Kortzichtigheid troef.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:58 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik snap al dat ik niet kritisch mag zijn, maar toch ben ik het. Die kunstschatten zijn zo waardevol dat er niet eens een prijskaartje aan gehangen kan worden. Dat dit gebeurt is doodzonde. Ik had hier op een fluwelen revolutie gehoopt. Helaas.
Ik heb geen idee of dat mogelijk is en/of zij dat aan het proberen is. Hopelijk horen we gauw van haarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:57 schreef Afketser het volgende:
[..]
Poe heej, en weg komen gaat voorlopig ook niet
He, het gaat hier wel over de 'tijd van onwetendheid' he.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:56 schreef JeMoeder het volgende:
Het gaat hier gewoon om het feit dat ze niet weten wat ze doen, en dat ze niets boeit behalve door de knieën gaan voor Allah. Als hier een situatie ontstaat zoals bijvoorbeeld onder de Taliban in Afghanistan worden al die onbetaalbare kunstschatten vast en zeker vernield.
Een begravenisstoet werd beschoten door politie vanuit het ministerie.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:58 schreef superworm het volgende:
Guardian: "All you could hear was barrages of tear gas. What sounded like shotguns, but also quite a lot of live fire." (@ buurt Interior Ministry)
Niet kritisch mag zijn? Zo ongenuanceerd wat roepen, noem ik niet kritisch zijn hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:58 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik snap al dat ik niet kritisch mag zijn, maar toch ben ik het. Die kunstschatten zijn zo waardevol dat er niet eens een prijskaartje aan gehangen kan worden. Dat dit gebeurt is doodzonde. Ik had hier op een fluwelen revolutie gehoopt. Helaas.
Ik zal het van jou maar aannemen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De demonstranten hebben samen met het leger een human chain om het museum heen gelegd, om te beschermen tegen plunderingen. Daarnaast zeiden ze net duidelijk dat het slechts een paar mensen waren die het museum binnen hebben geprobeerd te treden.
Zijn er niet eerder rooftochten door Egyptische piramides en andere sites geweest dan? Juist.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik denk inderdaad dat het de bedoeling van mubarak is om mensen dat te gaan laten denken.
Net als jij.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg dna gewon direct dat je geen idee hebt waar het over gaat.
Een vent in Tunesië die zichzelf in de fik stak.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:00 schreef crossover het volgende:
Ik heb het begin van heel deze opstand gemist, wie kan me in een paar korte zinnen uitleggen waarom dit allemaal aan de gang is?
Volgens mij heeft de opstand in Tunesië ook voor deze opstand gezorgd. Men wil van Mubarak af (dat snap ik) en men is kwaad om armoede en werkloosheid. Het probleem is dat een nieuwe president dit helemaal niet kan oplossen, daarom is deze situatie nogal krom.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:00 schreef crossover het volgende:
Ik heb het begin van heel deze opstand gemist, wie kan me in een paar korte zinnen uitleggen waarom dit allemaal aan de gang is?
Het begon toen Columbus op een boot stapte...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:00 schreef crossover het volgende:
Het is toch kutvolk, waarom aanbid je hun kutgeschiedenis danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:57 schreef JeMoeder het volgende:
Het maakt me niet uit wie het gedaan heeft. Het feit dat het gebeurt is, is erg zat. Dat spul hoort niet in een land waar het niet gewaardeerd wordt.
Oh damn, lekker is dat..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:01 schreef -jos- het volgende:
DailyNewsEgypt
Muslim Brotherhood claims that Police has released all 18,000 criminals imprisoned in Borg Al-Arab Prison outside Alexandria. #jan25
18.000 criminelen, wordt gezellig daar.....
Idd zeg. Schijnt dus dat er nu wordt geschoten op de demonstranten bij Tahrir Square.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:01 schreef senesta het volgende:
Oy kan het bekvechten niet via PM, mail of postduif of whatever?
Ja, want dat soort dingen zouden hier in het westen natuurlijk nooooitt gebeuren. Kom op man, er zijn hier net zoveel debielen die net zo hard alles zouden looten wat los en vast zit. Net als al die amerikaanse militairen die al die musea in irak lootte.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zijn er niet eerder rooftochten door Egyptische piramides en andere sites geweest dan? Juist.
Daarom.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Hebben jullie de beelden uberhaupt gezien? Er zijn een paar glasscherven, en een stuk of 2 kapotte beelden die te zien waren. Als die meute de boel kapot had gewild, was dat alláng naar de gallemiezen.
er zijn 2 mummies vernield, en je zag toch dat er dingen kapot warenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Hebben jullie de beelden uberhaupt gezien? Er zijn een paar glasscherven, en een stuk of 2 kapotte beelden die te zien waren. Als die meute de boel kapot had gewild, was dat alláng naar de gallemiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |