Het is leuk dat jij je familie wilt laten opblazen door extremisten, maar gelukkig hebben de meeste Europeanen toch iets meer verstand.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:30 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dacht het niet. Ik heb liever dat mijn familie wordt vermoord door islamistische Egyptenaren dan dat ik een stelletje zionistische Joden laat bepalen hoe de wereld bestuurd moet worden.
Ik heb geen hekel aan Joden hoor. Alleen aan zionisten. En meer bepaald aan het soort dat meent te moeten bepalen hoe andere landen hun politiek bedrijven.
Israel's top spion en nationale held Eli Cohen was een Egyptenaar (en jood).quote:
Dat werkt averechts. Door het steunen van Mubarak groeit de moslimbroederschap alleen maar. In tegenstelling tot Mubarak, steunt de moslimbroederschap het volk met voedsel, kleding, onderdak etc.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:37 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Mijns inziens is Israël vooral bezorgd dat het Moslim Broederschap (waar Hamas ook toe behoort) aan de macht komt.
En, ja, Israël prefereert haar eigen veiligheid boven democratie voor anderen. Dat doet Amerika ook, maar die zullen dat nooit hardop zeggen.
Om die een of andere reden wantrouw ik deze informatie. Ik ken toch meerdere inheemse Egyptenaren en geen van hen houdt er dergelijke extreme denkbeelden op na.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk denk ik dat ze in China niks kunnen leren van Egyptenaren
Wat een dom volk, inteelt
Misschien zal het je verbazen, maar ik ben het hartgrondig met je eens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:32 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Dat werkt averechts. Door het steunen van Mubarak groeit de moslimbroederschap alleen maar. In tegenstelling tot Mubarak, steunt de moslimbroederschap het volk met voedsel, kleding, onderdak etc.
Voor een Egyptenaar die al dertig jaar in ellende leeft , kan ik me voorstellen dat hij een extremistische broeder wordt.
Die kans is in ieder geval wel groter.
Wat ik me echter afvraag, zien de Israeliers dit niet? Voor de Israeliers die zeggen dat Mubarak een goede man is.....zou ik even zijn cv nakijken op human rights watch en de wikileaks documenten bekijken.
Als er arabieren zijn die Mubarak mogen, dan zijn er ook joden zijn die Eichman mogen.
Vrede maak je met een volk, niet met een dictator.
Google maar eens op 'blowback'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |