roburtt het volgende:
Er zit wat op je gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
zelfs Nirvana - Smells like teen spirit kunnen ze verbloffenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is erg.. echt erg... cultuur barbaar ben je
ja stond op de foto lolquote:
ik vind hem best leuk.. maar ja ik heb dan ook geen smaakquote:
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
Ik pleit voor een Hello verbod tot halverwege 2012
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:17 schreef Roburtt het volgende:
HeerenveenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯
en na halverwege februari ben je weg??quote:Op zondag 30 januari 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
Ik pleit voor een Hello verbod tot halverwege Februari.
Neequote:Op zondag 30 januari 2011 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en na halverwege februari ben je weg??
Een schijtnummer nog schijtiger maken. Gelukkig sliep ik toen.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zelfs Nirvana - Smells like teen spirit kunnen ze verbloffen
Ik pleit voor een Grenade verbod tot halverwege januari 2044.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik pleit voor een Grenade verbod tot halverwege januari 2044.
Mee eens.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik pleit voor een Grenade verbod tot halverwege januari 2044. voor altijd.
[..]
ik pleit daar niet voorquote:Op zondag 30 januari 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed idee, Bonkers!quote:Op zondag 30 januari 2011 00:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik pleit daar niet voor
wel pleit ik voor een bonkers verbod tot oktober 2050
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik pleit daar niet voor
wel pleit ik voor een bonkers verbod tot oktober 2050
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Toontje lager - stiekem gedanst
je word steeds weer een stukje minder leukquote:
Faalquote:Op zondag 30 januari 2011 00:22 schreef Roburtt het volgende:
[ [url=http://i138.photobucket.com/albums/q258/koekieej/suarez.jpg?t=1296343225
http://i138.photobucket.c(...)296343225]afbeelding[/url] ]
is dat niet anal+ ?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Keek vroeger altijd die films op Canal+
Gelukkig gaat ie nu naar Liverpool (ja toch?)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |