Zullen Moebaraks mannen chaos stichten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:45 schreef raistlin6 het volgende:
Farrah3m Farrah
THUGS BREAKING INTO BROTHERS COMPOUND, HES HIDING ON ROOF! ALLAH DAMN YOU MUBARAK!!!!!!!!
Ik zie zijn/haar tweets al een tijdje mee te lezen. Vind het echt zo zielig.
Echt he...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:46 schreef Kwaliteit het volgende:
ik baal ervan dat UPC vorig jaar ofzo Al Jazeera verwijderd heeft
Inderdaad ja krijg de Russische staatszender er voor in terugquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:46 schreef Kwaliteit het volgende:
ik baal ervan dat UPC vorig jaar ofzo Al Jazeera verwijderd heeft
Het bidden an sich is geen specifiek conservatieve religieuze aangelegenheid. Jij koppelt er zelf "conservatief" aan. Ik kan je vertellen dat het een normale dagelijkse aangelegenheid is. Al eeuwenlang. Dus waar jij de "toename" vandaan haalt, is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het toont de toename van conservatisme in Egypte aan, een proces dat al decennia lang aan de gang is. Het gevaar van wat nog kan komen; politieke islam. Ik denk dat de meesten denken dat de gebeurtenissen in Egypte een soort Frans achtige revolutie voorstellen, terwijl daar allerminst sprake is. Leuk dat soort termen als 'wij willen vrijheid', maar het draait voornamelijk - ook in Tunesië - om sociaal-economische reden.
Dat proces is een rechtstreeks gevolg van het wanbeleid en de dictatuur van Mubarak, waarbij hij het Moslimbroederschap tolereert en tegelijk probeert te marginaliseren. Gevolg is dat het de enige serieus te nemen oppositie is. Ook een politiek proces.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het toont de toename van conservatisme in Egypte aan, een proces dat al decennia lang aan de gang is. Het gevaar van wat nog kan komen; politieke islam. Ik denk dat de meesten denken dat de gebeurtenissen in Egypte een soort Frans achtige revolutie voorstellen, terwijl daar allerminst sprake is. Leuk dat soort termen als 'wij willen vrijheid', maar het draait voornamelijk - ook in Tunesië - om sociaal-economische reden.
Dat hangt ook samen natuurlijk, armoe en op eoa manier teruggaan naar de Islam fundamenten. Toch is het vooralsnog veel en veel te vroeg om in de stress te schieten. Er zijn veel te veel verschillen met de situatie Iran 1978-1979.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat luiten zouden de revolutie goed doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:47 schreef BrandX het volgende:
wat een gigantische idioot met een gigantische plaat voor zijn kop spreekt er nu zeg
'the mobs are luting'
Volgens tweets om haar heen (qua locatie) valt het samen met ontsnapte (vrijgelaten?) gevangenen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zullen Moebaraks mannen chaos stichten?
quote:Op Al Jazeera wordt nu in een interview een partijgenoot van Mubarak in het nauw gedreven. Hij zegt dat 'het volk Suleiman wilde', reporter: 'Nee hoor, het volk wil Mubarak weg hebben'
zaterdag 29 januari 2011 4:42 NRC Live
4:46
NRC Live:
Partijgenoot Mubarak spreekt over plunderingen, Al Jazeera zet hem op z'n nummer: 'wij zien vrouwen en kinderen, en burgerslachtoffers door politiegeweld'
alleen de arabische versie is er nog, maar dan moet je een speciaal pakket afnemenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he...
Ik kwam er net pas achter
Hij staat op de loonlijst van Hosni Mubarak.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:47 schreef BrandX het volgende:
wat een gigantische idioot met een gigantische plaat voor zijn kop spreekt er nu zeg
'the mobs are luting'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |