Ik praatte zelfs tegen je, jij zei niets. Ik moest wenen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:15 schreef Driepink het volgende:
heus sta ik offline op die sloeber msn van je ?
niets ontvangen, ik gaat me even opfrissen, en dan jou dood smsenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik praatte zelfs tegen je, jij zei niets. Ik moest wenen.
Het heeft aids.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:17 schreef Dhaha het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
iluminatie!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:18 schreef Dhaha het volgende:
Nog 7 minuten en dan is Inception klaar met downloaden, open je ogen mensen
Ik moet soms ook wenenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik praatte zelfs tegen je, jij zei niets. Ik moest wenen.
Jouw plaatje doet het niet, ik moest wenen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:19 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik moet soms ook wenen
[ afbeelding ]
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:25 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hoide muziek die nu is zul je denk ik ook niet goedvindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
piel vind het goed en ik ook![]()
als ik daar woonde zou ik zo mee gaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:25 schreef Ragboer het volgende:
Iemand uit Utreg of omgeving die nog in de stad wilt uitgaan? Ik ben heulemaal alleen...
Wil wel, maar mag nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:25 schreef Ragboer het volgende:
Iemand uit Utreg of omgeving die nog in de stad wilt uitgaan? Ik ben heulemaal alleen...
ik ga stadjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:25 schreef Ragboer het volgende:
Wat is het voor muziek danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
de muziek die nu is zul je denk ik ook niet goedvinden
piel vind het goed en ik ook
Ik zet wel even aan danquote:
Laat maarquote:
mensen hebben ook een hekel aan jou.. dusjaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan mensen die stadje zeggen
Japie, geen Maroc chicks hosseleng?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan mensen die stadje zeggen
Waaromquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
mensen hebben ook een hekel aan jou.. dusja
Tuurlijk, samen even Utreg in?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Japie, geen Maroc chicks hosseleng?
Waar woon je?quote:
Ja griepje denk ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:27 schreef Driepink het volgende:
[..]ik had je nog gewaarschuwd, maar wat heb je dan? griep of iets?
Gaat m niet wordenquote:
Blijf je niet voor de rap van DJ Koelkast? Die is om 11 uur tochquote:
neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Blijf je niet voor de rap van DJ Koelkast? Die is om 11 uur toch
ik mis nu 2 kiezenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:28 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja griepje denk ikGaat wel weer beter, maar je weet het uitzieken enzo
Ewquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik mis nu 2 kiezenook geen lolletje
Waaromquote:
Oh man sterktequote:
In stadjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
4 april de andere 2 eruit, vanavond stappen
Beterrrquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
4 april de andere 2 eruit, vanavond stappen
waar woon jij ongeveer? zin in rotterdam ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:34 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Beterrr
Ik denk trouwens dat iedereen stappen is ?
leen de mijnes maar, ik luister nu toch nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:35 schreef Roburtt het volgende:
waarom wilt mijn radio niet opstarten?
Bij Gouda in de buurtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
waar woon jij ongeveer? zin in rotterdam ?
Omdat je wilt met een T spelt en dat moet niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:35 schreef Roburtt het volgende:
waarom wilt mijn radio niet opstarten?
kom maar even brengen danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
leen de mijnes maar, ik luister nu toch niet
als je mij ziet word je spontaan beterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:35 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Bij Gouda in de buurtMaar ik was wel gegaan als ik niet ziek was denk ik
Oh?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
als je mij ziet word je spontaan beter
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:36 schreef djkoelkast het volgende:
Lekker muziekje Eggs
Luisterde net al, onder de douche samen met Popje-popje![]()
Ze prefereert Utreg boven Rdam.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
als je mij ziet word je spontaan beter
Hehequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ONZ-Radio, diep tot in je doucheputje
>> VBLquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:37 schreef Monopoly het volgende:
Laatste seconde tegen Willem II dat met 9 man speelt, maken ze de 2-1
doet nog niksquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat je wilt met een T spelt en dat moet niet.
Probeer de link in de OP eens te copy/pasten in je player
Da's lullig voor Willem IIquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:37 schreef Monopoly het volgende:
Laatste seconde tegen Willem II dat met 9 man speelt, maken ze de 2-1
ja man, dan denk je: gelukkig heb ik niet zo'n ongeneeselijke ziekte zoals die jongen..quote:
Ik ben allang blij dat ik een griepje heb ipv kiezen die getrokken zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja man, dan denk je: gelukkig heb ik niet zo'n ongeneeselijke ziekte zoals die jongen..
(maar die heb ik helemaal niet)
wrijf het er nog ff lekker inquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:39 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik een griepje heb ipv kiezen die getrokken zijn
Veel plezier!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
wrijf het er nog ff lekker in![]()
maarja, ik gaat weg mensen!
ciao adios en allerlei andere talen !![]()
hij was aan het laden, stond er iig. maarja, who caresquote:
= bufferquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
hij was aan het laden, stond er iig. maarja, who cares
okee bedanktquote:
Iedereen is feesten behalve wijquote:
balenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Iedereen is feesten behalve wij
Kan je de tekst van de rap posten andersquote:
ik welquote:
Als hij af isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:49 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Kan je de tekst van de rap posten andersDan leer ik hem uit mn hoofd en kan ik hem zometeen meezingen
Eggs draait anders errug lekkere plaatjensquote:
Ah oke chillquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als hij af is
[..]
Eggs draait anders errug lekkere plaatjens
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:52 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
ik ben ook een van de hardste gasten
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:10 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ik heb popje al via msn hier naartoe gelokt
Heeft koelkast je te pakken gehad?quote:
Nog nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heeft koelkast je te pakken gehad?
ohquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]jij hebt mij niet eens op msn
quote:
Hij is preuts.quote:
Niet, ik ben gewoon de braafste luisteraarquote:
Nou goh, heb ik wat schokkends gezegd dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
je gaat toch niet op fok hebben over je relatie
neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:14 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nou goh, heb ik wat schokkends gezegd dan?
Pittig kort kapselquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
Even voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
russiaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
mijn avond is weer goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook jwtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
En:
[ afbeelding ]
Ik zou ze schenken
Dat is beterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
En:
[ afbeelding ]
Ik zou ze schenken
Ik ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
En:
[ afbeelding ]
Ik zou ze schenken
tetris is verzonnen door een rusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Helemaal niet zelfs. Behalve "tetris".
En hij heeft er nooit veel aan verdiend, want geen patent etc..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
tetris is verzonnen door een rus
draai je een uurtje?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeker, maar ik wacht tot het publiek er is
Doe dan ook je best iets leuks te maken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:18 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb nu wel een vaste tijd in de middag gekregen op vrijdag Koelbats
dat is wel jammer voor die man eigenlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:19 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En hij heeft er nooit veel aan verdiend, want geen patent etc..
dus je draait tot ik weg ga?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo lang als het gezellig blijft
Ja heb al wat leuke ideen hoor voor vrijdag middag net voor het weekendquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe dan ook je best iets leuks te maken.
In juni 1984 schreef Alexey Pajitnov Tetris op een Elektronika 60-computer toen hij op technische universiteit in Moskou werkte. Vadim Gerasimov maakte daarna een versie voor de IBM-pc. Deze versie werd al snel verspreid door de universiteit. Via de contacten op de universiteit kwam het spel terecht in Hongarije. Daar kwam het onder ogen van een Brits softwarebedrijf Andromeda. De eigenaar van het bedrijf probeerde contact te zoeken met Alexey Pajitnov. Deze had intussen de rechten gegeven aan het softwarebedrijf Spectrum Holobyte. Omdat Andromeda de rechten niet van Alexey kon krijgen kochten ze de rechten op van een Hongaarse programmeur die een kloon had gemaakt. Uiteindelijk is deze rechtenzaak tot een schikking gekomen: Spectrum Holobyte had het recht om IBM-PC-versies van Tetris te verkopen, Andromeda mocht versies maken voor andere thuiscomputers.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:20 schreef djkoelkast het volgende:
Dat was toen, nu heeft hij niets te klagen en het verhaal ligt toch anders.
Is een docu over geweest op discovery science
het is zaterdagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit topic gaat overdag ZO hardEn nu gewoon te langzaam.
Ik bedoel vooral minder (liefst geen) kansloze humor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja heb al wat leuke ideen hoor voor vrijdag middag net voor het weekendWil wel een beetjen gitaarmuzak draaien, niet helemaal jouw smaak
tl;drquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:20 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
In juni 1984 schreef Alexey Pajitnov Tetris op een Elektronika 60-computer toen hij op technische universiteit in Moskou werkte. Vadim Gerasimov maakte daarna een versie voor de IBM-pc. Deze versie werd al snel verspreid door de universiteit. Via de contacten op de universiteit kwam het spel terecht in Hongarije. Daar kwam het onder ogen van een Brits softwarebedrijf Andromeda. De eigenaar van het bedrijf probeerde contact te zoeken met Alexey Pajitnov. Deze had intussen de rechten gegeven aan het softwarebedrijf Spectrum Holobyte. Omdat Andromeda de rechten niet van Alexey kon krijgen kochten ze de rechten op van een Hongaarse programmeur die een kloon had gemaakt. Uiteindelijk is deze rechtenzaak tot een schikking gekomen: Spectrum Holobyte had het recht om IBM-PC-versies van Tetris te verkopen, Andromeda mocht versies maken voor andere thuiscomputers.
Omdat de rechten zijn verkocht in (en ten tijde van) de communistische Sovjet-Unie gingen alle inkomsten van Tetris naar de staat en niet naar de bedenker Alexey Pajitnov zelf. Tevens was het onduidelijk aan welke bedrijven de Sovjetoverheid de rechten inmiddels had verkocht - omstreeks 1988 claimden diverse bedrijven het recht te hebben om Tetris te maken en verkopen. Om een einde aan deze chaos te maken trok in 1989 de Sovjetoverheid alle rechten in en verkocht deze aan twee bedrijven: Atari voor de arcadeversies en Nintendo voor de thuismarkt.
Nadat de Sovjet-Unie was opgeheven vormde Alexey Pajitnov samen met Henk Rogers het bedrijf The Tetris Company LLC ("TTC") om alsnog (met succes) royaltys te innen voor Tetris.
Haha ik had eigenlijk nog een DJKOELKAST versie van Barbara streisand gemaakt maar je was er gisteren nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral minder (liefst geen) kansloze humor.
* mistermaniac is ook lekker op weg....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ze is helemaal dronken smste ze me net
balenquote:
Same herequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:24 schreef Snuf. het volgende:
Wat is dezen ik ga een zaterdagavond niet uit en nu heb ik niks te doen man
Kom mijn zusje uitlachen, ze ging Paranormal Activity kijken en nou durft ze niet meer te slapenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke dan hebben we in ieder geval samen niks te doen
lol failquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:25 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Kom mijn zusje uitlachen, ze ging Paranormal Activity kijken en nou durft ze niet meer te slapen![]()
quote:
quote:
neeeeequote:
quote:
Nou doe je het toch!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:29 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ik durf het niet te vragen maar heb je fotografische afbeeldingen van haar?
Zo, dat duurde best lang! Ik heb ze wel, maar ik geef ze niet. Het spijt mequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:29 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ik durf het niet te vragen maar heb je fotografische afbeeldingen van haar?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zo, dat duurde best lang! Ik heb ze wel, maar ik geef ze niet. Het spijt me
missen we nu iets?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zo, dat duurde best lang! Ik heb ze wel, maar ik geef ze niet. Het spijt me
Bellenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ze is helemaal dronken smste ze me net
Mijn vrienden zeggen van wel, zelf ga ik daar geen oordeel over gevenquote:
Ja leukquote:
Ja dat jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef Zokunen het volgende:
14-20 vind ik ook wel vrij groot verschil
ik wacht al een half uurquote:
Ja maar ja daar hebben wij ook regeltjes voor in ons land.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:33 schreef Zokunen het volgende:
Iets later kan 6 jaar prima, maar ach..
dat maakt niet uit. Ik heb ook geen tarrels, maar in de rap welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef Monopoly het volgende:
what te fuck
Ik heb geen bierpoepjes gelaten
Die kunnen echt niet.quote:
Niet?quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Haar kale kano rook naar oregano
Tenzij je een chimeid bent die gehosselt is door een mooiboy op bootjesschoenen en elke week luistert naar jumpmuziek. Alleen dan kan het.quote:
lekker hoarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:38 schreef Snuf. het volgende:
Ik werd gehosseld door een blond hockey sletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |