Mooi beest zeg!quote:Op zondag 1 mei 2011 14:28 schreef -Datdus- het volgende:
omdat dit topic toch in myat rondzwerft kan ik er net zo goed wat aan bijdragen niet.
[ afbeelding ]
Mijn konijn, een Duitse dwerghangoor o.i.d ..
wat een schatje!!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:45 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
NomnomnomHij was weer raar hooi aan het eten
Hahahaha wat een bekend beeld, maar die van jou maken het nog even dramatischerquote:Op zondag 8 mei 2011 21:29 schreef Nonneke het volgende:
hier was het heeeeeeel warm vandaag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is een echte dramaqueen iddquote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hahahaha wat een bekend beeld, maar die van jou maken het nog even dramatischer![]()
Vooral die bovenste, echt zo'n drama-diva pose
"Euw neuw, zeh heat! Eet ees too much
"
![]()
Tevens de titels: afgeschotenwild.jpg
Nee. Je hebt zeker een ongecasteerd mannetje?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:55 schreef RacerDKB het volgende:
Mijn konijn sproeipist de laatste tijd heel veel, hebben jullie daar ook last van?
Jep.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee. Je hebt zeker een ongecasteerd mannetje?
Ons vrouwtje kon er voor haar castratie ook wat van hoor! Niet alleen voorbehouden aan mannetjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee. Je hebt zeker een ongecasteerd mannetje?
Weet ik, ben in de opvang een keer midden in mijn gezicht gesproeid door een hitsige dame. Maar over het algemeen zijn de mannen nog frequenter in sproei/hormonaal gedrag dan vrouwtjes, vooral in het voorjaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:16 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ons vrouwtje kon er voor haar castratie ook wat van hoor! Niet alleen voorbehouden aan mannetjes
Naaawwww!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Even een kaartje laten zien wat ik vandaag kreeg![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vriendje: "nee, we nemen geen parkiet"![]()
Hormonaal gedrag is ook niet af te leren maar wel af te helpenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:28 schreef RacerDKB het volgende:
Mwa het is niet zó erg dat hij helemaal gecastreerd moet worden, hij leeft (overdag) in de tuin dus het was meer dat er af en toe wat smerigheid op het terras zat, in het gras maakt het niet uit.
En hij is al 7 jaar dus het is waarschijnlijk niet af te leren
Dat is waar! Maar mijn dierenarts vertelde dat sproeien niet altijd afgeholpen wordt door te castreren, het kan ook een aanwensel geworden zijn. En dan helpt castreren niet altijd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hormonaal gedrag is ook niet af te leren maar wel af te helpen.
Hier aardbeitjes... die genietende snoetjesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:36 schreef dribbel79 het volgende:
Het is feest in huize dribbel....ze krijgen druifjes!
Het is echt geknor, agressief geknor..quote:Op zondag 15 mei 2011 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
Monsterd, wat voor geluid maakt ze? Knarsetanden, of klinkt het meer als een raar geknor/oink-achtig geluid?
Wat betreft de ontlasting ging het de laatste tijd eigenlijk niet zo goed.. Eerst had ze veel last van plakkerige keutels, daarna 1 dagje acute diaree. Nu is het eigenlijk weer over.. Ze is nu ongeveer een jaartje oud.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:37 schreef morgane het volgende:
Het zou kunnen dat ze pijn heeft...eet ze nog wel goed en is haar ontlasting normaal? En hoe oud is ze eigenlijk? Het zou ook kunnen dat ze in de pubertijd zit.
Ze is zo'n 2-3 weken geleden een keertje schijnzwanger geweest. Heb toen idd plukjes haar in een nest gevonden!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:53 schreef dE_Danoontjepower het volgende:
vind je ook nog wel eens plukken haar van het beesje? mijn meisje is vandaag ook rete schuw en ronduit agressief naar mij, maar dat is omdat ze schijnzwanger is...
ik zou zeker die keutels in de gaten houden, mocht ze nou moeilijk blijven keutelen dan is een bezoek aan de DA zeker een optie! let ook goed op of dat ze ook goed blijft eten!!
mocht ze nou redelijk goed eten zou je eens VERSE (ananas)sap kunnen geven, oftewel een verse ananas van de groente boer. dat schijnt aardig goed te zijn voor de darmpjes!! dat werkt bij onze beestjes best goed, bovendien slurpen ze er zo leuk bij
Is er iemand die weet hoe ik m'n konijn zindelijk kan krijgen?quote:Op maandag 16 mei 2011 08:07 schreef morgane het volgende:
Pff ik krijg Floris maar niet zindelijk. Hoe vaak ik ook de keutels en plasjes in de wc leg, hij blijft in de kooi (vooral in het hooi) plassen en keutelen. Tips, anyone? Ik moet altijd heel veel hooi weggooien omdat ze het niet meer opeten als hij erin geplast heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |