Volgens mij hoeft het voor jou niet speciaal weekend te zijn om niet te willen/kunnen nadenken...quote:
Wil je als halve Italiaan ook maar half je eigen moeder neuken eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
niets jochie, ga nu je shake maar drinken... en daarna weer gluren naar je mooiboys
Inderdaad...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:39 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Wil je als halve Italiaan ook maar half je eigen moeder neuken eigenlijk?
Mij een rotzorg vriend, echtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad...
Het opslurpen van m'n sperma laat ik vervolgens aan jouw moeder over...
Omdat de meeste mensen hun naasten wss ver bij je moeder en jou uit de buurt vandaan zouden willen houden.quote:
over je moeder gesproken... ze roept je om haar te helpen bij het afvegen van haar reet... succes ermee jochie!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:42 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen hun naasten wss ver bij je moeder en jou uit de buurt vandaan zouden willen houden.
Ik vind het ook best geinig, jammer dat ik het laatste stuk moet missen vanwege top gear.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:10 schreef fratsman het volgende:
Boer zoekt vrouwMannen die pretenderen het leuk te vinden, maar eigenlijk verplicht van de vrouw moeten meekijken.
Emo-tv
Boardwalk Empire op zondagavond!
vieze kanker slijmzak.quote:
Een guido.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Denk maar eens na...
Sowieso ben ik half Italiaans...
jullie zijn allemaal haters!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:50 schreef DS4 het volgende:
Ik dacht dat er een apart forum voor dit soort non-nieuws was. Film, tv & radio. Misschien dat er zelfs een subforum voor is. Is er een subforum zwakzinnigen-tv?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:34 schreef ems. het volgende:
Programma voor de sociaal zwakkere lagen van Nederland.
nee hoor, in dit geval toch echt boer zoekt vrouw...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. die hebben namelijk rtl, sbs en veronica op 1, 2 en 3 staan.
ja de kro is een campingomroep. staan ze al jaren om bekend.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee hoor, in dit geval toch echt boer zoekt vrouw...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |