Federer en/of Nadal.quote:
Nee toch? Slechts 1 keer waren ze er niet bij. Dus zowel Federer én Nadal afwezig.quote:
Dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 30 januari 2011 11:41 schreef Norrage het volgende:
ja maar dat suggereert dat de finale tussen fed en nadal gaat..
Federer-Del Potro was wel ok.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:44 schreef Norrage het volgende:
Alleen GS finales waar Federer en Nadal in staan zijn boeiend
samen of los? Vond Federer - Del pony en Federer - Roddick in 2009 wel leukquote:Op zondag 30 januari 2011 11:44 schreef Norrage het volgende:
[ouwe-lul-modus]quote:Op zondag 30 januari 2011 11:44 schreef Norrage het volgende:
dan weerleg je dus je eigen puntquote:Op zondag 30 januari 2011 11:46 schreef Norrage het volgende:
Ja die tegen delpo was natuurlijk awesome. Die tegen Roddick was alleen leuk vanwege de stand, een soort isner vs mahut
Ik vind dat Murray te weinig doet. Hij moet gewoon de punten zelf gaan halen.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:51 schreef Norrage het volgende:
Djoko is verdedigend misschien wel beter dan rafa vandaag...murray weet gewoon niet hoe ie het pint moet winnen!
Dat is waarquote:Op zondag 30 januari 2011 11:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk gewoon niet op Eurosport, heb je ook geen reclame..
Die hebben wel meer Murray-wedstrijden live uitgezonden toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:57 schreef franklop het volgende:
de BBC is er ook live bij voor het eerst in 2 weken trouwens
De BBC die jij kan ontvangen mss?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:57 schreef franklop het volgende:
de BBC is er ook live bij voor het eerst in 2 weken trouwens
ow dat heb ik dan gemistquote:Op zondag 30 januari 2011 11:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die hebben wel meer Murray-wedstrijden live uitgezonden toch?
QFTquote:
Je moet het vergelijken met het percentage punten dat hij wint op Murrays service, wat hoger ligt dan 6/16 denk ik. Dus relatief doet 'ie het wel slecht op de BP.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is niet zo bijzonder slecht toch..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |