quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:41 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
PHP.... ik ben er ook.... en als je niet komt dan ben je eg wel slappe was....
Jawel...
Zweer bij de Grote Thorbecke dat je er zal zijn....
was nog bezigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:45 schreef ethiraseth het volgende:
ik denk niet dat een post van 19 december de laatste was.
Nee hoor, ik heb met jou niks te makke.quote:
Prima, als jij kapt met je infantiele gedrag.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:48 schreef mlg het volgende:
Houd gewoon op joh, dit eindigt zo met een ban.
Dat doe ik wel, je kunt niet iemand z'n mening verbieden. Ik vind jouw mening bijvoorbeeld ook pervers.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:13 schreef ethiraseth het volgende:
Je kan mensen wel bannen omdat ze uitspraken doen op Fok. Zou jij toch moeten weten.
Sinds wanneer snoeren we mensen de mond als ze met wetenschappelijke bewijzen en argumenten komen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:23 schreef gelly het volgende:
Mag ik de moderatie erop wijzen dat racisme of het oproepen daartoe strafbaar is ? Heb al eerder een topicreport gemaakt voor de uitspraken van Berlitz, sinds wanneer is het toegestaan op FOK! ?
Dat laten we wel aan justitie over. Hopelijk is het je dat waard.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:27 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Sinds wanneer snoeren we mensen de mond als ze met wetenschappelijke bewijzen en argumenten komen?
Ohja sinds die mensen rechts zijn.
De vrijheid van meningsuiting is ook een groot goed. Ook als het een achterlijke en verwerpelijke mening is. En mocht hij weer over de schreef gaan dan zal er ook weer worden opgetreden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:23 schreef gelly het volgende:
Mag ik de moderatie erop wijzen dat racisme of het oproepen daartoe strafbaar is ? Heb al eerder een topicreport gemaakt voor de uitspraken van Berlitz, sinds wanneer is het toegestaan op FOK! ?
Is dat jouw mening of die van FOK! ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
De vrijheid van meningsuiting is ook een groot goed. Ook als het een achterlijke en verwerpelijke mening is. En mocht hij weer over de schreef gaan dan zal er ook weer worden opgetreden.
Mijn mening en hoe ik mij inzet als mod in POL.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Is dat jouw mening of die van FOK! ?
Ik hoef je toch niet uit te leggen dat het toestaan van strafbare uitingen consequenties voor FOK! kan hebben ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn mening en hoe ik mij inzet als mod in POL.
Kun jij die posts quoten waarin jij vindt dat Berlitz wetten overtreed?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik hoef je toch niet uit te leggen dat het toestaan van strafbare uitingen consequenties voor FOK! kan hebben ?
Pervers?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, je kunt niet iemand z'n mening verbieden. Ik vind jouw mening bijvoorbeeld ook pervers.
Ja.quote:
Hoepel op met je gezeik. Du_ke doet het als mod prima (zeker gezien zijn uitgesproken linkse signatuur, wat betekent dat hij veel meningen moet verdragen waar hij het niet mee eens is), en wat strafbare uitlatingen zijn is in het geheel niet eenvoudig vast te stellen. Verder is racisme op zich niet strafbaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik hoef je toch niet uit te leggen dat het toestaan van strafbare uitingen consequenties voor FOK! kan hebben ?
Vind jij dat mensen die PVV'ers voor Untermenschen oid. uitmaken ook gebanned moeten worden?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:23 schreef gelly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |