abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 januari 2011 @ 19:20:57 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_92050315
Ik heb heel veel merkkleren en wil die verkopen. Het zijn vooral overhemden, van merken als Armani le Collezioni, Armani Jeans, Faconnable, Stone Island en Ralph Lauren. Alles in in goede staat, van heel recent tot al wat ouder. Alles is medium of large. Prijs nader overeen te komen en hoe meer je koopt, hoe meer korting ik geef.

Ik woon in omgeving Den Haag.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_92050337
Bestaat er ook kleding zonder merk dan?
  zaterdag 29 januari 2011 @ 19:22:01 #3
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
pi_92050351
Erg duidelijk topic, de foto's zijn van goede kwaliteit.

Mogen we raden wat voor kleding je hebt of ga je het nog zeggen?
pi_92050382
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 19:22 schreef Djahani het volgende:

Waarom wil je dat zien dan? je kan toch gwn ff langs hem gaan en ff kijken wat ie heeft? _O-
  zaterdag 29 januari 2011 @ 19:24:02 #5
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_92050418
Doe mij maar twee merkkleding. Een large en een medium.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_92050539
Stone Island Brotha! >:)
U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
pi_92051379
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 19:24 schreef HunterSThompson het volgende:
:D
All management is Strategic Management.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 20:01:41 #8
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_92051901
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 19:22 schreef Djahani het volgende:
Er staan niet eens foto's in de OP.
quote:
Ik heb geschreven dat het vooral overhemden zijn, ik heb een aantal merken genoemd, ik heb de staat genoemd en de maten. Wat voor informatie mis je precies?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 29 januari 2011 @ 20:01:59 #9
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_92051917
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 19:21 schreef DeRakker. het volgende:
Bestaat er ook kleding zonder merk dan?
:Y
  zaterdag 29 januari 2011 @ 20:02:20 #10
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_92051928
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 19:24 schreef HunterSThompson het volgende:
Oké, pm me even voor de details.
pi_92052045
Zou je aub jezelf van kant willen maken. De toegevoegde waarde van jouw leven kan ik niet ontdekken, bedankt voor de poging. Tot het hiernamaals.

Kom op, hoe kan je iets verkopen zonder aan te geven wat je hebt, moeten we ruiken welke blouse je wilt verkopen, welke trui je in de aanbieding hebt en welke prijs je er voor wilt hebben....

Nee?

Nou geef de informatie dan!
All management is Strategic Management.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 20:10:34 #12
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_92052264
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:05 schreef GodsSon het volgende:
Zou je aub jezelf van kant willen maken. De toegevoegde waarde van jouw leven kan ik niet ontdekken, bedankt voor de poging. Tot het hiernamaals.
Eh...
quote:
Kom op, hoe kan je iets verkopen zonder aan te geven wat je hebt, moeten we ruiken welke blouse je wilt verkopen, welke trui je in de aanbieding hebt en welke prijs je er voor wilt hebben....

Nee?

Nou geef de informatie dan!
Ik heb geschreven dat het vooral overhemden zijn, ik heb een aantal merken genoemd, ik heb de staat genoemd en de maten. Wat voor informatie mis je precies? Ik kan moeilijk overal foto's van gaan maken, maar als iemand een suggestie kan geven voor hoe ik het gebrek aan informatie kan oplossen hoor ik het graag.
pi_92053150
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:10 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Eh...

[..]

Ik heb geschreven dat het vooral overhemden zijn, ik heb een aantal merken genoemd, ik heb de staat genoemd en de maten. Wat voor informatie mis je precies? Ik kan moeilijk overal foto's van gaan maken, maar als iemand een suggestie kan geven voor hoe ik het gebrek aan informatie kan oplossen hoor ik het graag.
Potentiele kopers zijn terecht niet zo naief als jij wellicht zou willen dat ze zouden zijn.

Je kunt toch niet verwachten dat mensen jou gewoon op je blauwe ogen vertrouwen en geld overboeken zonder eerst fotos (evt. incl. een a4'tje met je gebruikersnaam) van de ter verkoop aangeboden produkten te zien krijgen?

Als jij dan niet de moeite wil doen om foto's te maken, geef mensen dan de mogelijkheid ze in persoon te komen bekijken. Alhoewel, zelfgemaakte foto's blijven altijd belangrijk bij welke serieuze advertentie dan ook.

Daarnaast is er veel rotzooi (lees: namaak) te verkrijgen.

Mensen willen zekerheid is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
pi_92053313
En een vraagprijs is verplicht.
Gr. Gr.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 20:57:55 #15
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_92054174
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:34 schreef THE.LEGEND het volgende:

[..]

Potentiele kopers zijn terecht niet zo naief als jij wellicht zou willen dat ze zouden zijn.

Je kunt toch niet verwachten dat mensen jou gewoon op je blauwe ogen vertrouwen en geld overboeken zonder eerst fotos (evt. incl. een a4'tje met je gebruikersnaam) van de ter verkoop aangeboden produkten te zien krijgen?

Als jij dan niet de moeite wil doen om foto's te maken, geef mensen dan de mogelijkheid ze in persoon te komen bekijken. Alhoewel, zelfgemaakte foto's blijven altijd belangrijk bij welke serieuze advertentie dan ook.

Daarnaast is er veel rotzooi (lees: namaak) te verkrijgen.

Mensen willen zekerheid is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
Da's dan mijn fout en dat verklaart de verwarring. Ik heb hier ooit 1 keer eerder iets aangeboden en heb er weinig ervaring mee. Ik nam aan dat het met grote hoeveelheden zo was dat het standaard was dat mensen even kwamen kijken. Ik verwachtte inderdaad niet dat mensen zomaar even geld zouden overmaken.

Ik kan wel een vraagprijs geven maar die is nogal afhankelijk van hoeveel mensen kopen.
pi_92054537
Hallo fokker,

Ik heb de volgende waren te koop.

Armani overhemd, volledig blauw en in goede staat! Maat medium.
Vraagprijs: 20 euro

Zo dat was er 1, doe jij de rest?

Hoe kunnen kopers weten dat jij een Armani overhemd hebt, of was het toch een Armani broek?
Snap je het nu een beetje? Met een foto hoef je helemaal geen extra info te typen.
We zijn hier niet om te haten, maar als je alle tips niet overneemt zul je hier niets verkopen.

doei
  zaterdag 29 januari 2011 @ 21:09:34 #17
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_92054618
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 21:07 schreef Santello het volgende:
Hallo fokker,

Ik heb de volgende waren te koop.

Armani overhemd, volledig blauw en in goede staat! Maat medium.
Vraagprijs: 20 euro

Zo dat was er 1, doe jij de rest?

Hoe kunnen kopers weten dat jij een Armani overhemd hebt, of was het toch een Armani broek?
Snap je het nu een beetje? Met een foto hoef je helemaal geen extra info te typen.
We zijn hier niet om te haten, maar als je alle tips niet overneemt zul je hier niets verkopen.

doei
Ik snap het een beetje, maar ik heb de merken erbij gezet en erbij gezet dat het vooral overhemden zijn. Ik had verwacht dat iemand die interesse had me wel zou pm'en en dan zou ik meer in detail treden. Ik heb iets van honderdvijftig overhemden die ik wil verkopen, dus als ik van elk overhemd zo'n beschrijving moet maken ben ik wel even bezig.

Maar bedankt voor de tips. Ik snap dat het goed bedoeld is en dat jullie niet op me haten. :*
pi_92054969
150 is een ander verhaal dan kan ik het begrijpen.
Ik stuur je een pm.

Maar als je ''vooral'' overhemden hebt, dan heb je ook broeken of iets dergelijks?
Wat heb je nog meer?
  zaterdag 29 januari 2011 @ 21:27:05 #19
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_92055288
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 21:17 schreef Santello het volgende:
150 is een ander verhaal dan kan ik het begrijpen.
Ik stuur je een pm.

Maar als je ''vooral'' overhemden hebt, dan heb je ook broeken of iets dergelijks?
Wat heb je nog meer?
Oké, dank je wel. Ik ga naar je pm kijken.

Ik heb inderdaad ook broeken.
pi_92055296
Haten doet niemand, kerel.

Ik zelf post waarschijnlijk nog minder dan jij, maar met een beetje ouderwets Hollandsch denken zou je zelf de genoemde tips al hebben kunnen bedenken.

Gewoon 10 a 15 shirtjes op je bed knallen en een foto'tje (van goede digitale kwaliteit) maken.

Dit doe je 10 keer, en klaar is kees. Gebruik vervolgens een externe imagehoster om de plaatjes te uploaden en de links hier in deze thread te plaatsen.

Succes.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 21:32:29 #21
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_92055457
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 21:27 schreef THE.LEGEND het volgende:
Haten doet niemand, kerel.

Ik zelf post waarschijnlijk nog minder dan jij, maar met een beetje ouderwets Hollandsch denken zou je zelf de genoemde tips al hebben kunnen bedenken.

Gewoon 10 a 15 shirtjes op je bed knallen en een foto'tje (van goede digitale kwaliteit) maken.

Dit doe je 10 keer, en klaar is kees. Gebruik vervolgens een externe imagehoster om de plaatjes te uploaden en de links hier in deze thread te plaatsen.

Succes.
Zit wat in. De reden dat ik het neit zo heb gedaan is dat het om zo'n groot aantal gaat en ik aannam dat mensen misschien even wilde bellen om door te vragen en even langs wilden komen om te kijken.

Wat dat laatste betreft, bedoel je iets als Photobucket?
pi_92056059
Kan. Echter eerlijk gezegd heb ik geen idee.

Ik ben hier geen actief lid en kom haast nooit op dit forum tenzij ik iets in de aanbieding ter verkoop heb zoals dat nu het geval is.

Derhalve ken ik de forumregels niet. Sommige forums hebben nl. een zgn. zwarte lijst van verboden imagehosters. Of te wel, de imagehosters werken niet i.c.m. board x,y, or z.

Deze werken meestal:

http://www.funkyimg.com/
http://www.hotchyx.com/
http://www.pimpandhost.com/
http://www.imagevenue.com/
http://www.plaatjesupload.nl/uploaden.html

Met imagevenue kun je de thumbnail (voorbeeld plaatje van je up te loaden foto) grootte naar wens bepalen en kun je tot wel 80 images tegelijk uploaden.

Hotchyx en pimpandhost zijn "erotic" image hosters maar lenen zich ook voor niet "erotisch" getint materiaal.

Sommige image uploaders zoals imagehost.org of imagehost.se, de of tineye etc. hebben dikwijls de neiging onschuldige bikiniplaatjes o.i.d. te deleten. De twee genoemde laten alles gewoon zonder censuur staan. Ik heb het in het verleden wel eens meegemaakt dat geshowde Marlies Dekkers BH foto'tjes voor een te plaatsen ad, werden gedelete door die preutse puriteinse knakkers. Vandaar dus dat ik die twee imagehosters ook maar even voor het gemak benoem.Tip dus voor evt. toekomstige sales.;)
pi_92058659
Ik heb interesse mits foto's en meer info :)
pi_92064054
[V&A Feedback & Policy] Gewoon omdat het kan.
[HELP] Hoe open ik een topic?

Lees beide topics eens heel goed door en open dan een nieuw topic dat volledig voldoet aan alle regels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')