quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die koelkastmeneer
Ik hoefde er niet eens om te vragen
Koelkast haalde ik er ook uit, maar dat andere gedeeltequote:
Die "ik neuk met hem"?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Koelkast haalde ik er ook uit, maar dat andere gedeelte
DV heeft wel zo'n rare stemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Was het DV maar op het eind
Dat is volgens mij gewoon een random electronische stem
GRUNN!quote:
Ik weet nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vind je het niet hakkelig klinken ofzo?
Hierna doe ik m'n andere jingle wel van koelkast
Ik heb DV nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik weet niet
Heb DV nog nooit normaal gehoord
Frieslandquote:
wat moet je ik woon in de randstad jong bij de zee zie me rollenquote:
AC DCquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
DJ, Mag ACDC - Riff Raff aangevraagt worden?
Ik heb hem alleen 'live in scotland'quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
DJ, Mag ACDC - Riff Raff aangevraagt worden?
Uiteraardquote:
Neger!quote:
ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb wel een ander AC/DC nummer staan nu
DV klinkt als een speech synthesizerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was een speech synthesizer, niet DV
Dan heb jij de verkeerde DV gehoord.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
DV klinkt als een speech synthesizer
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
graseter "ick ben chrasseetugg"
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wat ben je? Greestuig?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
graseter "ick ben chrasseetugg"
Nou gisteren klonk ze anders aardig vercracktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan heb jij de verkeerde DV gehoord.
Ik heb toch 3x gezegt dat ik keelontsteking heb. mormelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nou gisteren klonk ze anders aardig vercrackt
Met een keelontsteking vanuit bad, no shit sherlock.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nou gisteren klonk ze anders aardig vercrackt
verkoudheidje keelontsteking noemenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Met een keelontsteking vanuit bad, no shit sherlock.
Sterrekten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
verkoudheidje keelontsteking noemen![]()
dragems, die is zielig, die gaat zo goed als zeker dood aan de mexicaanse griep
Ik ben niet verkouden, ik heb puur keelontsteking. Ik praat zwaarder als sharr nu. Ben schor als de pest.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
verkoudheidje keelontsteking noemen![]()
dragems, die is zielig, die gaat zo goed als zeker dood aan de mexicaanse griep
Dokter Koelkast heeft daar wel een spuitje voorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben niet verkouden, ik heb puur keelontsteking. Ik praat zwaarder als sharr nu. Ben schor als de pest.
Jij klinkt heul niet als een doorrookte veertiger.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben niet verkouden, ik heb puur keelontsteking. Ik praat zwaarder als sharr nu. Ben schor als de pest.
Zwaarder dan ik? DAT IS NIET HEEL MOEILIJKquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Zwaarder dan ik? DAT IS NIET HEEL MOEILIJK
Hoax...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Chillquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hierna een liedje voor een paar speciale mensen op dit forum
Een parody van Ke$ha die leuk schijnt te zijn![]()
In jouw oren klinkt haar stem natuurlijk als muziek.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij klinkt heul niet als een doorrookte veertiger.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dokter Koelkast heeft daar wel een spuitje voor
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hierna een liedje voor een paar speciale mensen op dit forum
Een parody van Ke$ha die leuk schijnt te zijn![]()
Alsof er een engeltje op mijn trommelvliezen danst.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:42 schreef sharr het volgende:
[..]
In jouw oren klinkt haar stem natuurlijk als muziek.
zei wat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hoax...
Zei rookt zware van Nelle! !
Als ik jou hoor denk ik altijd aan zo'n donker meisje, zo'n terence schreurs typetje. Dan zie ik een foto/filmpje van je en dan staat daar een HEUL ander meisjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Zwaarder dan ik? DAT IS NIET HEEL MOEILIJK
Dat dusquote:
zei, komop beetje opletten!quote:
Ik kan er nou eenmaal niks aan doen, praat al sinds ik kan praten vrij laagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik jou hoor denk ik altijd aan zo'n donker meisje, zo'n terence schreurs typetje. Dan zie ik een foto/filmpje van je en dan staat daar een HEUL ander meisje
Is mooiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tha bloody hell britts accent
Wie zei dat dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
zei, komop beetje opletten!
British accentquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tha bloody hell britts accent
zij.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
zei, komop beetje opletten!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:44 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik kom terug, opeens kesha-parody
allemaal hetzelfdequote:
Toch hou ik van jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kan er nou eenmaal niks aan doen, praat al sinds ik kan praten vrij laagToen ik op 9 jarige leeftijd verkleed was als zwarte piet dachten ze dat ik een jongen was door m'n stem, terwijl ik toen niet eens rookte
Alles wat Engels spreekt, behalve Amerikaans Engelsquote:
Kloptquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Schots accent![]()
Dat is echt meester
Schotten zijn niet te verstaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Schots accent![]()
Dat is echt meester
Schots en/of Iers is zwaaar baasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Schots accent![]()
Dat is echt meester
Iersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Schots accent![]()
Dat is echt meester
Oeh.. aangezien worden voor een jongenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kan er nou eenmaal niks aan doen, praat al sinds ik kan praten vrij laagToen ik op 9 jarige leeftijd verkleed was als zwarte piet dachten ze dat ik een jongen was door m'n stem, terwijl ik toen niet eens rookte
Bijna!quote:
Dit.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amerikaans (Texas/Georgia en alles daartussen) accent.
Omdat die geen Engels praten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zegt er niemand Marokkaans accent?
Ohja, logica.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Omdat die geen Engels praten?
Truequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amerikaans (Texas/Georgia en alles daartussen) accent.
Omdat een Marokkaans accent alleen leuk is als ze zeggen "Nee alsjeblieft vermoord me niet"quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Koerdisch accent dan als je Nederlands praat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
A Wolla bezem, wat is deze?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik nam een keer de telefoon op en toen zei de stem aan de andere kant: 'Spreek ik met de heer...'quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oeh.. aangezien worden voor een jongen. Ik kende ook een meisje die continue door iedereen als jongen werd aangezien. Zelfs de leraren dachten dat. Echt zo grof
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
HOOR IK DAAR EEN AANVRAAG VOOR SWEET HOME ALABAMA?!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bent u Koerd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koerdisch accent dan als je Nederlands praat.
Ja doe maar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Omdat een Marokkaans accent alleen leuk is als ze zeggen "Nee alsjeblieft vermoord me niet"
Ja precies !quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
A Wolla bezem, wat is deze?
Zoiets?
Dat is lelijk inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik nam een keer de telefoon op en toen zei de stem aan de andere kant: 'Spreek ik met de heer...'
Nee, maar wel Mark Chesnutt - Going through the big D.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Met andere muziek dan nu jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
Moet na 1400 nog even doorgaan?
Wat, zijn alle Koerden treinenfanaat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
O, wel een treinenfanaat?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:48 schreef ViezeFreddiey het volgende:
nou nou nou jongens,
Graseter is slechts een beetje wanhopig
quote:
Je UI doelt ie op hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat, zijn alle Koerden treinenfanaat?
Nee weet ik nie, ik keek naar je UI.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat, zijn alle Koerden treinenfanaat?
wat is dit?quote:
John Mayer?quote:
Neequote:
Ik dacht dat 't een "zij" was.quote:
Mooi hè zelf gemaakt op een opstelterrein.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee weet ik nie, ik keek naar je UI.
no shit..quote:
Kom dus op het goede moment.quote:
Ik ben inderdaad een zijquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't een "zij" was.
[..]
Mooi hè zelf gemaakt op een opstelterrein.
Free Bird graagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kom dus op het goede moment.
Lynyrd Skynyrd
The South will rise again.
Ben ik nog wel lief als ik een trein in mijn UI heb, of heb je liever dat deze botsen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een zij
O OKE
wie nietquote:
Botsen ja hartstikke leukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben ik nog wel lief als ik een trein in mijn UI heb, of heb je liever dat deze botsen?
Fixed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Batsen ja hartstikke leuk
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Botsen ja hartstikke leuk
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:54 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Had op de een of andere manier inderdaad nog een andere quote er instaan
Hm, we zullen zienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:56 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Dat denk je.
't Komt zo weer terug, let maar op
Ja even op mn hoofd gestaan hequote:
Haterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
5 minuten je adem inhouden, heb je het nooit meer
Ik wil wel, maar m'n broer kwam net vragen of hij zo op de computer mochtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:56 schreef sharr het volgende:
Toon ga je door met draaien als niemand zich loopt te melden?
Laat hem haten, we hebben elkaar nogquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:57 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
HaterWat wil je mij dood hebben!
Het was slechts een tipquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:57 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
HaterWat wil je mij dood hebben!
Daar hoef je niet lenig voor te zijnquote:
Waarom draai je het danquote:
Wel met zonder handen, he?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:56 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hm, we zullen zien
[..]
Ja even op mn hoofd gestaan he
Natuurlijkquote:
Karmaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn radio is ermee ogpehouden![]()
![]()
Ik heb muziek via die serverquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:00 schreef djkoelkast het volgende:
wil iemand proberen: http://94.23.19.48:8008/listen.pls
max 2 luisteraars, ik stream toon nu door, dat is 1 van de 2 nieuwe testservers
ok, dat was wat ik wilde wetenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:00 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik heb muziek via die server
The South will rise againquote:
Je hele internet?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn hele internet fuckt meen waarom karma?!
yep, ik zend niet meer uit, hij werktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:02 schreef Gelebadeend het volgende:
Die testserver is nu down, kan dat kloppen?
Okquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
yep, ik zend niet meer uit, hij werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Ja, fok is vet sloom, zie geen afbeeldingen, msn valt steeds uit, radio is ermee opgehoudenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:02 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Je hele internet?Alles tegelijk?
Wanneer draai jij weer?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
yep, ik zend niet meer uit, hij werkt
Welkom bij de club mensen zonder levenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:03 schreef Watertornado het volgende:
Haha, eerste keer dat ik in de stats sta.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:03 schreef Spouwerranger het volgende:
De stats tot 14:00 uurWaar staan die voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:03 schreef Spouwerranger het volgende:
De stats tot 14:00 uurDie Knetterkrankjorum is ook altijd aan het spammen hier heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij heeft net 3 uur gedraaid__
Ja, ik ga naar de stad.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Welkom bij de club mensen zonder leven
Aha,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
aantal posts in deze topic-reeks van deze dag
Ja nee maar ik heb vannacht ook gebaggerd en het viel me op dat ik er niet in stondquote:
Ja, viel me ook al op. Tis pas 1400 uur en ze heeft als 351 posts. Dat gaat echt te ver. Dan heeft ze gisteravond ook zitten spammen als een gek.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:04 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Die Knetterkrankjorum is ook altijd aan het spammen hier he
Oh zoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aha,
[..]
Ja nee maar ik heb vannacht ook gebaggerd en het viel me op dat ik er niet in stonddaarom vroeg ik het.
Draai jij tot 15?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
Als er nog requests zijn hoor ik het graag hoor
Franz Ferdinand - 40 ft.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
Als er nog requests zijn hoor ik het graag hoor
Weet ik nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Draai jij tot 15?
En Sylvia van Focus nog steeds
Ja of Take Me Out of Ulyssesquote:
Ze heeft echt geen sociaal levenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, viel me ook al op. Tis pas 1400 uur en ze heeft als 351 posts. Dat gaat echt te ver. Dan heeft ze gisteravond ook zitten spammen als een gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat 't wel optijd weten als je weg moet en er is niemandquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Weet ik niettot ik weg moet of totdat iemand anders wil
Grasterquote:
Hij deed ninja fixen, net als jij net.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:08 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik zie hier gewoon Graseter staan hoor?
Ze kunnen niet lezen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:08 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik zie hier gewoon Graseter staan hoor?
Ohquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij deed ninja fixen, net als jij net.
Ik ga denk ik effe dat setje bij de Conrad scoren, volgens mij is dat beter dan een meetmicrofoon gebruiken (al zou ik dat nog effe moeten proberen, het eea. zelf boosten zou 't ook wel okay moeten maken)quote:
Paul heeft hem ook besteld. Die van 30 euro he, die ucast. Dat is kwalitatief een leuk setje voor een spotprijs want ze waren 99 (89 bij de goedkoopste, ex verzending dan)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga denk ik effe dat setje bij de Conrad scoren, volgens mij is dat beter dan een meetmicrofoon gebruiken (al zou ik dat nog effe moeten proberen, het eea. zelf boosten zou 't ook wel okay moeten maken)
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je wilt wel echt hard gehaat worden of niet soms. Zielig figuur
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je wilt wel echt hard gehaat worden of niet soms. Zielig figuur
Ja, die ION Ucast.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Paul heeft hem ook besteld. Die van 30 euro he, die ucast. Dat is kwalitatief een leuk setje voor een spotprijs want ze waren 99 (89 bij de goedkoopste, ex verzending dan)
Falertquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[img]http://kexx.net/kop/?t=Ik kan geen smilies doen zo...[img]
ikweetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |