Weer een klassieke foto van Dean...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:48 schreef The_Dean het volgende:
En ik heb mijn eigen whisky
[ afbeelding ]
Vanavond op Ned3 om 21:10 - 22:05 uur.quote:Documentaireserie
over pop- en rockalbums, die worden beschouwd als de beste of meest opmerkelijke albums van een bekende band, of die een periode in de muziekgeschiedenis markeren. Muzikanten, producers en geluidstechnici ontleden de muziek en geven zo inzicht in de manier hoe het album is ontstaan. Meer dan dertig miljoen exemplaren zijn er verkocht sinds het album in 1977 werd uitgebracht en daarmee is het één van de best verkopende albums aller tijden. Meat Loaf en Jim Steinman herinneren zich nog precies hoe ze elkaar voor het eerst hebben ontmoet. Meat deed auditie in New York voor een theaterproject dat Jim had geschreven. En Meat had precies de stem die Jim zocht voor het project dat uitmondde in Bat Out of Hell. Manager David Sonenberg vertelt hoe moeilijk het was om een deal te sluiten met een platenmaatschappij. Meat Loaf maakte alternatieve rock-'n-roll in een show die geïnspireerd was door de Broadway musical. Uiteindelijk sloten ze een contract met Cleveland International Label. Steinman droomde van een album met een kruising tussen Wagner en Phil Spector. De legendarische platenproducer en muzikant Todd Rundgren maakte van die droom tastbare rock-'n-roll. Aan de orde komt de manier waarop de nummers werden opgenomen, welk techniek er werd gebruikt om tot het uiteindelijke resultaat te komen van Bat Out of Hell.
Ik heb een eigen stoel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:48 schreef The_Dean het volgende:
En ik heb mijn eigen whisky
[ afbeelding ]
Nu begin ik wel weer te twijfelen. Ik heb n budget (niet te groot), dus of n acoustische (electro) of n Telecasterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Helaas laat het ding zich lastig fotograferen. De kleur gauw viezig op de foto en alle details zijn moeilijk te vangen. Om een indruk te geven (niet mijn gitaar dus..maar de kleur en detail is hier wel goed):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Weer een klassieke foto van Dean...
Is ie ook een beetje te zuipen?
Ah, je bewaart em voor onderwegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen idee
Ben nu in het zuiden, en moet straks nog vier uur rijden.
Wil je het verkopen of niet?!?quote:te koop
lh fendes prec. uit 1979
plus 2 lh italia bassen
meer info... mail maar ff op henk@schraleadvertentie.nl
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb echt medelijden met de mensen in de kroeg vanavond.
Zit de hele tijd al fucking ranzige ruften te latengeen idee waar het vandaan komt, waarschijnlijk teveel ingeademd vandaag.
Net als jou, stapelbaar en plaatsbesparend.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb een eigen stoel.![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00155964
En met bijpassende tafel te krijgenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Net als jou, stapelbaar en plaatsbesparend.
Hoezo? Ik ben ook niet zwart!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:36 schreef Ace-of-Spades het volgende:
En zwart?Maar dan moet je eigenlijk bass spelen.
hoe die vent op die camera afkomtquote:
Ken je klassiekersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben ook niet zwart!.
Oh, maar dit is echt lang geledenquote:
quote:
Rijkelijk laat. Maar toffe film. Er is in ieder geval een goede BluRay rip van te koop.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:24 schreef The_Dean het volgende:
Zo, It Might Get Loud eens 'kopen'. Drie jaar na dato, maar kom er pas net achter dat dat wel een leuke film schijnt te zijn.
Ja, die ben ik nu aan het kopenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Rijkelijk laat. Maar toffe film. Er is in ieder geval een goede BluRay rip van te koop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |