Heftig ja. Veiligheidsdiensten zitten vast op 2 plekken, de rest is in handen van de demonstranten. Ze vechten voor hun leven.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
Zo heftige beelden op Al Jazeera. De tering.
Khaddafi is geen Moebarak nee.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Khaddafi gaat de weg van Nicolae Ceauescu.
Waar wat?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heftig ja. Veiligheidsdiensten zitten vast op 2 plekken, de rest is in handen van de demonstranten. Ze vechten voor hun leven.
Oost Libië, die stad met een B.quote:
Benghazi :pquote:Op zondag 20 februari 2011 11:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oost Libië, die stad met een B.
Ik vind dat heel gevaarlijk. Om een heel andere reden ook: omdat nu het gerucht (bevestigde gerucht eigenlijk) dat er zwarte huurlingen zijn, ben je als gewone zwarte Afrikaan in Libië je leven nu niet zeker. Althans, dat kan ik me voorstellen. Dat is afschuwelijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:19 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Gaat ie nou negers uit afrika gebruiken als thugs?
Het zal niet de eerste keer zijn, hij heeft al eerder wat oorlog gevoerd (en verloren) aan zijn Zuidgrenzenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Khaddafi is geen Moebarak nee.
Ik kan me serieus voorstellen dat hij een stad gewoon gaat bombarderen vanuit de lucht. Hij zal vechten voor zijn leven.
Dat zeg ik, Ceauescuquote:Maar als hij verliest, dan zit hij niet aan in Saoedi-Arabië, maar hangt-ie aan een lantaarnpaal.
Dan zullen al die afrikaanse economische vluchtelingen die in Libie vastzitten en het niet lukte naar Europa te komen hun leven niet zeker zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vind dat heel gevaarlijk. Om een heel andere reden ook: omdat nu het gerucht (bevestigde gerucht eigenlijk) dat er zwarte huurlingen zijn, ben je als gewone zwarte Afrikaan in Libië je leven nu niet zeker. Althans, dat kan ik me voorstellen. Dat is afschuwelijk.
Je moet stoppen op je piek.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn, hij heeft al eerder wat oorlog gevoerd (en verloren) aan zijn Zuidgrenzen
[..]
Dat zeg ik, Ceauescu
Hopelijk komt het goed, Libie is een erg mooi land, mooie kust, veel prachtige romeinse resten, als hij een paar jaar geleden had geroepen, Jongens, ik word oud, ik stel me niet verkiesbaar maar we gaan democratie invoeren was hij tot het einde der tijden herdacht als iemand die veel gedaan had voor het land. Nu zal hij eindigen als de grote schurk die hij is.
Eigenlijk moet je gewoon nooit dictator wordenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet stoppen op je piek.
Te veel dictators zijn net zo dom als sporters of artiesten.
Nee, je kan beter een religie beginnen.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je gewoon nooit dictator worden
Dat zou ik ook wel willen weten. Aan de ene kant lees ik dat het leger zich daar bij de demonstranten heeft aangesloten, aan de andere kant lees ik dat het leger er de demonstranten uitmoordt. Wat is het nou?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:01 schreef Monidique het volgende:
Ik blijf het moeilijk vinden om te weten hoe de situatie nu in elkaar steekt. Is het oosten nu "vrij" of niet? Steden overgenomen of eigenlijk toch niet? Is Khaddafi de controle kwijt of lijkt het maar zo?
quote:Watch: Live stream reportedly from Libya's Benghazi http://bit.ly/eDnxTR
Ja, zoals Jim Jonesquote:Op zondag 20 februari 2011 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, je kan beter een religie beginnen.
Wie is dan 'het leger'? Dat is niet 1 persoon... Neem aan dat sommigen zich bij de demonstranten aangesloten hebben, maar anderen gewoon voor Qadhafi blijven vechten.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:04 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten. Aan de ene kant lees ik dat het leger zich daar bij de demonstranten heeft aangesloten, aan de andere kant lees ik dat het leger er de demonstranten uitmoordt. Wat is
het nou?
Dat zijn gewoon huurlingen. Wie hen iets aanbiedt dat hen het meest convenieert, heeft hun steun. De steun van een soldaat koop je niet, die huur je.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:07 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Wie is dan 'het leger'? Dat is niet 1 persoon... Neem aan dat sommigen zich bij de demonstranten aangesloten hebben, maar anderen gewoon voor Qadhafi blijven vechten.
Huurlingen vechten aan de kant van Khadafi? Waar staat het leger volgens jou dan, aan de kant van de demonstranten? Dan zou het wel héél snel over zijn daar, denk het niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon huurlingen. Wie hen iets aanbiedt dat hen het meest convenieert, heeft hun steun. De steun van een soldaat koop je niet, die huur je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |