ik snap het hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 00:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[..]
En mijn hoofd
Als het zo druk is, probeert mijn toch al overvolle en overprikkelde brein álles tegelijk op te slaan en te verwerken, en raak ik heel snel geirriteerd en dodelijk vermoeid.
Dus én treinreizen én spelletjes met veel mensen én slapen in een 'vreemde' omgeving zonder dat ik me even terug kan trekken is nu gewoon niet zo'n goed idee
[..]
\quote:
Gelukkigquote:Op zondag 30 januari 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap datDat heb ik (natuurlijk
) ook....
Dus lekker rustig aan
![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 00:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker
[..]
Mag ik ook komen kijken?
Gelukkigquote:Op zondag 30 januari 2011 00:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snap het hoor
Ik kom wel een keer naar jullie toe
Op Lowlands nog welquote:
Nee, ik geloof dat ie ons niet altijd even leuk vindt ofzoquote:
Ben nog nooit op Lowlands geweestquote:Op zondag 30 januari 2011 00:15 schreef Muck het volgende:
Op Lowlands nog wel
Dat heb ik afgelopen jaar zó gemist
En dit jaar wéér, vanwege het gezeik om de verkoop van de kaarten
Ja, snap ikquote:Op zondag 30 januari 2011 00:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Gelukkig
Daarom zie ik ook een beetje op tegen die verjaardag morgen
We zijn al doodmoe, en dan dat erbij, mweh
[..]
Tuurlijk
[..]
Gelukkig
En jaaa, lijkt me tof
[..]
Op Lowlands nog wel
Dank jequote:Op zondag 30 januari 2011 00:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Gelukkig
Daarom zie ik ook een beetje op tegen die verjaardag morgen
We zijn al doodmoe, en dan dat erbij, mweh
[..]
Tuurlijk
Ga je toch naar de Zwarte Crossquote:[..]
Gelukkig
En jaaa, lijkt me tof
[..]
Op Lowlands nog wel
Dat is niet alleen iets dat IK vind overigensquote:Op zondag 30 januari 2011 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat ie ons niet altijd even leuk vindt ofzo
Gleequote:Op zondag 30 januari 2011 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb gewoon al 2 dagen dit nummer in m'n hoofdStomme Glee
stiekem de quote veranderen!quote:
vrouwen zijn soms ook gewoon gevaarlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat ie ons niet altijd even leuk vindt ofzo
Ik heb steeds meer het gevoel dat ik weinig 'klik' heb hier met mensenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
stiekem de quote veranderen!
wrom niet??
Ik drie keer, waarvan twee keer met MPGquote:
dat magquote:Op zondag 30 januari 2011 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet alleen iets dat IK vind overigens
en met Ons bedoel je mij en MZ??quote:Op zondag 30 januari 2011 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt me wel heel erg leuk trouwensquote:Op zondag 30 januari 2011 00:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik drie keer, waarvan twee keer met MPG
ik heb juist het idee dat jullie 2 de normaalste zijn hierquote:Op zondag 30 januari 2011 00:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en met Ons bedoel je mij en MZ??
Ja en? Sinds wanneer kun jij voor anderen sprekenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet alleen julliequote:Op zondag 30 januari 2011 00:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en met Ons bedoel je mij en MZ??
Tsja.. ik heb met sommige posters ook meer dan met andere posters.. zo gaat dat ook in het echte leven ..quote:Op zondag 30 januari 2011 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer het gevoel dat ik weinig 'klik' heb hier met mensen
Wellicht omdat het meer dan duidelijk in de KSC is aangegevenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en? Sinds wanneer kun jij voor anderen sprekenAls mensen iets niet tof vinden dan kunnen ze dat gewoon aangeven imho
Dat gevoel heb ik ook om heel eerlijk te zijn. Maar dat wil niet zeggen dat je nergens op aangesproken mag worden of dat jij mensen op dingen aanspreekt, toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer het gevoel dat ik weinig 'klik' heb hier met mensen
Preciesquote:Op zondag 30 januari 2011 00:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Tsja.. ik heb met sommige posters ook meer dan met andere posters.. zo gaat dat ook in het echte leven ..
Dan zal ik het wel gemist hebben ofzoquote:Op zondag 30 januari 2011 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wellicht omdat het meer dan duidelijk in de KSC is aangegeven
en dat zeg ik ook gewoon.. als iets me niet aanstaatquote:Op zondag 30 januari 2011 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en? Sinds wanneer kun jij voor anderen sprekenAls mensen iets niet tof vinden dan kunnen ze dat gewoon aangeven imho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Het is niet het ergens over aanspreken wat mij betreftquote:Op zondag 30 januari 2011 00:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook om heel eerlijk te zijn. Maar dat wil niet zeggen dat je nergens op aangesproken mag worden of dat jij mensen op dingen aanspreekt, toch?
wat is precies waar en wanneer aangegeven ??quote:Op zondag 30 januari 2011 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wellicht omdat het meer dan duidelijk in de KSC is aangegeven
Het is ook fantastischquote:Op zondag 30 januari 2011 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt me wel heel erg leuk trouwens
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dat zeg ik ook gewoon.. als iets me niet aanstaatPreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He Stu, anders zeg je of gewoon wat je wel bedoelt of houdt je er over op? Jouw keuze, maar in dit raadselachtige spelletje heb ik geen zinquote:Op zondag 30 januari 2011 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is niet het ergens over aanspreken wat mij betreft
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Je denkt toch niet werkelijk dat ik door de KSC topics ga spitten he?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is precies waar en wanneer aangegeven ??
ik rook niet..quote:
Hier hebben ze gelukkig ook toffe festivalsquote:
Ja, dat graagquote:Op zondag 30 januari 2011 00:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
He Stu, anders zeg je of gewoon wat je wel bedoelt of houdt je er over op? Jouw keuze, maar in dit raadselachtige spelletje heb ik geen zin
Tenzij pijp roken met caramel tabakquote:
eyy.. JIJ bent hier altijd.. ik niet...quote:Op zondag 30 januari 2011 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je denkt toch niet werkelijk dat ik door de KSC topics ga spitten he?
Nou, na vandaag zal dat altijd flink afnemen hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 00:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
eyy.. JIJ bent hier altijd.. ik niet...
ik zou niet weten in welk topic ik moet kijken..
ik heb het hier allebei liggenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tenzij pijp roken met caramel tabakDat ruikt heeeeeeerlijk
![]()
Kloptquote:Op zondag 30 januari 2011 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier hebben ze gelukkig ook toffe festivals
maar je hebt nog 2 dagen voor je maand record...quote:Op zondag 30 januari 2011 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, na vandaag zal dat altijd flink afnemen hoor
Neem je mee volgende week?quote:
Ja ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik ben jou!quote:
Wtf?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Wat wat wat?quote:
zeg.. doe eens weg dat limburgse accent...quote:
Nooit geroken, kwa geur danquote:Op zondag 30 januari 2011 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Maar vaak ook duur en/of moeilijk om kaartjes voor te krijgen hoor zoals Glastonburyquote:
Het klinkt eerder arabischquote:Op zondag 30 januari 2011 00:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. doe eens weg dat limburgse accent...
Morgen ben ik het meerendeel van de dag afwezig voor drama classes en maandag voor werkquote:Op zondag 30 januari 2011 00:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar je hebt nog 2 dagen voor je maand record...
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja ..
maar..
afstand..ja die verdomde afstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon in HeerhugowaardJuin uit Eigen Tuin!
Het is een beetje engquote:
Daar wil ik best eens heenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar vaak ook duur en/of moeilijk om kaartjes voor te krijgen hoor zoals Glastonbury
ohh das nog wel te doen.. "iets" boven amsterdamquote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja die verdomde afstand
Ik woon in Heerhugowaard
Dat ken ik nietquote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Muck het volgende:
Daar wil ik best eens heen
Ik ben wel naar het Glenmorangie Tain Highland festival geweest
Fijn dat ze goed werkenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Barretje80 het volgende:
Drugs werken.. ligt er een te snurken naast me ..
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Barretje80 het volgende:
Drugs werken.. ligt er een te snurken naast me ..
Ja he?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is een beetje eng
[..]
Daar wil ik best eens heen
Ik ben wel naar het Glenmorangie Tain Highland festival geweest
Das russisch. Voor wat is dat?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. doe eens weg dat limburgse accent...
ik ken alleen " grasproetje"quote:
Dat is in Tainquote:
Daarom durfde ik gisteren best vreselijk foute grappen te makenquote:
Ik heb een hele oude tv op de slaapkamer, maar die is niet aangeslotenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:30 schreef Toekito het volgende:
over limbo gesproken, brand reclame op TV
Ik ookquote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is in Tain
[..]
Daarom durfde ik gisteren best vreselijk foute grappen te maken
Daar is nooit wat mis meequote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is in Tain
[..]
Daarom durfde ik gisteren best vreselijk foute grappen te maken
En had ik nooit gezegd dat ik te weinig soepkommen hebquote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
anders had ik nooit TJ onsterfelijk genoemd
onsterfelijk klinkt nog normaal. Ben wel eens erger beledigd.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
anders had ik nooit TJ onsterfelijk genoemd
op de iMac werkt tv nietquote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een hele oude tv op de slaapkamer, maar die is niet aangeslotenDie staat seriues al vet lang werkeloos hier
Nu is er ook weinig te zien, want de kanalen zijn niet in te stellen, en het beeld loopt krom
Maar moet nog steeds een lang genoege CAI kabel regelen
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:32 schreef Muck het volgende:
[..]
En had ik nooit gezegd dat ik te weinig soepkommen heb
Whehe. Is oow geen echt russisch. Is een uitspraak van een russische professor die nederlands probeert te spreken...quote:Op zondag 30 januari 2011 00:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ken alleen " grasproetje"
ofzo
Te weinig?? en ik was er niet eens?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:32 schreef Muck het volgende:
[..]
En had ik nooit gezegd dat ik te weinig soepkommen heb
Het is eigenlijk een soort van complimentquote:Op zondag 30 januari 2011 00:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
onsterfelijk klinkt nog normaal. Ben wel eens erger beledigd.
Ehm, maar dat is toch ook een computer?quote:
we hebben er stuk of 7quote:Op zondag 30 januari 2011 00:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Te weinig?? en ik was er niet eens?
soepkommen dus als housewarmingskado??
heheh.. twee van mijn ooms werken in russia.. ik probeer af en toe wat.. maar ik vergeet het steedsquote:Op zondag 30 januari 2011 00:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Is oow geen echt russisch. Is een uitspraak van een russische professor die nederlands probeert te spreken...
Nou nee, kijkquote:Op zondag 30 januari 2011 00:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Te weinig?? en ik was er niet eens?
soepkommen dus als housewarmingskado??
Heb net nog 2 frikandellen en 1 broodje bamischijf opquote:Op zondag 30 januari 2011 00:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
we hebben er stuk of 7dus weet niet wat mevrouw Muck wil maar denk een kilometer aan soepkommen vol met Snert
mja.. normaal gesproken knutsel je die kaart dan in de computer.. maar er zitten geen gaten in de iMac...quote:Op zondag 30 januari 2011 00:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een soort van compliment
[..]
Ehm, maar dat is toch ook een computer?Daar heb je op een normale pc toch ook een speciale kaart voor nodig? Dus ik leg de link even niet
![]()
Maar dat kan ook komen omdat ik gewoon moe ben en eigenlijk al had moeten slapen
heb je geen zaag?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. normaal gesproken knutsel je die kaart dan in de computer.. maar er zitten geen gaten in de iMac...
ohh..quote:Op zondag 30 januari 2011 00:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou nee, kijk
TJ las na 35 uur jouw PM'etje, en we waren allemaal heel erg geschokt enzo natuurlijk
en toen grapte ik 'moooi, ik heb namelijk maar vier soepkommen'
Dus nee, hoeft echt niet hoor, maar wel lief aangeboden
Ik hoef ook geen gaten in mijn pcquote:Op zondag 30 januari 2011 00:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. normaal gesproken knutsel je die kaart dan in de computer.. maar er zitten geen gaten in de iMac...
beetje zonde he??quote:
Ah, dan snapte ik je toch semi goedquote:Op zondag 30 januari 2011 00:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ohquote:Op zondag 30 januari 2011 00:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh..
ik had nog wel zulke gave soepkommen in gedachten..
hier gebruiken we die als thee mokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |