Ik praatte zelfs tegen je, jij zei niets. Ik moest wenen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:15 schreef Driepink het volgende:
heus sta ik offline op die sloeber msn van je ?
niets ontvangen, ik gaat me even opfrissen, en dan jou dood smsenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik praatte zelfs tegen je, jij zei niets. Ik moest wenen.
Het heeft aids.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:17 schreef Dhaha het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
iluminatie!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:18 schreef Dhaha het volgende:
Nog 7 minuten en dan is Inception klaar met downloaden, open je ogen mensen
Ik moet soms ook wenenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik praatte zelfs tegen je, jij zei niets. Ik moest wenen.
Jouw plaatje doet het niet, ik moest wenen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:19 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik moet soms ook wenen
[ afbeelding ]
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:25 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hoide muziek die nu is zul je denk ik ook niet goedvindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
piel vind het goed en ik ook![]()
als ik daar woonde zou ik zo mee gaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:25 schreef Ragboer het volgende:
Iemand uit Utreg of omgeving die nog in de stad wilt uitgaan? Ik ben heulemaal alleen...
Wil wel, maar mag nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:25 schreef Ragboer het volgende:
Iemand uit Utreg of omgeving die nog in de stad wilt uitgaan? Ik ben heulemaal alleen...
ik ga stadjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:25 schreef Ragboer het volgende:
Wat is het voor muziek danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
de muziek die nu is zul je denk ik ook niet goedvinden
piel vind het goed en ik ook
Ik zet wel even aan danquote:
Laat maarquote:
mensen hebben ook een hekel aan jou.. dusjaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan mensen die stadje zeggen
Japie, geen Maroc chicks hosseleng?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan mensen die stadje zeggen
Waaromquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
mensen hebben ook een hekel aan jou.. dusja
Tuurlijk, samen even Utreg in?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Japie, geen Maroc chicks hosseleng?
Waar woon je?quote:
Ja griepje denk ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:27 schreef Driepink het volgende:
[..]ik had je nog gewaarschuwd, maar wat heb je dan? griep of iets?
Gaat m niet wordenquote:
Blijf je niet voor de rap van DJ Koelkast? Die is om 11 uur tochquote:
neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Blijf je niet voor de rap van DJ Koelkast? Die is om 11 uur toch
ik mis nu 2 kiezenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:28 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja griepje denk ikGaat wel weer beter, maar je weet het uitzieken enzo
Ewquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik mis nu 2 kiezenook geen lolletje
Waaromquote:
Oh man sterktequote:
In stadjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
4 april de andere 2 eruit, vanavond stappen
Beterrrquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
4 april de andere 2 eruit, vanavond stappen
waar woon jij ongeveer? zin in rotterdam ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:34 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Beterrr
Ik denk trouwens dat iedereen stappen is ?
leen de mijnes maar, ik luister nu toch nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:35 schreef Roburtt het volgende:
waarom wilt mijn radio niet opstarten?
Bij Gouda in de buurtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
waar woon jij ongeveer? zin in rotterdam ?
Omdat je wilt met een T spelt en dat moet niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:35 schreef Roburtt het volgende:
waarom wilt mijn radio niet opstarten?
kom maar even brengen danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
leen de mijnes maar, ik luister nu toch niet
als je mij ziet word je spontaan beterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:35 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Bij Gouda in de buurtMaar ik was wel gegaan als ik niet ziek was denk ik
Oh?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
als je mij ziet word je spontaan beter
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:36 schreef djkoelkast het volgende:
Lekker muziekje Eggs
Luisterde net al, onder de douche samen met Popje-popje![]()
Ze prefereert Utreg boven Rdam.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
als je mij ziet word je spontaan beter
Hehequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ONZ-Radio, diep tot in je doucheputje
>> VBLquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:37 schreef Monopoly het volgende:
Laatste seconde tegen Willem II dat met 9 man speelt, maken ze de 2-1
doet nog niksquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat je wilt met een T spelt en dat moet niet.
Probeer de link in de OP eens te copy/pasten in je player
Da's lullig voor Willem IIquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:37 schreef Monopoly het volgende:
Laatste seconde tegen Willem II dat met 9 man speelt, maken ze de 2-1
ja man, dan denk je: gelukkig heb ik niet zo'n ongeneeselijke ziekte zoals die jongen..quote:
Ik ben allang blij dat ik een griepje heb ipv kiezen die getrokken zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja man, dan denk je: gelukkig heb ik niet zo'n ongeneeselijke ziekte zoals die jongen..
(maar die heb ik helemaal niet)
wrijf het er nog ff lekker inquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:39 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik een griepje heb ipv kiezen die getrokken zijn
Veel plezier!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
wrijf het er nog ff lekker in![]()
maarja, ik gaat weg mensen!
ciao adios en allerlei andere talen !![]()
hij was aan het laden, stond er iig. maarja, who caresquote:
= bufferquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
hij was aan het laden, stond er iig. maarja, who cares
okee bedanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |