Alleen z'n familie in het buitenland dacht ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:56 schreef superworm het volgende:
Is Mubarak definitief in buitenland? Las net nog dat ie in zn paleis zou zitten hier. En zijn die berichten van het uitmoorden van een gevangenis nou waar?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:57 schreef Ryan3 het volgende:
Daar zou je met je friettentje moeten staan; dan loop je echt wel binnen...
quote:BRUSSELS (AP) The European Union is urging Egyptian leader Hosni Mubarak to end the crackdown on pro-democracy demonstrators and release all political prisoners.
In what appeared to be an effort to distance the bloc from Mubarak's regime, EU President Herman Van Rompuy said on Saturday that the EU was "deeply troubled" by the spiral of violence in Egypt.
Van Rompuy said he hoped Mubarak's promises of reform "will translate into concrete action."
The EU has traditionally had close relations with the Egyptian government as part of its partnerships with countries on the eastern and southern rims of the Mediterranean.
En het is dan ook echt donker.quote:
wat was dat voor nacht dan ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:58 schreef mu_barak_obama het volgende:
Wat denken jullie, word het weer zo'n nacht als gister?
Ben vergeten me op dit evenement in te schrijven.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:57 schreef Ryan3 het volgende:
Doet me denken aan cut-me-own-throat Dibbler, voor de Pratchett-kennersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:57 schreef Ryan3 het volgende:
En er zijn 70 dooien in een gevangenis. Na rellen heb ik begrepen.quote:Sandmonkey Sandmonkey
In Heliopolis, police dressed as civilians r shooting gun fire to scare ppl. We're going out with sticks to ambush the thugs. #Jan25 #Egypt
2 minutes ago
Anders wordt Barack Hosni Obarak boosquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:59 schreef superworm het volgende:
De EU durft Mubarak dus ook geen dictator te noemen of aan de kant van de protestanten te staan.
100+ doden...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wat was dat voor nacht dan ?
Dat was ook het eerste wat bij mij opkwam.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doet me denken aan cut-me-own-throat Dibbler, voor de Pratchett-kenners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |