Have fun! Wordt vast wel een mooi feestje, Go Back To The Zoo knalt altijd ongeacht waar ze staan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:34 schreef justmattie het volgende:
Die TT![]()
Even eten, douchen en naar GBTTZ
douchen heb ik al gedaan, eten zit in t buikje, alleen nog ff toetje etenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:34 schreef justmattie het volgende:
Die TT![]()
Even eten, douchen en naar GBTTZ
Zuipsequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:40 schreef Allrounder het volgende:
Bodem is ook hier gelegd. Vanavond feestjeZin in!
Ah balen man.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zuipse
Ik nog niet, zit nog in toetsweek, maar vrijdag een verjaardag![]()
.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:47 schreef Allrounder het volgende:
Kwam er vanmiddag pas achter dat dit de zanger van Voicst was.![]()
Weet niet kerel. Mediamarkt is tot 22:00 open, dus misschien dat ik daar nog even naar toe ga. Maar sluit niet uit dat ik The Godfather (74) ga kijken want ik vind het eigenlijk veel te koud buiten (bijna -8 voor het gevoel). Irish pub is ook neit verkeerd, maar ja dan moet je er wel uit.. waar blijft de lente/zomer.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:51 schreef Allrounder het volgende:
Hans gaat ook nog knallen vanavond?!
je gaat gewoon op de bank zitten, piemel in de hand en dan de hele avond schreeuwen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet kerel. Mediamarkt is tot 22:00 open, dus misschien dat ik daar nog even naar toe ga. Maar sluit niet uit dat ik The Godfather (74) ga kijken want ik vind het eigenlijk veel te koud buiten (bijna -8 voor het gevoel). Irish pub is ook neit verkeerd, maar ja dan moet je er wel uit.. waar blijft de lente/zomer.
Kan dat bij die film? Dan blijft er weinig over want dat ding duurt 3 uur ofzo. Damnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je gaat gewoon op de bank zitten, piemel in de hand en dan de hele avond schreeuwen!
dat kan altijd! film of niet! je hebt alleen een bank en piemel nodig!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan dat bij die film? Dan blijft er weinig over want dat ding duurt 3 uur ofzo. Damn.
Het is koud idd. Gister nacht ook -9quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet kerel. Mediamarkt is tot 22:00 open, dus misschien dat ik daar nog even naar toe ga. Maar sluit niet uit dat ik The Godfather (74) ga kijken want ik vind het eigenlijk veel te koud buiten (bijna -8 voor het gevoel). Irish pub is ook neit verkeerd, maar ja dan moet je er wel uit.. waar blijft de lente/zomer.
yo! en wat zijn jouw plannen voor vanavond?quote:
Das mooi man!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:56 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Het is koud idd. Gister nacht ook -9![]()
![]()
Maar het was het waard.
Paar pilsjes drinken, waarschijnlijk nog 1 a 2 eps van hawaii 5 o kijken en optijd slapen, morgenvroeg om 7 uur werkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yo! en wat zijn jouw plannen voor vanavond?
Om 07:00 op zondag. Dat is kud!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Paar pilsjes drinken, waarschijnlijk nog 1 a 2 eps van hawaii 5 o kijken en optijd slapen, morgenvroeg om 7 uur werken.
I knowquote:
en vannacht mag je hier posten wie er leuker isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:10 schreef justmattie het volgende:
En ik ga dus de tweede fok!ker uit de 3FM reeks meeten
Gister Cindy, vandaag Rocky
Hoe was Cindie in het echt ?!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:10 schreef justmattie het volgende:
vrouwelijk, blond en sprankelend (denk ik!)quote:
Hoef ik niet over na te denkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en vannacht mag je hier posten wie er leuker is
ik zit nog ff DWDD van gisteren te kijken, met GBTTZ!
Dat houd ik lekker voor mezelfquote:
Ze ziet er spontaan uitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vrouwelijk, blond en sprankelend (denk ik!)
vooroordelen heb je!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoef ik niet over na te denken
ja mattie, laten we eens over cindy's bips roddelen!quote:
Neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja mattie, laten we eens over cindy's bips roddelen!
Mag je inderdaad ook best trots op zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is ook een eigenschap die ik mezelf graag toe ken.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
wehehe, GBBTZ spelen ook wat korte covers in DWDD gisteren....Ben je geil of wil je n koekje, leipe mocro flavour
Tot zo !quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:34 schreef Allrounder het volgende:
Ik ben er van door. Fijne avond/ nacht nog allemaal!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:41 schreef justmattie het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Tot vannacht!
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
ah, mattie is al van huis zie ik...dan moet ik ook maar eens gaan!
fijne avond iedereen en lief zijn voor elkaar! en niet over me roddelen want ik lees alles terug
Hey DJ!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:41 schreef justmattie het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Tot vannacht!
Veel plezier jullie!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
ah, mattie is al van huis zie ik...dan moet ik ook maar eens gaan!
fijne avond iedereen en lief zijn voor elkaar! en niet over me roddelen want ik lees alles terug
Hey DJ!
Ze is goed bezig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:59 schreef Sirolf het volgende:
Ondertussen zie ik dat Annemieke aan de pizza zit in de studio.
Wel mee eensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vind stiekum alle platen van KoL op elkaar lijken
oh ik heb wat gemist.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:10 schreef justmattie het volgende:
Nee, ik geloof het niet. Ik begrijp dat 't niet zo is?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb je ooit weleens de live versie gehoord van haar op Lowlands
Allang!! Heb even een filmpje gekeken, had er eindelijk de rust voorquote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens![]()
Maar die Roel kan er ook wat van!!!
En daar ben ik het ook weer mee eens. Eng...quote:
Nog naar de Mediamarkt geweest?quote:
Angstig inderdaad, hahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
En daar ben ik het ook weer mee eens. Eng...
Je kon dus bijna over de hoofden lopenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog naar de Mediamarkt geweest?Ik liep daar vanmiddag binnen, ik keek eens om me heen en bedacht me toen dat het natuurlijk dit weekend is
Wat een enorme chaos.
Sense of Dance
Hmm, viel vanochtend nog wel mee opzich.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog naar de Mediamarkt geweest?Ik liep daar vanmiddag binnen, ik keek eens om me heen en bedacht me toen dat het natuurlijk dit weekend is
Wat een enorme chaos.
Sense of Dance
Nog wat gekocht? Ik was er tegen 4 uur ofzo, er stonden dranghekken en dergelijke. De rijen waren afschuwelijk lang en ik zag alleen maar mensen ronddrentelen met tv's, home cinema sets en dergelijke. Het is dat hetgeen wat ik wil niet onder de aanbieding valt, dus niets gekocht en zo weer naar buiten gelopen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, viel vanochtend nog wel mee opzich.
Wij om een uurtje of half 11 a 11u. Die hekken stonden er inderdaad ook, maar nergens een rij ofzo. Oke, er waren wel best veel mensen bij de TV's en de Apple productenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog wat gekocht? Ik was er tegen 4 uur ofzo, er stonden dranghekken en dergelijke. De rijen waren afschuwelijk lang en ik zag alleen maar mensen ronddrentelen met tv's, home cinema sets en dergelijke. Het is dat hetgeen wat ik wil niet onder de aanbieding valt, dus niets gekocht en zo weer naar buiten gelopen.
Dan was je mooi op tijd, want toen ik er was stonden de rijen tot halverwege de winkelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij om een uurtje of half 11 a 11u. Die hekken stonden er inderdaad ook, maar nergens een rij ofzo. Oke, er waren wel best veel mensen bij de TV's en de Apple producten, maar niet echt heeeeel veel. Bij de kassa's ook niet echt lang hoeven wachten.
USB-stick en een universele afstandsbediening gekocht.
Hmmm... Denk erover na om deradio weer aan te zetten...quote:
hee hallooquote:
Doen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmm... Denk erover na om deradio weer aan te zetten...
Dat is minder chill inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan was je mooi op tijd, want toen ik er was stonden de rijen tot halverwege de winkel
Vrijdag @ Patronaatquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:36 schreef hole1988 het volgende:
check hier hoe GBTTZ het vergaat in Leeuwarden http://twitter.com/Jemoeder01
Wat is dat voor 3FM-debiel dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:36 schreef hole1988 het volgende:
Wie is deze baas?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:36 schreef hole1988 het volgende:
Niet zeuren, toch lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:34 schreef CindieY het volgende:
Ik had gehoopt dat Ajouad toch wel de versie zonder schreeuwer Busta zou draaien
Hoezo lucky ? Gewoon goed tochquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Lucky 040. Heel erg lucky. Straks maar even studio sport checken.
quote:
geen idee zag hem opeens in de #3fm timelinequote:
Ah, okay! Is zo te zien wel 3FM-fan. Die TwitWouter luistert ook naar radio 2. WTF.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
geen idee zag hem opeens in de #3fm timeline
Ik kijk geen voetbalquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zelfs tegen 9 man nog de grootste moeite om te winnen.
LCD Soundsystem!
LOLquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kijk geen voetbal, maar ben wel psv fan
. Als ze kampioen zijn is er hier weer een gezellig feest
, vandaar
.
Dat weet ik niet, maar het feest weet ik te vindenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL. Kans dat ze het dit jaar worden is natuurlijk wel weer vrij groot.
Trusten kerel! wel een beetje rustig aan 's ochtends want ik wil uitslapen (quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:55 schreef DaMook het volgende:
Ik ga trouwens slapen, om 06:00 gaat de wekker
.
Oei! Trusten en werkse!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:55 schreef DaMook het volgende:
Ik ga trouwens slapen, om 06:00 gaat de wekker
.
Gaat het over Kurt?quote:
''shotgun to my head''quote:
Zie bovenstaande.quote:
SoD.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:01 schreef hole1988 het volgende:
Die Domien is lekker bezig met zijn dj-set
Ik zal je niet wakker makenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Trusten kerel! wel een beetje rustig aan 's ochtends want ik wil uitslapen ().
Dank jequote:
Sowieso Faithlessquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Oh my god... God is a DJ. Wat een track
Topperquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zal je niet wakker maken.
[..]
Dank je
Truste allemaal.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:04 schreef JandeHoop het volgende:
Heerlijk gegeten bij @mrsekdom en @gerardekdom
Nu in zijn eigen studio
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:06 schreef JandeHoop het volgende:
http://yfrog.com/h8tb6bej Daar staan we dan
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:15 schreef -Hans- het volgende:
Waren de Memphis Maniacs aanwezig bij de Freaknacht? Leuk. Totaal gemist
Thanks! had het eerste linkje al gevonden via die Wouter3FM.quote:
Waar Wouter3FM wel niet allemaal goed voor isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! had het eerste linkje al gevonden via die Wouter3FM.
het wordt eens tijd dat hij ook naar dit forum komt aangezien hij veel besproken wordt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waar Wouter3FM wel niet allemaal goed voor is
Haha, nou inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waar Wouter3FM wel niet allemaal goed voor is
Twitter 'm even dan. Denk dat Pino dat ook wel kan waarderenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het wordt eens tijd dat hij ook naar dit forum komt aangezien hij veel besproken wordt.
Ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
hallo!
ik ben weer terug en t was erg vet (om GBTTZ te quoten) en gezellig. die Mattie is best een sympathieke, maar dat ie op mijn schouders wilde zitten vond ik wat overdreven....
Top dat je het leuk had!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
hallo!
ik ben weer terug en t was erg vet (om GBTTZ te quoten) en gezellig. die Mattie is best een sympathieke, maar dat ie op mijn schouders wilde zitten vond ik wat overdreven....
Helemaal gek die gastenquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
hallo!
twas op tijd afgelopen, je had er dus heen gekundquote:
Dat merk ik nu ook, ja, maar geeft niet, gun jou ook een leuke avondquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
twas op tijd afgelopen, je had er dus heen gekund
Jij bent veul toffer man!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
twas op tijd afgelopen, je had er dus heen gekund
dat moet je vooral hardop zeggen!quote:
P.I. man, P.Iquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moet je vooral hardop zeggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Request het dan! En lekker plaatje inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaa nu Goose
Misschien ook eens iets van Baskerville draaien?
ik kan ook grapjes maken zonder p.i.quote:
Ik niet, zo grappig ben ik nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan ook grapjes maken zonder p.i.
nooit jezelf naar beneden halen, das een slechte eigenschap!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik niet, zo grappig ben ik niet
Rock weet het antwoord wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand hoe dat Indiase nummer heet?
neuh...sunrise van goose? dat zegt ajouad iig net over een nummer dat ie gedraaid heeft...quote:
Ik ben bij vlagen grappig, zo beter?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nooit jezelf naar beneden halen, das een slechte eigenschap!
Tis alleen zeker altijd windstil?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben bij vlagen grappig, zo beter?
BITCH!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tis alleen zeker altijd windstil?
Nee, dat Indiase nummer die ze een aantal maanden geleden nog wel eens draaiden...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neuh...sunrise van goose? dat zegt ajouad iig net over een nummer dat ie gedraaid heeft...
Die heb jij vaker gehoordquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tis alleen zeker altijd windstil?
En daar kom je nu mee aan..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dat Indiase nummer die ze een aantal maanden geleden nog wel eens draaiden...
iets met punjabi nog wat? of ehm....brimful of asha?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dat Indiase nummer die ze een aantal maanden geleden nog wel eens draaiden...
Ja.quote:
Dat is 'm !! Je bent geweldig. btw, donderdag gaat Black Swan draaien in de bios. Eindelijk een film die ik in elk geval wil checken want wat er nu allemaal draait is in mijn ogen niet heel bijzonder. Black Swan zou wel eens een topper kunnen worden met de prachtige Natalie Portmanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neuh...sunrise van goose? dat zegt ajouad iig net over een nummer dat ie gedraaid heeft...
Die laatste nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iets met punjabi nog wat? of ehm....brimful of asha?
Hak 'm eraf ! Wat_een_trackquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Off-off-off-off-off with your head!
ja, vast!quote:
ga je zeker weer rokjes gluren he! ouwe dibbes!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:48 schreef -Hans- het volgende:
Lekker weer zeg tijdens het optreden van M&S. Kan niet wachten tot die periode weer aanbreekt.
En jij niet, wou je zeggen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga je zeker weer rokjes gluren he! ouwe dibbes!
alleen als dat magquote:
Waar is het optreden eigenlijk een registratie van?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:48 schreef -Hans- het volgende:
Lekker weer zeg tijdens het optreden van M&S. Kan niet wachten tot die periode weer aanbreekt.
ooit van tvgids.nl gehoord? http://www.tvgids.nl/prog(...)3A_Mumford_%26_Sons/quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waar is het optreden eigenlijk een registratie van?
Daar was ik bij! Ik lag toen te chillen in 't gras. Ook maar even de tv aanslingeren dus.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ooit van tvgids.nl gehoord? http://www.tvgids.nl/prog(...)3A_Mumford_%26_Sons/
Lijkt erg veel op Lowlandsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waar is het optreden eigenlijk een registratie van?
Het is Lowlands idd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt erg veel op Lowlands. Dacht dat ze echt op een podium zouden staan van 3voor12, maar zo'n registratie is opzich ook wel tof.
Ik zet em niet al te lang aan. M&S is leuk, maar na ik een uur was ik het ook meer dan zat, dan wordt het echt teveel van hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:53 schreef justmattie het volgende:
Waarom gaat iedereen nou tv kijken, als ze geweldige muziek draaien op 3FM
Bier... Whiskey-Colaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:55 schreef -Hans- het volgende:
Okay. Genoeg SoD gehoord. Nu ga ik ned3 checken. Even snel bier scoren.
Rock heb jij Black Swan al gezien?
nee, die draait nog niet in de bios...hoop ik wel te gaan doen nog. De meest spraakmakende scene is al uitgelekt....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:55 schreef -Hans- het volgende:
Okay. Genoeg SoD gehoord. Nu ga ik ned3 checken. Even snel bier scoren.
Rock heb jij Black Swan al gezien?
Eenmalig doen jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wil ik toch ook nog wel een keer naar toe
Oeh, ik hoor Little Lion Man @ Ned3.
BIjdehandjequote:Op zondag 30 januari 2011 00:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan zul je tot 2 uur moeten wachten
Hai!! Ka-pot...quote:
ja, anders was ik je komen halen verdeurie!quote:
Ik zeg ook al een tijdje steeds dat ik vroeg naar bed zal gaanquote:Op zondag 30 januari 2011 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai!! Ka-pot...Ik haal nooitnooitnooit meer zo vaak laat door in een week
Hoiquote:
Had je kunnen proberenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, anders was ik je komen halen verdeurie!
of niet natuurlijkquote:
Ik zeg het maar niet meer, komt toch niets van...quote:Op zondag 30 januari 2011 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zeg ook al een tijdje steeds dat ik vroeg naar bed zal gaan
Knappe vent die mij van de bank afkrijgt als ik echt lekker hangquote:
Laptops ftwquote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Knappe vent die mij van de bank afkrijgt als ik echt lekker hang
ik ben knapquote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Zoietsquote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
das geen vent.quote:
Ik ga het niet onderzoeken...quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben knapNou, dan had je best een poging kunnen doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
tis dat ik geen auto heb....quote:Op zondag 30 januari 2011 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dan had je best een poging kunnen doen!
Ik heb niet echt veel verstand van voetbal, maar is dat niet die huillie? Had hij ook niet zijn teennagels gelakt?quote:
Fiets? Ik vind je nu een beetje miereneukerigquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Fiets? Ik vind je nu een beetje miereneukerig
Ik hoor niks, heb de tv aanstaan op de BBC. American dadquote:Op zondag 30 januari 2011 00:17 schreef justmattie het volgende:
Chillmodus, wat een relaxte muziek eigenlijk
Komend weekend even checken!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, die draait nog niet in de bios...hoop ik wel te gaan doen nog. De meest spraakmakende scene is al uitgelekt....
regisseur is een goeie, maakte ook Requim for a Dream en The Wrestler
Misschien het geluid van de TV aanzetten?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoor niks, heb de tv aanstaan op de BBC. American dad
Ja, die staat wel aan, ik hoor alleen geen muziekquote:Op zondag 30 januari 2011 00:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien het geluid van de TV aanzetten?
Erg veel jong volk trouwens.. Voor de rest zag het er wel sfeervol uitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eenmalig doen jaIk geloof dat mijn mening over Lowlands zo langzamerhand wel duidelijk is, maar ik vind 't nogal een overrated festival
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |