Wie ben jij ook al weer?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:15 schreef Driepink het volgende:
ik post 30 topics niet en iedereen is me vergeten
i am god herequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wie ben jij ook al weer?
Hallon.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb (na kale kano) geen verzoekjes meer, dus gooi ze maar weer neer
WC Experience-Had Ik Moar Een Hamerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
De rap gisteravond was leukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:17 schreef Driepink het volgende:
heb ik trouwens nog epische dingen gemist ?
Jij neemt toch elke uitzending op?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]niet opgenomen, vanavond gaan we verder
Doe maar Las Ketchup - The ketchup song.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
Nieuwe server, nieuwe instelling, niet aangevinkt dat 'ie moet opnemenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Jij neemt toch elke uitzending op?
staat niet in deze lijst helaaschquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:19 schreef Driepink het volgende:
koelkast, zou je hardcore to the bone willen draaien?
omdat ik zo'n pijn in me smoel heb ?
Jammer, moet ik trouwens 1/2 testservers opzetten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nieuwe server, nieuwe instelling, niet aangevinkt dat 'ie moet opnemen
jammerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
staat niet in deze lijst helaasch
een halve testserverquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:20 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Jammer, moet ik trouwens 1/2 testservers opzetten?
Weet ik niet. Vraag Pirania maar eens om de luisteraantallen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:22 schreef Driepink het volgende:
het is echt dooier dan normaal nu, wtf is up with that
Haaaiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:22 schreef sharr het volgende:
Goeiemorgen en totzo, ik ga heel even de hond uitlaten
hoelaat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]niet opgenomen, vanavond gaan we verder
gewoon onz-radio.nl ? dan zie je toch ook aantal luisteraars ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet ik niet. Vraag Pirania maar eens om de luisteraantallen.
Ja van de afgelopen tijd. Niet alleen van dit moment.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
gewoon onz-radio.nl ? dan zie je toch ook aantal luisteraars ?
ah op die fiets.. tot hoelaat draait koelkast trouwens ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja van de afgelopen tijd. Niet alleen van dit moment.
ik doe mijn best, jouw muziekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Haaai
Om 1300 draai ik, ben je dan weer terug?![]()
13.00quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
ah op die fiets.. tot hoelaat draait koelkast trouwens ?
Er mogen er 2 komen, maar met max 2 luisteraars en geen pauze/intro. Ze moeten echt alleen als test gebruikt worden en niet voor andere doeleinden. Bespreken we even via DM/msn/skype/mail/PM weet ik veel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:20 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Jammer, moet ik trouwens 1/2 testservers opzetten?
Hm, okee. als ik thuis ebn luister ikquote:
Yesssquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:24 schreef sharr het volgende:
[..]
ik doe mijn best, jouw muziekheb je al een praatset?
Toon ik zag al wat er mis is met je streamnaam, je begint met een |quote:
Japquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:27 schreef TrollenFTW het volgende:
Hallon.
djkoelkast draait nu verzoekjes?
pannerquote:
Dat had ik ook gespot ja, moet die ] op het eind ook?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toon ik zag al wat er mis is met je streamnaam, je begint met een |
Het moet zo:
ONZ Radio | djnaam | shownaam]
Zo staat het ook in de wiki trouwens
Dat is niet verstanding neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:28 schreef Driepink het volgende:
oh kleine tip voor iedereen:
LAAT NOOIT JE VERSTANDSKIEZEN TREKKEN!
Kutsitequote:Deze order is nog niet uitleverbaar, omdat 1 of meerdere producten momenteel niet voorradig zijn. Zodra alle producten op voorraad zijn wordt deze order naar u verzonden.
plus het doet verrekte pijn als de verdoving weg isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is niet verstanding nee![]()
pabo.nl ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kutsite
Hij was eerst nog wel voorradig
Dat is een toetsenbord of Operadingetje, die ] moet daar niet, die plaatst hij soms vanzelf als ik quote.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat had ik ook gespot ja, moet die ] op het eind ook?
Dan moet het nu kloppen iig
Ah okequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is een toetsenbord of Operadingetje, die ] moet daar niet, die plaatst hij soms vanzelf als ik quote.
Ik vond het niet erg hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:30 schreef TrollenFTW het volgende:
Nog excuses voor dat ik er donderdag niet was. Ik had het zo druk met huiswerk en dergelijke. Ik hoorde die middag nog dat ik de volgende dag een presentatie had. Ik was dus helemaal vergeten om mij af te melden. Sorry
Heb je wel eens. Als je 't maar niet elke keer doetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:30 schreef TrollenFTW het volgende:
Nog excuses voor dat ik er donderdag niet was. Ik had het zo druk met huiswerk en dergelijke. Ik hoorde die middag nog dat ik de volgende dag een presentatie had. Ik was dus helemaal vergeten om mij af te melden. Sorry
Ja jij mocht zeker een half uurtje langerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vond het niet erg hoor![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:31 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ja jij mocht zeker een half uurtje langer?
Muziek.quote:
is eigenlijk , Venga Boysquote:
Ik heb ze allemaal gezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:34 schreef TrollenFTW het volgende:
Heeft hier iemand The Ring 2 gezien?
ik wil die rap horenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:34 schreef Ragboer het volgende:
sharr die een slof met peuken wegrookt...
Mooisteng zin van de rap.
Ik heb gister The Ring 1 gezien, maar vond hem niet zo heel eng. Is deel 2 enger?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gezien.
Ook alle 3 de originele dus.
Ik vond die van huppel mooierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:34 schreef Ragboer het volgende:
sharr die een slof met peuken wegrookt...
Mooisteng zin van de rap.
The Ring zijn US remakes en niet eng. De originele films zijn veul enger en veul beter en je moet ze wel zien in het donker op een mega groot scherm, dan is het effect het beste maar eng, mwa.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:35 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ik heb gister The Ring 1 gezien, maar vond hem niet zo heel eng. Is deel 2 enger?
Paranormal Activity 1 en 2. Die moet je kijken. Godverdomme, daar zitten wat schrikmomentjes inquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:35 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ik heb gister The Ring 1 gezien, maar vond hem niet zo heel eng. Is deel 2 enger?
EDIT: wil namelijk een enge film zien.
Oke, bedanktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
The Ring zijn US remakes en niet eng. De originele films zijn veul enger en veul beter en je moet ze wel zien in het donker op een mega groot scherm, dan is het effect het beste maar eng, mwa.
Het origineel van Shutter is redelijk creepy.
daar heb ik ook van gehoord ja, dat die best wel kippenvel geven , moet ze nog zienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Paranormal Activity 1 en 2. Die moet je kijken. Godverdomme, daar zitten wat schrikmomentjes in
O ja dat zeiden m'n vrienden jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Paranormal Activity 1 en 2. Die moet je kijken. Godverdomme, daar zitten wat schrikmomentjes in
heb ik ook hoor , ik schrik niet zo gauw en vind het al heel snel niet engquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:37 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
O ja dat zeiden m'n vrienden jaIs ie wel realistisch? (omg ik stel veel eisen voor een horrorfilm)
Dat zijn twee van de weinige films die ik uitgezet heb.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, hij is echt kut.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:37 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
O ja dat zeiden m'n vrienden jaIs ie wel realistisch? (omg ik stel veel eisen voor een horrorfilm)
QFTquote:
Haha, ik schrik wel wat snellerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:38 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
heb ik ook hoor , ik schrik niet zo gauw en vind het al heel snel niet eng
Het is van 1994quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:38 schreef Beach het volgende:
Ruud Lubbers? Is dit liedje van voor 1994
The Excorcist?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is er nog een, maar ik weet de naam niet meer
Hehehe, u kent deze nog niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:38 schreef Beach het volgende:
Ruud Lubbers? Is dit liedje van voor 1994
Lindsey Lohan naaktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Jullie moeten Machete gaan kijken, dat is echt een bazenfilm
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zijn twee van de weinige films die ik uitgezet heb.
Echt, wat een bagger is dat.
Die hebben af en toe van die hele toffe übervage films jongenquote:
Er zijn nog een paar van die steengoeie, maar ik vergeet die titels vaakquote:
Oh, oke.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zijn nog een paar van die steengoeie, maar ik vergeet die titels vaak![]()
Premonition is ook zo'n redelijk enge film en dan dus die Japanse en niet die met Bullock.
Toevallig heb ik een nummer in m'n lijst met die titelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zijn nog een paar van die steengoeie, maar ik vergeet die titels vaak![]()
Premonition is ook zo'n redelijk enge film en dan dus die Japanse en niet die met Bullock.
quote:
ik vind de parodies erop altijd zo leukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:41 schreef TrollenFTW het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was dus de climax in deel 1, maar dat vond ik totaal niet eng. Ik hoop dat deel 2 meer te bieden heeft. Ik ga het vanavond zien
Ik vond die ladder veel enger overigens.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:41 schreef TrollenFTW het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was dus de climax in deel 1, maar dat vond ik totaal niet eng. Ik hoop dat deel 2 meer te bieden heeft. Ik ga het vanavond zien
Okequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vond die ladder veel enger overigens.
In 2 (US remake) zitten eigenlijk alleen wat schrikmomentjes vrij in het begin.
Die Japanse zijn echt zo creepy
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is die lekkere chick van Lost of niet?![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
terreur boven alles [/polygoonstem]
Spaans dus.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij is het zelfs nog stiekem eigenlijk Frans.
Ik heb de radio gewoon aanstaan. Ik ben ondertussen ook andere dingen aan het doen. Opruimen, wassen, dat soort dingenquote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb de radio gewoon aanstaan. Ik ben ondertussen ook andere dingen aan het doen. Opruimen, wassen, dat soort dingen
ja ik dus ook !!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb de radio gewoon aanstaan. Ik ben ondertussen ook andere dingen aan het doen. Opruimen, wassen, dat soort dingen
Ze zingen dat nummer in het spaans. Half dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.gipsykings.com/history.html
Oh, had je het over de zangtaal.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze zingen dat nummer in het spaans. Half dan.
Maak anders eens mijn appelplaatkoek, zie CULquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:53 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
ja ik dus ook !!!
knoflooksausje maken![]()
appeltaart maken
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, had je het over de zangtaal.
Lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:53 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
ja ik dus ook !!!
knoflooksausje maken![]()
appeltaart maken
hahaha nee , we eten vanavond lekker shoarmaaatje , niet afhaal !quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker. Die saus is zeker niet bedoeld voor de appeltaart?
Volgens mij spreken ze in Mexico gewoon Spaans, misschien met accent, maar wel Spaans.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt Mexicaans dan zo wezenlijk anders dan Spaans?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:54 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
hahaha nee , we eten vanavond lekker shoarmaaatje , niet afhaal !
appeltaartje is voor vanavond bij de koffie
Maak jij ook altijd alles zelf? Ik doe hier zelfs de shoarmakruiden zelf mengenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:54 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
hahaha nee , we eten vanavond lekker shoarmaaatje , niet afhaal !
appeltaartje is voor vanavond bij de koffie
yupquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij spreken ze in Mexico gewoon Spaans, misschien met accent, maar wel Spaans.
Waarom heet het dan Mexicaans?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:55 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
yup
ik ben in Mexico geweest , ze spreken spaans en engels
Ik doe Dj Cooske als afsluiterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:56 schreef Rockiejj het volgende:
Draai als afsluiter Shine van de Toppers_!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:56 schreef Rockiejj het volgende:
Draai als afsluiter Shine van de Toppers_!
Het eten. De taal toch niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom heet het dan Mexicaans?
Ik heb geen restjes babi pangang van gisteren, wat moet ik nu eten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Eet nu wat restjes babi pangang van gisteren
Ze praten in Amerika Engels, daar heet het ook Amerikaans.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat moet ik horen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe Dj Cooske als afsluiter
Grondpizza van Snuf.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb geen restjes babi pangang van gisteren, wat moet ik nu eten?
Gast..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar doelde ik opquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ze praten in Amerika Engels, daar heet het ook Amerikaans.
Burn
ik maak alles zelf , alleen de shoarma kruiden niet dan , heb je tip voor me ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maak jij ook altijd alles zelf? Ik doe hier zelfs de shoarmakruiden zelf mengen
Vergt wat oefening (en veel ruiken tussendoor, je moet dit echt op geur doen) maar vers is het lekkerst, dus ook peper uit de molen, geraspte nootmuskaat. Alleen uit potjes halen wat niet anders kan zoals uienpoeder/knoflookpoeder/paprikapoeder.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:58 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
ik maak alles zelf , alleen de shoarma kruiden niet dan , heb je tip voor me ?
Oh, voor je begint: doe 5 sec ofzo stilte (valt anders altijd weg)quote:
quote:
quote:"Roger" means "I have received all of the last transmission" in both military and civilian aviation radio communications.
Okequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik snapte het heus wel. Ik was aan het kloten
http://www.onzinradio.nl/(...)dj_etiquette_en_tipsquote:Laat zodra je bent ingelogd 5 seconden stil, nadat je klaar bent ook 5 seconden stilte. Deze vallen namelijk meestal weg.
Of even een kort intromuziekjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:05 schreef djkoelkast het volgende:
Nieuwe dj tip:
[..]
http://www.onzinradio.nl/(...)dj_etiquette_en_tips
Je streamtitel is nu goed trouwensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Of even een kort intromuziekje
Lunchtijd he. En met papa winkelen tijd voor de kleine meisjes.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
De luisteraars worden wel minder
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je streamtitel is nu goed trouwens
Ja, toevallig 1 liedje die aangevraagd wasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je iets van Focus voor mij? Dan blijf ik nog even hangen
sorry skatje , ik kon het niet laten ...quote:
Pas maar op, ik grijp jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:09 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
sorry skatje , ik kon het niet laten ...
ooooh ,maar jij mag dat , ik zal niet eens wegrennenquote:
Dat krijg je met youtube hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:13 schreef djkoelkast het volgende:
Focus![]()
Waardeerbare gitaarmuziek
Wel boutkwaliteit trouwens
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:13 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
ooooh ,maar jij mag dat , ik zal niet eens wegrennen
www.listentoyoutube.com high quality dan is het vaak beterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat krijg je met youtube he
Ugh, get a room.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:13 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
ooooh ,maar jij mag dat , ik zal niet eens wegrennen
nou , als dat eens kon !!!!quote:
Ik doe het met deze en ook high quality http://www.video2mp3.net/quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
www.listentoyoutube.com high quality dan is het vaak beter
LOL, die gebruik ik ook als ik convert van youtubequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik doe het met deze en ook high quality http://www.video2mp3.net/
Eerste googlehitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
LOL, die gebruik ik ook als ik convert van youtube
Hahah, ik weet al niet meer hoe ik er aan gekomen ben. Vast wel op dezelfde manier als jijquote:
Die site is fokt met al die adsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik doe het met deze en ook high quality http://www.video2mp3.net/
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:20 schreef djkoelkast het volgende:
2 verzoekjens indien mogelijk:
Focus - Sylvia
Eric Johnson - Cliffs of Dover
Gitaarplaten
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef Paul het volgende:
Ik mag het niet zeggen, maar, de DJ van www.kxradio.nl is veel reclame aan het maken voor onzinradio Paul in the dark!
Niet op expert?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het enige nummer in GH3 wat ik speel![]()
EN HARD OOK!
Klopt, ik weet ook niet waar dat in zit. Als je reconnect dan doet hij het wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:25 schreef Pizzalucht het volgende:
Weet je wat wel jammer is, VLC past wel het nummer aan als deze veranderd, maar de DJ niet...
Er staat nog djkoelkast bij mij.
Ja precies... Maarja, boeit opzich nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klopt, ik weet ook niet waar dat in zit. Als je reconnect dan doet hij het wel.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik ben geen nerd, ik ga niet verder dan Medium.
Die koelkastmeneerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:28 schreef Spouwerranger het volgende:
Wie heeft die jingle ingesproken van boontje?
koelkast & DV denk?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:28 schreef Spouwerranger het volgende:
Wie heeft die jingle ingesproken van boontje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |