Wie ben jij ook al weer?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:15 schreef Driepink het volgende:
ik post 30 topics niet en iedereen is me vergeten
i am god herequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wie ben jij ook al weer?
Hallon.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb (na kale kano) geen verzoekjes meer, dus gooi ze maar weer neer
WC Experience-Had Ik Moar Een Hamerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
De rap gisteravond was leukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:17 schreef Driepink het volgende:
heb ik trouwens nog epische dingen gemist ?
Jij neemt toch elke uitzending op?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]niet opgenomen, vanavond gaan we verder
Doe maar Las Ketchup - The ketchup song.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
Nieuwe server, nieuwe instelling, niet aangevinkt dat 'ie moet opnemenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Jij neemt toch elke uitzending op?
staat niet in deze lijst helaaschquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:19 schreef Driepink het volgende:
koelkast, zou je hardcore to the bone willen draaien?
omdat ik zo'n pijn in me smoel heb ?
Jammer, moet ik trouwens 1/2 testservers opzetten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nieuwe server, nieuwe instelling, niet aangevinkt dat 'ie moet opnemen
jammerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
staat niet in deze lijst helaasch
een halve testserverquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:20 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Jammer, moet ik trouwens 1/2 testservers opzetten?
Weet ik niet. Vraag Pirania maar eens om de luisteraantallen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:22 schreef Driepink het volgende:
het is echt dooier dan normaal nu, wtf is up with that
Haaaiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:22 schreef sharr het volgende:
Goeiemorgen en totzo, ik ga heel even de hond uitlaten
hoelaat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]niet opgenomen, vanavond gaan we verder
gewoon onz-radio.nl ? dan zie je toch ook aantal luisteraars ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet ik niet. Vraag Pirania maar eens om de luisteraantallen.
Ja van de afgelopen tijd. Niet alleen van dit moment.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
gewoon onz-radio.nl ? dan zie je toch ook aantal luisteraars ?
ah op die fiets.. tot hoelaat draait koelkast trouwens ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja van de afgelopen tijd. Niet alleen van dit moment.
ik doe mijn best, jouw muziekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Haaai
Om 1300 draai ik, ben je dan weer terug?![]()
13.00quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
ah op die fiets.. tot hoelaat draait koelkast trouwens ?
Er mogen er 2 komen, maar met max 2 luisteraars en geen pauze/intro. Ze moeten echt alleen als test gebruikt worden en niet voor andere doeleinden. Bespreken we even via DM/msn/skype/mail/PM weet ik veel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:20 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Jammer, moet ik trouwens 1/2 testservers opzetten?
Hm, okee. als ik thuis ebn luister ikquote:
Yesssquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:24 schreef sharr het volgende:
[..]
ik doe mijn best, jouw muziekheb je al een praatset?
Toon ik zag al wat er mis is met je streamnaam, je begint met een |quote:
Japquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:27 schreef TrollenFTW het volgende:
Hallon.
djkoelkast draait nu verzoekjes?
pannerquote:
Dat had ik ook gespot ja, moet die ] op het eind ook?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toon ik zag al wat er mis is met je streamnaam, je begint met een |
Het moet zo:
ONZ Radio | djnaam | shownaam]
Zo staat het ook in de wiki trouwens
Dat is niet verstanding neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:28 schreef Driepink het volgende:
oh kleine tip voor iedereen:
LAAT NOOIT JE VERSTANDSKIEZEN TREKKEN!
Kutsitequote:Deze order is nog niet uitleverbaar, omdat 1 of meerdere producten momenteel niet voorradig zijn. Zodra alle producten op voorraad zijn wordt deze order naar u verzonden.
plus het doet verrekte pijn als de verdoving weg isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is niet verstanding nee![]()
pabo.nl ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kutsite
Hij was eerst nog wel voorradig
Dat is een toetsenbord of Operadingetje, die ] moet daar niet, die plaatst hij soms vanzelf als ik quote.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat had ik ook gespot ja, moet die ] op het eind ook?
Dan moet het nu kloppen iig
Ah okequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is een toetsenbord of Operadingetje, die ] moet daar niet, die plaatst hij soms vanzelf als ik quote.
Ik vond het niet erg hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:30 schreef TrollenFTW het volgende:
Nog excuses voor dat ik er donderdag niet was. Ik had het zo druk met huiswerk en dergelijke. Ik hoorde die middag nog dat ik de volgende dag een presentatie had. Ik was dus helemaal vergeten om mij af te melden. Sorry
Heb je wel eens. Als je 't maar niet elke keer doetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:30 schreef TrollenFTW het volgende:
Nog excuses voor dat ik er donderdag niet was. Ik had het zo druk met huiswerk en dergelijke. Ik hoorde die middag nog dat ik de volgende dag een presentatie had. Ik was dus helemaal vergeten om mij af te melden. Sorry
Ja jij mocht zeker een half uurtje langerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vond het niet erg hoor![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:31 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ja jij mocht zeker een half uurtje langer?
Muziek.quote:
is eigenlijk , Venga Boysquote:
Ik heb ze allemaal gezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:34 schreef TrollenFTW het volgende:
Heeft hier iemand The Ring 2 gezien?
ik wil die rap horenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:34 schreef Ragboer het volgende:
sharr die een slof met peuken wegrookt...
Mooisteng zin van de rap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |