veel meerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:21 schreef LeaderRoel het volgende:
Zijn dit nou meer of minder mensen dan gisteren?
Weinig gebeurd eigenlijk...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:21 schreef Daniel1976 het volgende:
sjonge jonge. Mijn G3 deed het niet lekker, iemand een updateje sinds 13:00?
weinig bijzonders gebeurd, behalve dan dat het er echt op lijkt dat het leger langzaam de kant van het volk echt heeft gekozen door maar niets te doen en zelfs aanwijzingen op te volgen van het volk waar ze wel en niet moeten rijden mte de tanks.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:21 schreef Daniel1976 het volgende:
sjonge jonge. Mijn G3 deed het niet lekker, iemand een updateje sinds 13:00?
quote:AP: Hammam Saeed de leider van de Jordaanse Moslimbroederschap waarschuwt dat de onlusten in Egypte zich zal verspreiden over het Midden Oosten en dat de "tirannen" die zaken doen met de de VS omver zullen worden geworpen. Volgens Saeed zijn Arabieren de bemoeienissen van de VS in de regio zat
Ze staan alleen al een uur ofzo een meter of 50 van de deur en that's it...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:22 schreef Ludacriss het volgende:
Als ze slim zijn bezetten ze idd gewoon de staatstelevisie. Dan is het gedaan met Mubarak,
volgens mij bij de staats tvquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:21 schreef raistlin6 het volgende:
WOW, welk gebouw is dat waar ze nu zijn?
dan gaat het spannend worden, wie de staats TV heeft, bepaald of de revolutie een succes wordtquote:
Bij iedereen staat AJA en AJE aan, maar heb dat bericht niet langs zien komenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)rmen-ministerie.html
jij nog wat van je oma gehoord??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:22 schreef Ludacriss het volgende:
Als ze slim zijn bezetten ze idd gewoon de staatstelevisie. Dan is het gedaan met Mubarak,
Die muslim brotherhood is sowieso gestoord. Dat vinden ze daar gelukkig vaak ook. Maar dat ze een hekel hebben aan amerika begrijp ik. Dat heeft iedereen, zolang ze maar niet het hele westen gaat hatenquote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:23 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Bij iedereen staat AJA en AJE aan, maar heb dat bericht niet langs zien komen
Ik wel maar dat was een gerucht van ongeveer 2 uur geleden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:23 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Nee niet meer, zullen zo weer gaan bellen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij nog wat van je oma gehoord??
Het is weer echt egypte ten voeten uit dus,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
weinig bijzonders gebeurd, behalve dan dat het er echt op lijkt dat het leger langzaam de kant van het volk echt heeft gekozen door maar niets te doen en zelfs aanwijzingen op te volgen van het volk waar ze wel en niet moeten rijden mte de tanks.
Alles verzameld zich voor het ministerie van binnenlandse zaken.
Oh en een minister is helemaal afgetreden
ze waren er in ieder geval tot het gebouw gekomen Stond op Aljazeera english.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:23 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
oke hoop dat alles goed is daar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:24 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nee niet meer, zullen zo weer gaan bellen.
Lachenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:24 schreef -jos- het volgende:
dancefromiraq
People have taken over a tank and are driving it down Falaky towards Min. of Int.#jan25
Hmmm, ben benieuwd wat het leger gaat doen in dat geval...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:24 schreef -jos- het volgende:
dancefromiraq
People have taken over a tank and are driving it down Falaky towards Min. of Int.#jan25
Dat lijkt mij niet echt verstandig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:25 schreef numero_uno het volgende:
[..]
LachenBeetje rondcrossen in zo'n ding
Ik hoop dat ze er vanaf worden getrapt door anderequote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:25 schreef numero_uno het volgende:
[..]
LachenBeetje rondcrossen in zo'n ding
Gewoon in de fik zetten lijkt me sneller. Dat gebouw dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:24 schreef -jos- het volgende:
dancefromiraq
?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:18 schreef BrandX het volgende:
hoe laat (NL tijd) beginnen ze officieel met bidden?
Rustig terug vorderen hoop ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:25 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hmmm, ben benieuwd wat het leger gaat doen in dat geval...
Paar molotovs door de ramen en klaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon in de fik zetten lijkt me sneller. Dat gebouw dan.
zondequote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Bevestiging Museummummies: niet gestolen, wel vernietigd: http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE70S1YU20110129
Geloof er geen flikker vanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:24 schreef -jos- het volgende:
dancefromiraq
Ik heb wel gehoord dat ze wapens van de politie vorderen. iig in Alexandrië of Suez.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Rustig terug vorderen hoop ik.
quote:NRC Live:
Journalist Sharif Kouddous meldt dat demonstranten de straten schoonhouden door vuilnis op te ruimen:
http://twitter.com/#!/sharifkouddous/status/31356231889195008
Dat is mooi klote.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Bevestiging Museummummies: niet gestolen, wel vernietigd: http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE70S1YU20110129
Wel als je zelf in het leger geoefend hebt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Geloof er geen flikker vanZo makkelijk kan je zo'n ding niet besturen
die bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:28 schreef Drifter__ het volgende:
Middaggebed is al geweest hoor. 16.30(NL tijd) avondgebed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |