quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die koelkastmeneer
Ik hoefde er niet eens om te vragen
Koelkast haalde ik er ook uit, maar dat andere gedeeltequote:
Die "ik neuk met hem"?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Koelkast haalde ik er ook uit, maar dat andere gedeelte
DV heeft wel zo'n rare stemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Was het DV maar op het eind
Dat is volgens mij gewoon een random electronische stem
GRUNN!quote:
Ik weet nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vind je het niet hakkelig klinken ofzo?
Hierna doe ik m'n andere jingle wel van koelkast
Ik heb DV nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik weet niet
Heb DV nog nooit normaal gehoord
Frieslandquote:
wat moet je ik woon in de randstad jong bij de zee zie me rollenquote:
AC DCquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
DJ, Mag ACDC - Riff Raff aangevraagt worden?
Ik heb hem alleen 'live in scotland'quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
DJ, Mag ACDC - Riff Raff aangevraagt worden?
Uiteraardquote:
Neger!quote:
ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb wel een ander AC/DC nummer staan nu
DV klinkt als een speech synthesizerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was een speech synthesizer, niet DV
Dan heb jij de verkeerde DV gehoord.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
DV klinkt als een speech synthesizer
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
graseter "ick ben chrasseetugg"
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wat ben je? Greestuig?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
graseter "ick ben chrasseetugg"
Nou gisteren klonk ze anders aardig vercracktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan heb jij de verkeerde DV gehoord.
Ik heb toch 3x gezegt dat ik keelontsteking heb. mormelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nou gisteren klonk ze anders aardig vercrackt
Met een keelontsteking vanuit bad, no shit sherlock.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nou gisteren klonk ze anders aardig vercrackt
verkoudheidje keelontsteking noemenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Met een keelontsteking vanuit bad, no shit sherlock.
Sterrekten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
verkoudheidje keelontsteking noemen![]()
dragems, die is zielig, die gaat zo goed als zeker dood aan de mexicaanse griep
Ik ben niet verkouden, ik heb puur keelontsteking. Ik praat zwaarder als sharr nu. Ben schor als de pest.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
verkoudheidje keelontsteking noemen![]()
dragems, die is zielig, die gaat zo goed als zeker dood aan de mexicaanse griep
Dokter Koelkast heeft daar wel een spuitje voorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben niet verkouden, ik heb puur keelontsteking. Ik praat zwaarder als sharr nu. Ben schor als de pest.
Jij klinkt heul niet als een doorrookte veertiger.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben niet verkouden, ik heb puur keelontsteking. Ik praat zwaarder als sharr nu. Ben schor als de pest.
Zwaarder dan ik? DAT IS NIET HEEL MOEILIJKquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Zwaarder dan ik? DAT IS NIET HEEL MOEILIJK
Hoax...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Chillquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hierna een liedje voor een paar speciale mensen op dit forum
Een parody van Ke$ha die leuk schijnt te zijn![]()
In jouw oren klinkt haar stem natuurlijk als muziek.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij klinkt heul niet als een doorrookte veertiger.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dokter Koelkast heeft daar wel een spuitje voor
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hierna een liedje voor een paar speciale mensen op dit forum
Een parody van Ke$ha die leuk schijnt te zijn![]()
Alsof er een engeltje op mijn trommelvliezen danst.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:42 schreef sharr het volgende:
[..]
In jouw oren klinkt haar stem natuurlijk als muziek.
zei wat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hoax...
Zei rookt zware van Nelle! !
Als ik jou hoor denk ik altijd aan zo'n donker meisje, zo'n terence schreurs typetje. Dan zie ik een foto/filmpje van je en dan staat daar een HEUL ander meisjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Zwaarder dan ik? DAT IS NIET HEEL MOEILIJK
Dat dusquote:
zei, komop beetje opletten!quote:
Ik kan er nou eenmaal niks aan doen, praat al sinds ik kan praten vrij laagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik jou hoor denk ik altijd aan zo'n donker meisje, zo'n terence schreurs typetje. Dan zie ik een foto/filmpje van je en dan staat daar een HEUL ander meisje
Is mooiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tha bloody hell britts accent
Wie zei dat dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
zei, komop beetje opletten!
British accentquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tha bloody hell britts accent
zij.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
zei, komop beetje opletten!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:44 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik kom terug, opeens kesha-parody
allemaal hetzelfdequote:
Toch hou ik van jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kan er nou eenmaal niks aan doen, praat al sinds ik kan praten vrij laagToen ik op 9 jarige leeftijd verkleed was als zwarte piet dachten ze dat ik een jongen was door m'n stem, terwijl ik toen niet eens rookte
Alles wat Engels spreekt, behalve Amerikaans Engelsquote:
Kloptquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Schots accent![]()
Dat is echt meester
Schotten zijn niet te verstaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Schots accent![]()
Dat is echt meester
Schots en/of Iers is zwaaar baasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Schots accent![]()
Dat is echt meester
Iersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Schots accent![]()
Dat is echt meester
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |