Die lopen ook rond met doorgeladen ak47's.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:39 schreef Zith het volgende:
[..]
Mensen die snel rijk wilden worden, maar werden door burgers en 'tourismpolice' gepakt.
de tanks zijn al gevallen, dit duurt niet lang meer...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:41 schreef QBay het volgende:
Het gaat los! Het staats tv-gebouw gaat eraan!
Zij is gewoon heel erg bedroefd over de situatie. Ze ziet het met haar eigen kleinzoon, die geen baan kan vinden terwijl hij gestudeerd heeft dergelijke. Geen respect te vinden vanuit de regering. Kan mijn neef geen ongelijk geven dat ie keihard mee demonstreert.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, en moet steeds aan je oma denken heel raar, maar sinds gisteren toen je het hier poste, hoop dat alles goed daar gaat met je familie
Helden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:39 schreef Zith het volgende:
Mensen die snel rijk wilden worden, maar werden door burgers en 'tourismpolice' gepakt.
Link? Die heb ik nog niet op m'n schermquote:
dat denk ik ook eerder, je zal maar struikelen ze lopen zo over je heen in zo een massaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:41 schreef yavanna het volgende:
Die doden kunnen ook doodgedrukt zijn in de massa zijn oid.
was een minuut of 10 terug ofzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Link? Die heb ik nog niet op m'n scherm
Ah oke, bedanktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jawel, linker scherm van de engelse. Zijn nu voorbij de tanks.
nee, wat zal jij doen in zo een situatie, het is toch allemaal triestquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:41 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zij is gewoon heel erg bedroefd over de situatie. Ze ziet het met haar eigen kleinzoon, die geen baan kan vinden terwijl hij gestudeerd heeft dergelijke. Geen respect te vinden vanuit de regering. Kan mijn neef geen ongelijk geven dat ie keihard mee demonstreert.
hmm, ik heb niets gehoord.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:42 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Ik hoorde het duidelijk op Al-Jazeera english.
thnxquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
arabische AJA: http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |