quote:
quote:
quote:
Jaquote:
Zozo, goed bezigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:39 schreef Koen66 het volgende:
2 uur buiten geweest met de koters, voetballen etc
zometeen maar eens een warme douche
het is weekend he, dan klaag ik nietquote:
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga je spanken op je billen hoor
Inderdaad, weeekend!!!!!!! vanavond maar weer eens flink aan de zuip!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is weekend he, dan klaag ik niet
dat komt morgenavond wel weer
feessie of gewoon bankhangen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Inderdaad, weeekend!!!!!!! vanavond maar weer eens flink aan de zuip!
quote:
jeeetje, sterkte daarmeequote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb een 3 dubbele verjaardag vanavond
gelukkig niet hier thuisquote:
Dat scheeltquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig niet hier thuis
en 't is 1 feessie voor 3 mensen tegelijk
eens kijken of ik nu eens kan regelen dat ik NIET terug hoef te rijden deze keerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat scheeltword vast gezellig dann!!
welke kleur wordt het?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:48 schreef DevilsWhore het volgende:
En nu wachten tot mn haar gekleurd is
Ik sliep gister, ff herplannenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:48 schreef Koen66 het volgende:
TC met jou erbij is ook nog steeds niet gelukt toch
Gaat wel lukkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dat scheelt NBT! Feestze alvast
Jeeeeje, welke kleur?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:48 schreef DevilsWhore het volgende:
En nu wachten tot mn haar gekleurd is
is goed, alleen vandaag wordt het voor mij ook niksquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is goed, alleen vandaag wordt het voor mij ook niks
Wil wel eens een bewegende NBT zien
dat onthou ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Hahahauhmm okee... tja vannacht om 4 uur misschien lol
Mahoniebruin, maar niet helemaal.quote:
Ohwww spannendddquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mahoniebruin, maar niet helemaal.
zowww da's vroegjes voor het weekendquote:
Idd. Nog een kwartier.quote:
En dan uitspoelennnnnnnnnnnquote:
Jaquote:
Het is niet volgende week zaterdag maar die zaterdag erop ja!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:07 schreef 92Merel het volgende:
NBT
Jaa, ik denk het wel, maar even denken, meet is niet volgende week, maar week daarop toch?
Of duurt het nog langer?
Want als het dan zou zijn, dan zou het echt perfect uitkomen, anders moet ik echt heul veel zooi meenemen naar school.
Jupquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:08 schreef 92Merel het volgende:
Jaa, ik weet het, ik sta toch ook op de misschienlijst?
Topquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Het is niet volgende week zaterdag maar die zaterdag erop ja!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik weet nog steeds niet zeker of ik kom
Dat scheelt!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
TopDan heb ik namelijk presentaties en hoef ik dus niet een enorme boodschappentas met zooi + map van 1.05 bij 75 + tas met dummy en alles mee te nemen
Eigenlijk wilde ik op de 'misschien maar bijna helemaal zeker'-lijst, maar die was er nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Jupik wil alle mischieners bij zeker zien staan!
Achjaa.... Roep maar als je het zeker weet, hihiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik op de 'misschien maar bijna helemaal zeker'-lijst, maar die was er niet
Ik heb dan ook nog andere dingen, moet sowieso 's avonds naar Zevenaar.quote:
Ga ik ook doen nu.quote:
Jaa, want met kan ik amper lopen, aangezien ik meer tassen dan handen hebquote:
Jaa en anders, ik heb CC's nummer, dus dat is makkelijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Achjaa.... Roep maar als je het zeker weet, hihi
Vingers doen pijn door school vandaag, maar verder goedquote:
Jeeejquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hmm lekker gedoucht, ben meteen een stuk warmer
Welkom terug chick!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hmm lekker gedoucht, ben meteen een stuk warmer
Hmmmm okeee...... nja, denk deroverquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog andere dingen, moet sowieso 's avonds naar Zevenaar.
[..]
Ga ik ook doen nu.
Tot zo
Geen flauw ideee..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:12 schreef 92Merel het volgende:
Tot hoe laat gaat de meet eigenlijk ongeveer duren ?
Hahah ja oke, maar omdat het om 3 uur - half 4 begint en da's opzich vlak voor etenstijd, vandaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Geen flauw ideee..tot je het zat bent
Hahah ja dat zeker, als iedereen echt zo zit van 'eh ja kut en nu?' dan houdt t snel opquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:13 schreef NBT het volgende:
ligt er ook aan hoe gezellig het is natuurlijk!
hahaha precies, dan weten we genoegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah ja oke, maar omdat het om 3 uur - half 4 begint en da's opzich vlak voor etenstijd, vandaar![]()
[..]
Hahah ja dat zeker, als iedereen echt zo zit van 'eh ja kut en nu?' dan houdt t snel op
Maar gaat vast niet gebeurenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha precies, dan weten we genoeg![]()
Ja inderdaad vlak voor eten tijd, maar dat komt omdat tdrone van zo ver moet komen
doen we wel ff wat eten als we op station komen ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als er stiltes vallen houden we gewoon een orgie! Ik moet alleen wel kijken met eten enzo, ga niet om 1 uur avondeten ofzo
Beetje vroeg/laat dan jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als er stiltes vallen houden we gewoon een orgie! Ik moet alleen wel kijken met eten enzo, ga niet om 1 uur avondeten ofzo
Om 3 uur?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:19 schreef NBT het volgende:
[..]
doen we wel ff wat eten als we op station komen ?
Misschien bitterballen? Ik zou het niet weten. Maar schuin er tegenover zit een wok (die vies schijnt te zijn) en om de hoek een feboquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:21 schreef NBT het volgende:
Hebben ze bij stairway niks te eten anders?
Ik heb ook nog nooit KFC op...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:24 schreef 92Merel het volgende:
Vast wel
Ik wil ook nog een keer bij de KFC eten, nog nooit gedaan en ik kwam er gister op mn werk achter dat dat blijkbaar heel vreemd is
(die zit op max 5 min lopen afstand)
wtf je hoeft de wok ook niet te etenquote:
Dat doen dan?quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat doen dan?
Of gaan we daar uitgebreid discussie voeren omdat persoon A pizza wil, persoon B patat, persoon C KFC en persoon D wok ?
Dan gaan we gewoon KFC doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb ook nog nooit bij kfc gegeten, maakt mij dat slecht?
NBT en ik ook nog nooitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb ook nog nooit bij kfc gegeten, maakt mij dat slecht?
Ook datquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
Benny en Tom hebben niks te willen
sowieso is het al 3-2 voor kfc en wat de meerderheid wilt wordt hetquote:
KFC IS VIESquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:28 schreef NBT het volgende:
[..]
[..]
Dan gaan we gewoon KFC doenhahahaha we moeten het toch een keer proberen
![]()
Pff, als het maar niet word dat ieder wat anders wil..
Echt.quote:
mja je moet er van houden. Misschien wou ik gewoon dat het vies was hoor, misschien moet ik t nog eens proberenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hmm ik word wel nieuwsgierig, hoor meerdere roepen dat KFC vies is
ooh! Gezelligquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee[ afbeelding ]Bij zomaar een random vriend
Hij zorgt maar dat hij de handen boven de dekens houdtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ooh! Gezellighou je handen boven de dekens he boefje!
ja echt hij is hier in de buurt op vakantie en ik zal hem de groeten van je doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt? Tof, doe hem de groeten van mij.
Jeej.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja echt hij is hier in de buurt op vakantie en ik zal hem de groeten van je doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef 'm een boks van mequote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja echt hij is hier in de buurt op vakantie en ik zal hem de groeten van je doen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jeej.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik ben zo alweer weg want er komt nog een vriend uit zwolle naar hier
Wat doe ik hier?
Net onder zijn buik, dat komt harder aan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
zal ik doen
(in zijn gezicht zei je? )
Uhu...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
zal ik doen
(in zijn gezicht zei je? )
Ik raak een beetje opgewonde van Laa-laaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:04 schreef honkeytonk het volgende:
Jongens... Ik vind zelf dat deze Tubbys UI knettergeil is.
ik ga er een topic over openen in klaagbaak:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:04 schreef honkeytonk het volgende:
Jongens... Ik vind zelf dat deze Tubbys UI knettergeil is.
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik raak een beetje opgewonde van Laa-laa![]()
Doe dat zou ik zeggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ga er een topic over openen in klaagbaak:
de hele dag stijve door UI
Ik heb het meisje uit de foto opgezocht en knetterhard gedaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wat lief van je, wat dan? Hoezo heb je je bedacht?
fijn dat ze ontmaagd is door zo'n iemand als jijquote:
Jij mocht haar ook doen. Ze lijkt eigenlijk wel een beetje op jou. Zelfde persoonlijkheid enzulks.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
fijn dat ze ontmaagd is door zo'n iemand als jijik ben jaloers op haar dat jij haar hebt gedaan
![]()
jonguuh!!!! Ik wil haar niet doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij mocht haar ook doen. Ze lijkt eigenlijk wel een beetje op jou. Zelfde persoonlijkheid enzulks.
Je wilt haar wel doen. Dat weet je zelf ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jonguuh!!!! Ik wil haar niet doenzelfde persoonlijkheid?
nee ik wil haar niet doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je wilt haar wel doen. Dat weet je zelf ook.
Wel. Ze is lekker.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik wil haar niet doen
PMquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:26 schreef tdrone het volgende:
dit vraagt natuurlijk om een second opinion van mij
Er is maar één iemand die dat verhaal wellicht te horen zal krijgen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
laat maar was bang dat je het hele verhaal ging vertellen
wie dan?! Ik wil niet dat iemand dat weetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er is maar één iemand die dat verhaal wellicht te horen zal krijgen.
Not too bad en hoe is het met jouquote:
CCquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Stuartwoohoo. Oke stoer ov, nog wat leuks te doen dit weekend?
Zijn gangetjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad en hoe is het met jou
Ik denk hetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Stuartwoohoo. Oke stoer ov, nog wat leuks te doen dit weekend?
ahaa oke danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zijn gangetjes
[..]
Ik denk het
Oeh, pics van die genequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
met een vet lekker ding naar de bios.
Hmm ik zou hem wel doen hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neem je eigen ff in de zeik
Als ik met CC in de bios zou zitten, zou ik gaan Fok!en als mod echt fantastieshquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bedankt,overigens ga ik wel film kijken hoor
ik snap je zin niet helemaal geloof ik... Je zou gaan FOK!en als mod?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als ik met CC in de bios zou zitten, zou ik gaan Fok!en als mod echt fantastiesh![]()
ja omdat jij mod bent, maar dat is maar een grapje ik zou me meer om de film focussen en misschien je 'perongeluk' aanrakenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik snap je zin niet helemaal geloof ik... Je zou gaan FOK!en als mod?
serious shit?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja omdat jij mod bent, maar dat is maar een grapje ik zou me meer om de film focussen en misschien je 'perongeluk' aanraken
Wat raar de mijne doet altijd Bzzt stond ie misschien op een raar vlak?quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Michhas is gearriveerd met zijn altijd kwalitatieve openingsposts
Nee ik heb een specialequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat raar de mijne doet altijd Bzzt stond ie misschien op een raar vlak? [ afbeelding ]
Ik ga gewoon film kijken dat is wat ik ga doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je denkt erover om dat te doen???
mkay!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ga gewoon film kijken dat is wat ik ga doen.
quote:
Dat heb ik ook zal ik moeite doen om ze thuis te houden?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan mijn handen niet altijd thuishouden
van mij hoef je ze niet thuis te houdenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik ook zal ik moeite doen om ze thuis te houden?
Okeeequote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
van mij hoef je ze niet thuis te houden
Wel aardig bedoelt hoor, alleen ben moequote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
Lekker aardig weermaar ik was om 6 uur op dus ga een poging tot slapen doen.
doeidoei
Blijkbaarquote:Op zondag 30 januari 2011 00:38 schreef Koen66 het volgende:
tjemig heeft dit topic de hele avond stilgelegen
Je was nog redelijk vroeg weer hier Boobsie...quote:
Uhuh, kom net uit bed rollenquote:
ben er ook net pas uit, ga zo naar de bios met iemand en daar moet ik 1 uur zijn dus ben nu aan het ontbijten en gs me zo eens aankledenquote:
Beter aankleden, anders kijken ze zo raar naar je (hangt ook van je slaapoutfit afquote:Op zondag 30 januari 2011 10:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ben er ook net pas uit, ga zo naar de bios met iemand en daar moet ik 1 uur zijn dus ben nu aan het ontbijten en gs me zo eens aankleden
Trustequote:Op zondag 30 januari 2011 11:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beter aankleden, anders kijken ze zo raar naar je (hangt ook van je slaapoutfit af
Ik ga nog heeeeel ffies ogen dischtdoen
Jij een fijne film en laterrrrr
Ooh, dan heb je nog ffquote:Op zondag 30 januari 2011 10:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ben er ook net pas uit, ga zo naar de bios met iemand en daar moet ik 1 uur zijn dus ben nu aan het ontbijten en gs me zo eens aankleden
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
Eh mijn slaapoutfit is niet iets om over straat mee te gaantruste koen en bedankt
Ja schattig is ie he?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:07 schreef Zeroku het volgende:
Ik zie je nou met een beertjespyjama over straat lopen.
Uhuhquote:
Nee.quote:
Go aheadquote:Op zondag 30 januari 2011 11:35 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dan heb ik nu wel recht om hier te posten, yeah
Hoe dat zo?quote:
Oh, da's kutquote:Op zondag 30 januari 2011 11:37 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
gevallen op m'n armen tijdens sporten. rechts kan ik amper iets mee oppakken
Rustig aan. Vijf weken vakantie gehadquote:
5 week? Wtfquote:Op zondag 30 januari 2011 11:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rustig aan. Vijf weken vakantie gehad, dinsdag eindelijk weer naar school
.
Mja, ben er ook wel klaar meequote:
Jeeej!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hehe mobiel internet doet het weer
ik ben bangquote:Op zondag 30 januari 2011 12:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hehe mobiel internet doet het weer
ik heb geen mobiel internet dus kan helemaal niet fok!en in de metroquote:Op zondag 30 januari 2011 12:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik werd al bang dat ik in de bus niet kon fokken
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
Omdat je zo jong bent zou ik je doen
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
Aawh vet gratis drankjes voor NBT en mij?
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als ik bij jou langsga kom ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |