Mee eens.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens![]()
Maar die Roel kan er ook wat van!!!
En daar ben ik het ook weer mee eens. Eng...quote:
Nog naar de Mediamarkt geweest?quote:
Angstig inderdaad, hahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
En daar ben ik het ook weer mee eens. Eng...
Je kon dus bijna over de hoofden lopenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog naar de Mediamarkt geweest?Ik liep daar vanmiddag binnen, ik keek eens om me heen en bedacht me toen dat het natuurlijk dit weekend is
Wat een enorme chaos.
Sense of Dance
Hmm, viel vanochtend nog wel mee opzich.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog naar de Mediamarkt geweest?Ik liep daar vanmiddag binnen, ik keek eens om me heen en bedacht me toen dat het natuurlijk dit weekend is
Wat een enorme chaos.
Sense of Dance
Nog wat gekocht? Ik was er tegen 4 uur ofzo, er stonden dranghekken en dergelijke. De rijen waren afschuwelijk lang en ik zag alleen maar mensen ronddrentelen met tv's, home cinema sets en dergelijke. Het is dat hetgeen wat ik wil niet onder de aanbieding valt, dus niets gekocht en zo weer naar buiten gelopen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, viel vanochtend nog wel mee opzich.
Wij om een uurtje of half 11 a 11u. Die hekken stonden er inderdaad ook, maar nergens een rij ofzo. Oke, er waren wel best veel mensen bij de TV's en de Apple productenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog wat gekocht? Ik was er tegen 4 uur ofzo, er stonden dranghekken en dergelijke. De rijen waren afschuwelijk lang en ik zag alleen maar mensen ronddrentelen met tv's, home cinema sets en dergelijke. Het is dat hetgeen wat ik wil niet onder de aanbieding valt, dus niets gekocht en zo weer naar buiten gelopen.
Dan was je mooi op tijd, want toen ik er was stonden de rijen tot halverwege de winkelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij om een uurtje of half 11 a 11u. Die hekken stonden er inderdaad ook, maar nergens een rij ofzo. Oke, er waren wel best veel mensen bij de TV's en de Apple producten, maar niet echt heeeeel veel. Bij de kassa's ook niet echt lang hoeven wachten.
USB-stick en een universele afstandsbediening gekocht.
Hmmm... Denk erover na om deradio weer aan te zetten...quote:
hee hallooquote:
Doen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmm... Denk erover na om deradio weer aan te zetten...
Dat is minder chill inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan was je mooi op tijd, want toen ik er was stonden de rijen tot halverwege de winkel
Vrijdag @ Patronaatquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:36 schreef hole1988 het volgende:
check hier hoe GBTTZ het vergaat in Leeuwarden http://twitter.com/Jemoeder01
Wat is dat voor 3FM-debiel dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:36 schreef hole1988 het volgende:
Wie is deze baas?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:36 schreef hole1988 het volgende:
Niet zeuren, toch lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:34 schreef CindieY het volgende:
Ik had gehoopt dat Ajouad toch wel de versie zonder schreeuwer Busta zou draaien
Hoezo lucky ? Gewoon goed tochquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Lucky 040. Heel erg lucky. Straks maar even studio sport checken.
quote:
geen idee zag hem opeens in de #3fm timelinequote:
Ah, okay! Is zo te zien wel 3FM-fan. Die TwitWouter luistert ook naar radio 2. WTF.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
geen idee zag hem opeens in de #3fm timeline
Ik kijk geen voetbalquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zelfs tegen 9 man nog de grootste moeite om te winnen.
LCD Soundsystem!
LOLquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kijk geen voetbal, maar ben wel psv fan
. Als ze kampioen zijn is er hier weer een gezellig feest
, vandaar
.
Dat weet ik niet, maar het feest weet ik te vindenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL. Kans dat ze het dit jaar worden is natuurlijk wel weer vrij groot.
Trusten kerel! wel een beetje rustig aan 's ochtends want ik wil uitslapen (quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:55 schreef DaMook het volgende:
Ik ga trouwens slapen, om 06:00 gaat de wekker
.
Oei! Trusten en werkse!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:55 schreef DaMook het volgende:
Ik ga trouwens slapen, om 06:00 gaat de wekker
.
Gaat het over Kurt?quote:
''shotgun to my head''quote:
Zie bovenstaande.quote:
SoD.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:01 schreef hole1988 het volgende:
Die Domien is lekker bezig met zijn dj-set
Ik zal je niet wakker makenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Trusten kerel! wel een beetje rustig aan 's ochtends want ik wil uitslapen ().
Dank jequote:
Sowieso Faithlessquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Oh my god... God is a DJ. Wat een track
Topperquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zal je niet wakker maken.
[..]
Dank je
Truste allemaal.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:04 schreef JandeHoop het volgende:
Heerlijk gegeten bij @mrsekdom en @gerardekdom
Nu in zijn eigen studio
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:06 schreef JandeHoop het volgende:
http://yfrog.com/h8tb6bej Daar staan we dan
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:15 schreef -Hans- het volgende:
Waren de Memphis Maniacs aanwezig bij de Freaknacht? Leuk. Totaal gemist
Thanks! had het eerste linkje al gevonden via die Wouter3FM.quote:
Waar Wouter3FM wel niet allemaal goed voor isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! had het eerste linkje al gevonden via die Wouter3FM.
het wordt eens tijd dat hij ook naar dit forum komt aangezien hij veel besproken wordt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waar Wouter3FM wel niet allemaal goed voor is
Haha, nou inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waar Wouter3FM wel niet allemaal goed voor is
Twitter 'm even dan. Denk dat Pino dat ook wel kan waarderenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het wordt eens tijd dat hij ook naar dit forum komt aangezien hij veel besproken wordt.
Ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
hallo!
ik ben weer terug en t was erg vet (om GBTTZ te quoten) en gezellig. die Mattie is best een sympathieke, maar dat ie op mijn schouders wilde zitten vond ik wat overdreven....
Top dat je het leuk had!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
hallo!
ik ben weer terug en t was erg vet (om GBTTZ te quoten) en gezellig. die Mattie is best een sympathieke, maar dat ie op mijn schouders wilde zitten vond ik wat overdreven....
Helemaal gek die gastenquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
hallo!
twas op tijd afgelopen, je had er dus heen gekundquote:
Dat merk ik nu ook, ja, maar geeft niet, gun jou ook een leuke avondquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
twas op tijd afgelopen, je had er dus heen gekund
Jij bent veul toffer man!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
twas op tijd afgelopen, je had er dus heen gekund
dat moet je vooral hardop zeggen!quote:
P.I. man, P.Iquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moet je vooral hardop zeggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |