Ja, als je in Cairo of Alexandrie zit zeg.. Een vriendin van mij zit sinds 2 weken op exchange in Cairo. 2 daagjes terug voor het laatst wat van haar gehoord en haar gezegd binnen te blijven. Hopelijk gaat alles goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:53 schreef Afketser het volgende:
Je zal nu als toerist in Egypte zijn.
Ik zou er een moord voor doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:53 schreef Afketser het volgende:
Je zal nu als toerist in Egypte zijn.
Kutvolk heb je overal.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:54 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zie net op Al Jazeera dat ze die onvervangbare kunstschatten in het Egyptisch Nationaal Museum hebben vernield. Echt te belachelijk, wat een enorm kortzinnig kutvolk woont daar zeg..
Vooral uit journalistieke overwegingen overigens. Zou de hele FP volspammen met infoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:55 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik zou er een moord voor doen.
Let op, sukkelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:54 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zie net op Al Jazeera dat ze die onvervangbare kunstschatten in het Egyptisch Nationaal Museum hebben vernield. Echt te belachelijk, wat een enorm kortzinnig kutvolk woont daar zeg..
Het gaat hier gewoon om het feit dat ze niet weten wat ze doen, en dat ze niets boeit behalve door de knieën gaan voor Allah. Als hier een situatie ontstaat zoals bijvoorbeeld onder de Taliban in Afghanistan worden al die onbetaalbare kunstschatten vast en zeker vernield.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:55 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Kutvolk heb je overal.
je blaat onzin.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:56 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het gaat hier gewoon om het feit dat ze niet weten wat ze doen, en dat ze niets boeit behalve door de knieën gaan voor Allah. Als hier een situatie ontstaat zoals bijvoorbeeld onder de Taliban in Afghanistan worden al die onbetaalbare kunstschatten vast en zeker vernield.
Poe heej, en weg komen gaat voorlopig ook nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:54 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, als je in Cairo of Alexandrie zit zeg.. Een vriendin van mij zit sinds 2 weken op exchange in Cairo. 2 daagjes terug voor het laatst wat van haar gehoord en haar gezegd binnen te blijven. Hopelijk gaat alles goed.
Het maakt me niet uit wie het gedaan heeft. Het feit dat het gebeurt is, is erg zat. Dat spul hoort niet in een land waar het niet gewaardeerd wordt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Let op, sukkel.
Er is maar minimaal kapot als je goed hebt gekeken, en hoogst waarschijnlijk zijn het criminelen of mensen die dat doen op bevel van Mubarak. Het volk verdedigt het museum.
Gelukkig weet jij het allemaal goed, ga jij anders even Mubarak informeren met je waardevolle informatie? En ga als je dat niet durft maar terug naar je moederquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:56 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het gaat hier gewoon om het feit dat ze niet weten wat ze doen, en dat ze niets boeit behalve door de knieën gaan voor Allah. Als hier een situatie ontstaat zoals bijvoorbeeld onder de Taliban in Afghanistan worden al die onbetaalbare kunstschatten vast en zeker vernield.
Oh, ik was toch echt onder de indruk dat ze geen seculiere staat willen daar. Zal het wel mis hebben dan.quote:
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:57 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
HET ZIJN NIET DE DEMONSTRANTEN DIE HET MUSEUM HEBBEN GEMOLD , DIE HEBBEN HET PROBEREN TE VERDEDIGEN!!!!!
Zeg dna gewon direct dat je geen idee hebt waar het over gaat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:57 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit wie het gedaan heeft. Het feit dat het gebeurt is, is erg zat. Dat spul hoort niet in een land waar het niet gewaardeerd wordt.
Reageer eens normaal.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:57 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit wie het gedaan heeft. Het feit dat het gebeurt is, is erg zat. Dat spul hoort niet in een land waar het niet gewaardeerd wordt.
Ik denk inderdaad dat het de bedoeling van mubarak is om mensen dat te gaan laten denken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:54 schreef JeMoeder het volgende:
waren politiemensen soldaten en demonstranten hebben in gegrepenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:54 schreef JeMoeder het volgende:
De demonstranten hebben samen met het leger een human chain om het museum heen gelegd, om te beschermen tegen plunderingen. Daarnaast zeiden ze net duidelijk dat het slechts een paar mensen waren die het museum binnen hebben geprobeerd te treden.quote:
Ik snap al dat ik niet kritisch mag zijn, maar toch ben ik het. Die kunstschatten zijn zo waardevol dat er niet eens een prijskaartje aan gehangen kan worden. Dat dit gebeurt is doodzonde. Ik had hier op een fluwelen revolutie gehoopt. Helaas.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:57 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij het allemaal goed, ga jij anders even Mubarak informeren met je waardevolle informatie? En ga als je dat niet durft maar terug naar je moeder
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:57 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |