En de eerste service komt niet genoeg door.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:49 schreef Eppie_NL het volgende:
Murray moet toch echt wat aanvallender gaan spelen....zo gaat ie de titel niet pakken.
Ana hoort bij mij in bed te liggen, niet in de spelersbox van die halve crimineel.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:57 schreef Norrage het volgende:
Ana en novak zijn samen opgegroeid hè, vanaf hun 5e jaar. Niet heel vreemd dus
Is het daar ook? Ik heb al een paar keer gezapt en toen was het er niet.quote:
Dan ligt ze er misschien zo bij:quote:Op zondag 30 januari 2011 10:59 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
Ana hoort bij mij in bed te liggen, [...].
Jammer dit. Murray ziet er moe uit.quote:Anyway, die crimineel speelt zijn servicegames wel erg goed. Nog geen BP's tegen gehad. 3 - 0*
Was. Ze zijn nu overgschakeld naar veldrijden. Op de site kan je wel nog kijken en schaatsen ook.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het daar ook? Ik heb al een paar keer gezapt en toen was het er niet.
Djokovic in elk geval wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:14 schreef Eppie_NL het volgende:
Murray last van zijn ogen? Weer lenzen?
Ik hoop dat het wel uitmaakt. Straks is het met een uur voorbij.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:13 schreef Ambrosius het volgende:
Murray maakt voor het eerst een break, al maakt dat natuurljik weinig uit bij deze stand..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |