Bij abonnementen bovenin.quote:
Daar had Sidekick het al goed gezien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wordt weer eens tijd voor een FB-relletje over POL. De laatste is alweer te lang geleden.
[..]
Geen idee, maar jij bent gewoon een vervelende user. Vervelender dan ethiraseth.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja ? Wat moet er dan met mij gebeuren ?
Het staat genoteerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, maar jij bent gewoon een vervelende user. Vervelender dan ethiraseth.
Mwah...bedreigingen waren niet ongebruikelijk, ik kan mij nog wel herinneren dat ik mijzelf heb teruggetrokken van Fok omdat bepaalde mensen dreigden met fysiek geweld, en ja, ze hadden een redelijk goed idee waar ik woonde.quote:
Het was toen inderdaad wel erger dan nu.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah...bedreigingen waren niet ongebruikelijk, ik kan mij nog wel herinneren dat ik mijzelf heb teruggetrokken van Fok omdat bepaalde mensen dreigden met fysiek geweld, en ja, ze hadden een redelijk goed idee waar ik woonde.
Dankeschön. Ik hoop echt dat dat serieus overwogen wordt. Duke, hoe sta jij hier tegenover?quote:
Ik sta niet negatief tegenover een extra mod maar dan wel een die niet om de haverklap tegen een ban aanlooptquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dankeschön. Ik hoop echt dat dat serieus overwogen wordt. Duke, hoe sta jij hier tegenover?
?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jouw hele aanwezigheid is gebaseerd op trollen.
Serieus, ik let dan echt wel wat meer op mijn taalgebruik. Uiteraard zou ik als mod ook een stuk didactischer zijn qua handelen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik sta niet negatief tegenover een extra mod maar dan wel een die niet om de haverklap tegen een ban aanloopt
Hey du_ke, vraagje, blijven die notes eeuwig staan en zit daar nog enige consequentie aan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het was toen inderdaad wel erger dan nu.
Dat komt bijna niet voor maar bij uitzonderlijk goed gedrag worden ze wel eens gegeven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Duke, kan je ook negatieve notes verdienen, bij goed gedrag dus?
Er wordt op zijn minst naslagwerk gedaan van je notes.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Serieus, ik let dan echt wel wat meer op mijn taalgebruik. Uiteraard zou ik als mod ook een stuk didactischer zijn qua handelen.![]()
Een mens kan veranderen, echt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er wordt op zijn minst naslagwerk gedaan van je notes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |