Internet, PC's, telefoons, Twitter, Facebook, Aljazeera ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:29 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Tanks en APC's zijn ook made in the USA
Lijkt er wel op ja!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:43 schreef Ludacriss het volgende:
Dat gebouw is van de demonstranten!
hier ook niet meer, dus lijkt er op jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:43 schreef Peeteer het volgende:
Hmm is http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage offline gehaald? Het geeft Sorry, that page doesnt exist! bij mij.
Aljazeera?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:43 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Internet, PC's, telefoons, Twitter, Facebook, Aljazeera ook.
beidenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:44 schreef Corkscrew het volgende:
Waar kijken jullie? De Engelse of Arabische Al Jazeera?
Zie je goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:44 schreef BrandX het volgende:
Het TV gebouw is nu ook helemaal omringt of zie ik dat verkeerd?
Beiden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:44 schreef Corkscrew het volgende:
Die man is doodgeschoten volgens AJE.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:41 schreef yavanna het volgende:
Die doden kunnen ook doodgedrukt zijn in de massa zijn oid.
Engels op de tv, arabisch op inet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:44 schreef Corkscrew het volgende:
Hoop inderdaad dat het geen Ramses II was.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar dit is de royal familie. Ramses II enzo liggen daar.
Het lijkt heel materialistisch van mij, maar dat soort dingen hoort volgens mij veel langer mee te gaan dan een mensen leven.
Ik kijk naar Engelse AJ, en naar Al Arabiyaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:44 schreef Corkscrew het volgende:
ik vind het geweldig dat het zo vreedzaam gaatquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:44 schreef Daniel1976 het volgende:
Toch is het weer heel mooi van het egyptische volk dat ze geen grof geschut gebruiken.
Hoewel ik denk dat er in die tanks geen munitie zit in de zin van granaten.
Iedere vent heeft daar LANG (dacht 2 of 3 jaar) in dienst gezeten er staat vast een gek tussen die zo'n ding kan rijden.
Ze zouden ook met de massa geweren kunnen veroveren.
Ook dat zie ik niet echt.
Zijn er nog mensen die zeggen dat ze daar niet beschaafd zijn?
Welnee. Het is slechts het begin.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:45 schreef Black_Ninja het volgende:
Zodra het nieuws wordt door gegeven dat ze dat gebouw hebben over genomen zal het helemaal op gang komen, dan is de revolutie gelukt!
FOX NEWSquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:44 schreef Daniel1976 het volgende:
Zijn er nog mensen die zeggen dat ze daar niet beschaafd zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |