Out with a bang!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat zei de dierenarts ook. Schrale troost, maar toch hebben we wel de juiste keuze gemaakt.
Overigens zit er nog bloed van de dierenarts aan de reismandBoelie heeft m flink te grazen genomen
Dat je dat zelf durft zeg! Ik ga er altijd voor naar de dierenarts (meestal in combinatie met halfjaarlijkse enting)quote:Op zondag 1 mei 2011 13:07 schreef dutchdevil het volgende:
Net even de nageltjes geknipt van Gommie en Hummel.
Nu moeten ze dus wel even uitrusten van het hele gebeuren
[ afbeelding ]
Nou ja, zelf? Ik ben altijd degene die de konijnen vasthoudt en mijn man knipt dan de nageltjes. Gaat altijd prima, is nog nooit verkeerd gegaan in die 7 jaar dat we konijnen hebbenquote:Op zondag 1 mei 2011 13:18 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat je dat zelf durft zeg! Ik ga er altijd voor naar de dierenarts (meestal in combinatie met halfjaarlijkse enting)
Wij doen het ook altijd zelf. M'n vriend houdt vast, en ik knipquote:Op zondag 1 mei 2011 15:18 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Nou ja, zelf? Ik ben altijd degene die de konijnen vasthoudt en mijn man knipt dan de nageltjes. Gaat altijd prima, is nog nooit verkeerd gegaan in die 7 jaar dat we konijnen hebben
Huh, dan kun je toch niet meer bij de nagels??quote:Op zondag 1 mei 2011 15:48 schreef douche-eendje het volgende:
Ik knip ook de nagels zelf, wikkel de konijnen in een handdoek en knippen maar. Datdus, wat een plaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |