Lekker hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen.. ik trek straks mijn pyjama aanen ga heel knus en burgelijk op de bank hangen met vriendje. kaarsjes aan... filmpje erbij, pot thee op tafel
Dat is ook gezelligquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Hier wordt t een avondje film kijken bij / met vrienden.
Hihihiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf, gekkie
[..]
Ik wil een keer met jou naar action hier
Ja, dan is het wel eens lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja het mag ook wel weer eens![]()
ik zit echt TE vaak achter die laptop
Action zit hier ook hoor, ik zou er elke dag langs kunnen want ik kom er langs als ik naar mijn stage rijdt en weer terugquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij fan van de action, alleen jij woont hier niet
Ik weet nog niet wat ik ga doen, waarschijnlijk dat het daar op uitdraaitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Hier wordt t een avondje film kijken bij / met vrienden.
Ga je mee danquote:
Ik geloof best wel dat er daar eentje zit, moet wel als het in zo'n uithoek zit als hierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Action zit hier ook hoor, ik zou er elke dag langs kunnen want ik kom er langs als ik naar mijn stage rijdt en weer terug
Hey Symquote:
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je mee dan?
Neem ik de portemonnee wel mee en draag ik de tassen. Of moet ik meteen maar een bestelbus huren
![]()
?
Goed hoor, mijn fietsband geplakt. Zo even douchen en dan loop ik naar mijn ouders om mijn fiets weer op te halen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dankje lieverd![]()
Hoe was jouw dag dan?
Oh en ST en ik hebben er serieus langer dan anderhalf uur over gedaan in de Action![]()
Nu zeker met je hippe fietstasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]Bestelbus
Nee, dan zou ik het heel bont moeten maken, doorgaans krijg ik alles makkelijk mee op de fiets
Nee, dat bepalen we tijdens het koffie drinken. DVDs genoegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook gezelligweet je al wat voor film?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Goed hoor, mijn fietsband geplakt. Zo even douchen en dan loop ik naar mijn ouders om mijn fiets weer op te halen.Anderhalf uur in de Action?
![]()
En als je je alleen voelt ben je welkom, ik kan heel goed knuffelen.![]()
Daar dan ook een aantal ikea kasten vol met films?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat bepalen we tijdens het koffie drinken. DVDs genoeg.
Ik weet zeker dat ik ga huilen als je er niet bent eind febquote:
ik heb de witte bank ook weer bij de kachel gezet en lig languit te gamen op FB en hier met jullie te babbelen.quote:[..]
Ja, dan is het wel eens lekkerIk ga denk ik ondanks de hoofdpijn lekker gamen vanavond... Gezellig kletsen met de andere jongens
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nu zeker met je hippe fietstas
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik had al standaard fietstassen, maar ben bang dat die wegkunnen
Door het natte weer zijn de kleppen beschimmeld
![]()
Het duurde serieus (in de schuur) een paar dagen voor ze weer droog waren en toen was het te laat
![]()
Dat is jammerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Het duurde serieus (in de schuur) een paar dagen voor ze weer droog waren en toen was het te laat
![]()
Ik bedoelde of je het zeker wist van de Actionquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik ga huilen als je er niet bent eind feb
[..]
ik heb de witte bank ook weer bij de kachel gezet en lig languit te gamen op FB en hier met jullie te babbelen.
Muck ligt met slaapzak op de andere bank tv te kijken
Jaoh, bestelbus. Al past in de Peug ook meer dan je denktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]Bestelbus
Nee, dan zou ik het heel bont moeten maken, doorgaans krijg ik alles makkelijk mee op de fiets
quote:
Ja, ik heb ze echt al een jaar of 6/7 als het niet langer is. Goede grote linnentassen... Echt zo balen, want die krengen zijn duurquote:
Geen ikeakastenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar dan ook een aantal ikea kasten vol met films?
Oh das ook wel effe lekker, beetje afleiding en dingen doodmakenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi
Weet je het zeker?![]()
[..]
Ja, dan is het wel eens lekkerIk ga denk ik ondanks de hoofdpijn lekker gamen vanavond... Gezellig kletsen met de andere jongens
ohja dat kan ook.. hier ook dvd's genoegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat bepalen we tijdens het koffie drinken. DVDs genoeg.
zonde hoor.. goeie fietstassen zijn niet goedkoopquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Dat zijn ze helaas zekerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik heb ze echt al een jaar of 6/7 als het niet langer is. Goede grote linnentassen... Echt zo balen, want die krengen zijn duur![]()
Dus ook dat je makkelijk een maand lang nonstop kan blijven kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen ikeakasten. Wel stapels DVDs in de op maat gemaakte kast
.
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh das ook wel effe lekker, beetje afleiding en dingen doodmaken
[..]
ohja dat kan ook.. hier ook dvd's genoeg
[..]
zonde hoor.. goeie fietstassen zijn niet goedkoop
Veel plezierquote:
Vast wel, als ik die behoefte ooit zou hebben.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zijn ze helaas zeker
[..]
Dus ook dat je makkelijk een maand lang nonstop kan blijven kijken
Mijn ubergifgroene fietstassen waren dat ook jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn die lui sporen allemaal niet, dus dat wordt vast weer gezellig
Ja, vertel mij watJe bent zo 50 euro kwijt
Have fun!quote:
Ja van action weet ik zekerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedoelde of je het zeker wist van de Action![]()
En ik zal em strakjes in de agenda zetten
Klinkt lekker![]()
Jullie kachel is heeeeeeerlijk
Mag ik dan eind feb komen logeren?
![]()
Neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ubergifgroene fietstassen waren dat ook jaecht niet goedkoop
ik wens jou veel plezier maar stiekum hoop ik dat psv verliest, sorry!quote:
De 28e ben je jarig, maar welke datum je het viert weet ik nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja van action weet ik zeker
Is prima , weet je welke datum anders PM ik je die nog even. Logeren? jij? Nou vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |