abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92045507
# Sharif Kouddous sharifkouddous Crowd getting massive. A sea of people have filled Tahrir. #Egypt less than a minute ago via Echofon

# Sharif Kouddous sharifkouddous People all over the tanks chanting 'The army and the people are one fist' #Egypt
“Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both.”
  Boks-Chick zaterdag 29 januari 2011 @ 17:12:30 #252
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_92045514
lolwut
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:13:00 #253
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_92045546
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:04 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Iran vraagt Mubarak om geen geweld tegen de demonstranten te gebruiken. De ironie zeg. Los gezien van het feit dat Iran de gebeurtenissen ziet als een 'islamitische ontwaking'.
Apart, je zou verwachten dat men terughoudend is bij nationale aangelegenheden, in zijn algemeenheid. Over hypocrisie gesproken.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:13:07 #254
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_92045552
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:08 schreef Ryan3 het volgende:
Tuurlijk die landen lopen direct over naar Iran... :').
Irak, Libanon en Syrie staan al redelijk onder Iraanse invloeden. El-Baradei is nog zo'n persoon die goede contacten met Iran onderhoudt en die volgens berichten ook financieel door Iran gesteund wordt.
pi_92045560
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:12 schreef Maitje het volgende:

[..]

Wat voor zin zou het hebben om politietroepen in burgerkleding te laten plunderen?
Excuus om met harde hand in te grijpen, vooral naar de wereld en Obama toe?
I´m back.
pi_92045566
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:12 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Omdat dat daadwerkelijke vooruitgang is.

[..]

Wel wanneer die religieuze overtuiging tegen elke vorm van rationaliteit ingaat. Ja, een vrouw in boerka kan prima voor democratische beginselen pleiten, zoals een liberaal prima voor religieuze beginselen kan pleiten. Laat me niet lachen zeg.
Leuk, maar blijkbaar heeft het Egyptische volk op dit moment belangrijkere dingen aan hun hoofd dan of ze hun religie moeten laten vallen of niet. Hun eerste levensbehoeften, om maar wat te noemen.

Waarom je (jij, en in meer algemenere zin enkele media) hier een religieuze draai aan moeten geven is mij dan ook onduidelijk.
pi_92045591
El Baradei is geen slechte man, maar hij heeft totaal geen charisma :P
pi_92045608
quote:

[..]

[..]

Wel wanneer die religieuze overtuiging tegen elke vorm van rationaliteit ingaat. Ja, een vrouw in boerka kan prima voor democratische beginselen pleiten, zoals een liberaal prima voor religieuze beginselen kan pleiten. Laat me niet lachen zeg.
Want de fransen waren ten tijde van die revolutie allemaal vrijgevochten liberalen wil je zeggen?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2011 @ 17:14:22 #259
230491 Zith
pls tip
pi_92045613
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef intellectuele_user het volgende:
Soort job cohen :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_92045615
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:13 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Irak, Libanon en Syrie staan al redelijk onder Iraanse invloeden. El-Baradei is nog zo'n persoon die goede contacten met Iran onderhoudt en die volgens berichten ook financieel door Iran gesteund wordt.
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 07:50 schreef Monidique het volgende:

[..]

Klinkt meer als Westerse en Israëlische propaganda, hè, omdat hij niet genoeg agressief is tegen Iran? Dus: "Nog een corrupte machtswellusteling die jarenlang 'smeergeld' van Iran heeft ontvangen". Bron? "en dat naar alle geruchten nog steeds doet". Naar alle geruchten zijn de protesten in Iran opgehitst door de Mossad. " Hij zou trouwens ook getrouwd zijn met een Iranier? " Bron en relevantie?
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:14:53 #261
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_92045637
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef intellectuele_user het volgende:
Prima overgangsleider dus.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Redactie Frontpage zaterdag 29 januari 2011 @ 17:14:55 #262
145738 superworm
is erbij
pi_92045642
@ gerucht militaire schepen Suezkanaal: help zoeken!

http://marinetraffic.com/ais/nl/default.aspx
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_92045643
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:

Waarom je (jij, en in meer algemenere zin enkele media) hier een religieuze draai aan moeten geven is mij dan ook onduidelijk.
Het wordt een beetje obsessief, ja. Iran, Iran, Islam, Islam. Je zou haast denken dat het Afshin Ellian is.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:15:05 #264
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_92045647
quote:
Ho ho ho, ik reageer op wat ik zie. Biddende mensen + het feit dat toename van conservatisme in Egypte gaande is. Het gaat hier om Egypte en zijn toekomst.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:15:08 #265
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_92045650
quote:

[..]

Leuk, maar blijkbaar heeft het Egyptische volk op dit moment belangrijkere dingen aan hun hoofd dan of ze hun religie moeten laten vallen of niet. Hun eerste levensbehoeften, om maar wat te noemen.

Het egyptische volk wel, maar voor het westen is dit belangrijker :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2011 @ 17:15:16 #266
230491 Zith
pls tip
pi_92045657
Lijkt er inderdaad op dat Mubarak zijn 'thugs' langs de woonwijken laat gaan om daar rotzooi te trappen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:15:30 #267
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_92045668
ITwitius Tim Marshall
#Egypt Soldiers on first floor balcony of TV Station with mounted machine guns pointing down. They will not let the station be taken.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_92045670
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef Zith het volgende:

[..]

Soort job cohen :P
Ze hebben iig een sociaal-democratisch bewind nodig daar.
I´m back.
pi_92045678
quote:
In jouw ogen ja.

[/quote]
[/quote]
Exact. En het verleden heeft ons laten zien dat de religieuze overtuiging ook prima met ratio om kan gaan. Het is maar net hoe, wat, wanneer, waar en wie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_92045681
Goeie analyse @ CNN over die nieuwe MP
pi_92045712
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef superworm het volgende:
@ gerucht militaire schepen Suezkanaal: help zoeken!

http://marinetraffic.com/ais/nl/default.aspx
Ik denk dat je een marineschip niet zomaar kan vinden met die map :')
pi_92045717
quote:

[..]

Waar het om draait is, moslims moeten hun religie laten vallen, maar het is helemaal geen probleem dat een Bush of Blair of Netanyahu met hun religie te koop lopen. :')
pi_92045738
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:15 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ho ho ho, ik reageer op wat ik zie. Biddende mensen + het feit dat toename van conservatisme in Egypte gaande is. Het gaat hier om Egypte en zijn toekomst.
Nee, je meende aan de hand van biddende mensen op de beelden te moeten constateren dat er dus een toename van conservatisme is. Kennelijk zie jij bidden op zichzelf al als een conservatieve bezigheid. En dat stuit mij inderdaad tegen de borst. Vanuit jouw perspectief is het geen vreemde opmerking nee.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:17:47 #274
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_92045749
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef Monidique het volgende:
Het wordt een beetje obsessief, ja. Iran, Iran, Islam, Islam. Je zou haast denken dat het Afshin Ellian is.
Obsessief? Iran is een prima voorbeeld voor landen die een revolutie menen te ondergaan. Iets met lessen uit de geschiedenis halen. De politieke islam is daarnaast gevaarlijker dan tien Mubarak's ooit zullen zijn. We zullen zien.
pi_92045751
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:15 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

De mensen bidden massaal, ja, omdat ze dat normaal ook doen, maar nu even met z'n allen op straat staan. Daarnaast is de verbroedering op dit moment op z'n hoogtepunt. Dat je het nu ziet is niet gek dus, maar heeft verder weinig met het daadwerkelijke protest te maken.

Hell, de Egyptenaren zelf roepen dat dit niets met geloof te maken heeft, en hebben de leuzen van de Moslimbroederschap overroepen met 'We zijn allemaal Egyptenaar'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')