Wat een onzin.. Beter als hij het de vrouwen eerlijk zou vertellen?quote:Boer Richard heeft roet in het eten gegooid van de grote finale van Boer Zoekt Vrouw. Doordat de melkveehouder al vertelde dat zijn keuze voor één van de kandidates al vast staat, kan een grote finale van het het immens populaire KRO-programma dit jaar niet doorgaan.
Momenteel lopen er nog drie dames op zijn erf rond, maar daar komt zondag al aan einde aan. Richard sprak buiten het programma om stiekem af met Annemieke en werd verliefd op haar. Zelf wilde hij het spelletje nog wel even meespelen maar het programma vond het beter als hij het de vrouwen eerlijk zou vertellen. Zondag moet de boer met de billen bloot.
De grote finale, waarin elke boer zijn keuze bekend maakt, is hierdoor afgeblazen. In plaats hiervan worden de eindkeuzes verspreid over meerdere uitzendingen.
"
Bron: msn.com
Je hebt meer zenders dan alleen NED1, en aan je tv zit ook een stekker die eruit kan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:44 schreef BrandX het volgende:
omg
Als ze nou gelijk de stekker uit dat hele programma halen, zijn we er gelijk helemaal klaar mee
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
En de titel in de laatste aflevering veranderen naar 'Boer batst vrouw'?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:44 schreef BrandX het volgende:
omg
Als ze nou gelijk de stekker uit dat hele programma halen, zijn we er gelijk helemaal klaar mee
Neehee naar Oh Oh Cherso heb ik nooit naar gekeken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef Silven het volgende:
Ik heb net onderstaand stukje gekeken. Ik snap nu waarom blijkbaar mensen het kijken. Het is hetzelfde niveau leedvermaak als Oh Oh Cherso.Dat er zulk volk gewoon losloopt.
quote:
.quote:Boer zoekt vrouw 2010-2011 is qua kijkcijfers het meest succesvolle seizoen tot nu toe. In de aflevering van zondag 23 januari 2011 doorbrak Boer zoekt vrouw voor het eerst de grens van 5 miljoen kijkers. Boerzoekt vrouw 2010-2011, het vijfde seizoen, startte op 12 december 2010 en loopt nog tot maart 2011
bron
Ik heb nog nóóit boer zoekt vrouw gekeken, maar door dit soort types ben ik dit seizoen gaan "volgen". Het is niet te gelovenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef Silven het volgende:
Ik heb net onderstaand stukje gekeken. Ik snap nu waarom blijkbaar mensen het kijken. Het is hetzelfde niveau leedvermaak als Oh Oh Cherso.Dat er zulk volk gewoon losloopt.
En hij weet niet hoe andijvie er uit ziet en dan ben je een boer.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:25 schreef miaeak het volgende:
Boer Gijsbert is weggelopen uit een Wehkamp blaadje.
Hij is melkveehouder, geen tuinderquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:09 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
En hij weet niet hoe andijvie er uit ziet en dan ben je een boer.
Dan nog ik ben een moleculair bioloog en weet ook hoe een andijvie er uit ziet!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij is melkveehouder, geen tuinder
Dan nog hoor je het te weten, is gewoon 1stejaars stof op de HASquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij is melkveehouder, geen tuinder
mijn vriendin vindt het juist niks.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:10 schreef fratsman het volgende:
Boer zoekt vrouwMannen die pretenderen het leuk te vinden, maar eigenlijk verplicht van de vrouw moeten meekijken.
Emo-tv
Boardwalk Empire op zondagavond!
je hebt een vriendin?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn vriendin vindt het juist niks.
Mijn vriend was juist degene die mij in dit seizoen mee sleepte.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:10 schreef fratsman het volgende:
Boer zoekt vrouwMannen die pretenderen het leuk te vinden, maar eigenlijk verplicht van de vrouw moeten meekijken.
Emo-tv
Betere tv idd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:10 schreef fratsman het volgende:
Emo-tv
En ik ken mensen die niet wisten dat je rode kool ook kon kopen zonder pot of diepvrieszak er omheenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:24 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Dan nog ik ben een moleculair bioloog en weet ook hoe een andijvie er uit ziet!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
En ik ken mensen die niet wisten dat je rode kool ook kon kopen zonder pot of diepvrieszak er omheen
Mijn dier is wel een hondquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:58 schreef spuitje het volgende:
Trouwens, wel grappig misschien: ik ken ook mensen die alleen diepvries spinazie/andyvie etc. kopen omdat ze bang zijn dat er in verse weleens een torretje of spinnetje of erger nog, een slakje kan zitten! Heb ooit gezien hoe spinazie werd geoogst en verwerkt en geloof me: dan heb ik toch echt liever verse!!
Maar goed: een veehouder is wel een boer maar niet iedere boer is veehouder. Dat dusNet als in: een hond is wel een dier maar niet ieder dier is een hond.
Hollandse rugbyers ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:19 schreef Nielsch het volgende:
Mannen die dit kijken zijn kankermietjes.
Ik ben dan ook geen Hollanderquote:
Wat dan knul?quote:
Wat heb ik daar mee te maken?quote:En al was ik er een, altijd beter dan die faggots die aan bodybuilding doen en daar een stijve krijgen als hun trainingsmaatje in minislipje op het podium staat.
Neuh... 't Is weekend.quote:
Lekker overtuigend argumentquote:Sowieso ben ik half Italiaans...
Volgens mij hoeft het voor jou niet speciaal weekend te zijn om niet te willen/kunnen nadenken...quote:
Wil je als halve Italiaan ook maar half je eigen moeder neuken eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
niets jochie, ga nu je shake maar drinken... en daarna weer gluren naar je mooiboys
Inderdaad...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:39 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Wil je als halve Italiaan ook maar half je eigen moeder neuken eigenlijk?
Mij een rotzorg vriend, echtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad...
Het opslurpen van m'n sperma laat ik vervolgens aan jouw moeder over...
Omdat de meeste mensen hun naasten wss ver bij je moeder en jou uit de buurt vandaan zouden willen houden.quote:
over je moeder gesproken... ze roept je om haar te helpen bij het afvegen van haar reet... succes ermee jochie!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:42 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen hun naasten wss ver bij je moeder en jou uit de buurt vandaan zouden willen houden.
Ik vind het ook best geinig, jammer dat ik het laatste stuk moet missen vanwege top gear.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:10 schreef fratsman het volgende:
Emo-tv
vieze kanker slijmzak.quote:
Een guido.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Denk maar eens na...
Sowieso ben ik half Italiaans...
jullie zijn allemaal haters!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:50 schreef DS4 het volgende:
Ik dacht dat er een apart forum voor dit soort non-nieuws was. Film, tv & radio. Misschien dat er zelfs een subforum voor is. Is er een subforum zwakzinnigen-tv?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:34 schreef ems. het volgende:
Programma voor de sociaal zwakkere lagen van Nederland.
nee hoor, in dit geval toch echt boer zoekt vrouw...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. die hebben namelijk rtl, sbs en veronica op 1, 2 en 3 staan.
ja de kro is een campingomroep. staan ze al jaren om bekend.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee hoor, in dit geval toch echt boer zoekt vrouw...
we hebben het over een programma he, niet over een omroep... wel bij de les blijven... en ga nou geen excuses verzinnen man; boer zoekt vrouw is een kutprogramma wat net zo goed op sbs6 uitgezonden had kunnen worden...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja de kro is een campingomroep. staan ze al jaren om bekend.
ik geloof dat onze mening dusdanig verschilt over dit onderwerp, dat we er niet uit gaan komen. dus probeer mij ook maar niet te overtuigen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
we hebben het over een programma he, niet over een omroep... wel bij de les blijven... en ga nou geen excuses verzinnen man; boer zoekt vrouw is een kutprogramma wat net zo goed op sbs6 uitgezonden had kunnen worden...
Ik constateer slechts.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |