Ja maar dit is de royal familie. Ramses II enzo liggen daar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er liggen er nog zat in Londen.
kijk al sinds gisterenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi heks.
Ik kijk ook al uren, heftig he?
Politie om de demonstranten de schuld te gevenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:38 schreef AryaMehr het volgende:
Welke idioten hebben die mummies gesloopt dan?
Er liggen daar wel meer. Ook wel nietszeggende mummiesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar dit is de royal familie. Ramses II enzo liggen daar.
Het lijkt heel materialistisch van mij, maar dat soort dingen hoort volgens mij veel langer mee te gaan dan een mensen leven.
Mensen die snel rijk wilden worden, maar werden door burgers en 'tourismpolice' gepakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:38 schreef AryaMehr het volgende:
Dat is misschien nog wel de kracht van de demonstratiesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:38 schreef Toverheks het volgende:
verslaggever vertelde ook alleen de Egyptische vlag zag je, niet van splinter bewegingen of van andere partijen, alles is 1 met elkaar arm rijk oud en jong, hoog opgeleid of geen opleiding
Bij elke 'rel' heb je helaas van dat soort gestoorden erbij lopen.Eeuwig zonde en zo nutteloos.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:38 schreef AryaMehr het volgende:
Dat zal er ook voor zorgen dat er geen mongool het zich in z'n hoofd haalt om iets raars te gaan uithalen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:38 schreef Toverheks het volgende:
verslaggever vertelde ook alleen de Egyptische vlag zag je, niet van splinter bewegingen of van andere partijen, alles is 1 met elkaar arm rijk oud en jong, hoog opgeleid of geen opleiding
ja, en er zijn al 3 dooien gevallen vanmiddag in de demonstratiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel de kracht van de demonstraties
Vroeger werden die mummies gebruikt in (o.a.) medicijnen door de Egyptenaren zelf...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar dit is de royal familie. Ramses II enzo liggen daar.
Het lijkt heel materialistisch van mij, maar dat soort dingen hoort volgens mij veel langer mee te gaan dan een mensen leven.
Ze proberen het IIG.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:40 schreef StephanL het volgende:
Ze bestormen de staats tv gebouw nu zo te zien.
welke Al-Jazeera heb jij?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:40 schreef Onverlaatje het volgende:
AK geweervuur te horen op Al-Jazeera.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |