Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
slaap zachtquote:
iedereen gaahahahaaatquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:04 schreef Koen66 het volgende:
mensen, ook ik ga nu echt de deur door *W
Whiskie![]()
trusten symquote:
slaap ze koenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:04 schreef Koen66 het volgende:
mensen, ook ik ga nu echt de deur door *W
Whiskie![]()
jij ook al?quote:
ohh, gelukkigquote:
Neen, nicht dich auff, we waren net zo'n boeiend gesprek aan het houdenquote:
ook alquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:25 schreef Koen66 het volgende:
Zowwww de was hangt, ik kan gaan![]()
Laterrrrrrr
laters koenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:25 schreef Koen66 het volgende:
Zowwww de was hangt, ik kan gaan![]()
Laterrrrrrr
goudkuipjequote:
tfmquote:
dat is het al evenquote:
feest ze TFMquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:42 schreef TheFamousMan het volgende:
En weer doorfeesten, tot morgen middag ofzow...
Morguh!quote:
Hey bar!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 07:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Morguh!
* Barretje80 is wakker enslaapt nog ( volledig onder invloed van de drugs
)
gister te vroeg gaan slapen.. nu WAKKER! aarghh!
MPG.. wrom ben jij zo vroeg wakker dan??
en.. hoe was het solderen?
n Rotterdam laten liggen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh
* LovelyLady is op zoek naar haar stem
neeeuuhh..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:41 schreef DaMart het volgende:
Ik kan zelfs ongestoord een sextetmaken.
Dat zijn er zes op een rij, namelijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:42 schreef DaMart het volgende:
De sextet had ik trouwens wel al, Bar!
Je doet het er om he.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:42 schreef Barretje80 het volgende:
jammer joh
maar een sextet in 2 minuten.. hmm.....
in 15 minuten is toch een grotere prestatie
jup..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:42 schreef DaMart het volgende:
De sextet had ik trouwens wel al, Bar!
ik doe helemaal niks!quote:
Ik post ook... ik hoop dat ik hem vol heb voordat Stu de lapo weer jatquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik doe helemaal niks!
nouja..posten
Zoiets als iemand eerst afmaken en daarna vragen gaan stellenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup..
ik postte eerst en ging pas daarna tellen
wil je graag de lapo?/quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik post ook... ik hoop dat ik hem vol heb voordat Stu de lapo weer jat.
mja..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
spamgeiten![]()
barretje hoe is het met je man ?dat was vast wel even schrikken
ik maak niemand af??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets als iemand eerst afmaken en daarna vragen gaan stellen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja..
belt ie op : " niet schrikken ik lig in het ziekenhuis, ik heb op de snelweg een aanrijding gehad "
WAAAAAAAAAT??
Welnee, maar het is ook wel eens leuk als iemand anders dan Stu hem heeft... het wordt zo voorspelbaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wil je graag de lapo?/
heb je een denderende TT??
Ik ga wel even douchen nu, des te langer moet hij wachten!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, maar het is ook wel eens leuk als iemand anders dan Stu hem heeft... het wordt zo voorspelbaar.
Hij zit nu waarschijnlijk alweer te wachten...
stel je niet zo aan zeg .. dat gedoe om die lapo's ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, maar het is ook wel eens leuk als iemand anders dan Stu hem heeft... het wordt zo voorspelbaar.
neuh.. , nouja.. gekneusd borstbeen.. is vervelend met ademen, dan doet het pijn..quote:
Dat is wel even schrikken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja..
belt ie op : " niet schrikken ik lig in het ziekenhuis, ik heb op de snelweg een aanrijding gehad "
WAAAAAAAAAT??
heheh.. tsja.. ik heb er als 3 gehad..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik stel me niet aan, ik loop gewoon een beetje te dollen nuquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stel je niet zo aan zeg .. dat gedoe om die lapo's ook
ga jij jezelf even quoten ?!?!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga wel even douchen nu, des te langer moet hij wachten!
Er waren geen andere posts voorhandenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ga jij jezelf even quoten ?!?!
Sterkte bar, vertroetel hem maar niet te veelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja..
WAAAAAAAAAT??
Hoe is het in Parijs ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:56 schreef crv het volgende:
Hoi friem Bos en Damart![]()
eerst maar eens een espressoootje
oh jeetje.. heftig hoor, maar een mazzel dat hij al weer thuis is enzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. , nouja.. gekneusd borstbeen.. is vervelend met ademen, dan doet het pijn..
hij moet alleen wel opletten dat ie wel voluit blijft ademen omdat ie anders een longontsteking kan krijgen...
en vollop aan de pillen
Oh heerlijk zegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:03 schreef Koen66 het volgende:
Good morning my friends.
Ben ff wezen ontbijten met koters,
Nu weer ff nog een uurtje
Wow, nou heel veel sterktequote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. , nouja.. gekneusd borstbeen.. is vervelend met ademen, dan doet het pijn..
hij moet alleen wel opletten dat ie wel voluit blijft ademen omdat ie anders een longontsteking kan krijgen...
en vollop aan de pillen
Joah, thanksquote:
ach.. hij is er wel relaxt onder en ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh jeetje.. heftig hoor, maar een mazzel dat hij al weer thuis is enzo
Goedemorgen binnenkomers
geen idee, Ik ben gisteravond teruggekomenquote:
Sterkte voor jou en vooral voor je aanstaandequote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en vollop aan de pillen
Neuh dat kan niet..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sterkte bar, vertroetel hem maar niet te veel
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. hij is er wel relaxt onder en ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet
er is niks te zien, maar hij heeft het wel moeilijk..
hij kan iig nog genoeg grappen maken en heeft net al een ontbijt met gebakken ei geeist
komt wel goed met em
btw.. wat is een ValentijS verhalenwedstrijd??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sterkte voor jou en vooral voor je aanstaande.
Gelukkig welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. hij is er wel relaxt onder en ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet
er is niks te zien, maar hij heeft het wel moeilijk..
hij kan iig nog genoeg grappen maken en heeft net al een ontbijt met gebakken ei geeist
komt wel goed met em
Je bent de eerste die het opvalt!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
btw.. wat is een ValentijS verhalenwedstrijd??
had er dan valenThijs verhalenwedstrijd van gemaakt
Marijkequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bar!Wat akelig wat je
is overkomen!
We hebben aan je gedacht gisteravond
Ik hoop dat ie er snel bovenop komt
mogguh crvquote:
Mogguh meisje.. heb je lekker geslaapt enzo?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bar!Wat akelig wat je
is overkomen!
Martquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke.
Hoe was het in Rotterdam gisteren?
Hai meisjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mogguh crv
[..]
Mogguh meisje.. heb je lekker geslaapt enzo?
Latersss CRVquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:14 schreef crv het volgende:
de sjef is gedouched dus we gaan koffiedrinken en kijken wat we doen
Knuffelen met Marijkequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart
Erg gezellig![]()
Toek en Muck
En knuffelen met LL
![]()
[..]
Hai meisjeMwah
Maar ik ga rustig aan doen vandaag, moest ook wel
![]()
Hoe is het met jou dan?Voel jij je al beter?
Tnx!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bar!Wat akelig wat je
is overkomen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en.. ook nog bijkomend.. gister zouz'n ontslag indienen ( moet voor 1 feb gebeuren) en dat kon ie nou niet doen
dus maar een mail sturen...
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Werksequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:14 schreef crv het volgende:
de sjef is gedouched dus we gaan koffiedrinken en kijken wat we doen
Lekker van het slapen, balen van je stem enzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Knuffelen met Marijke![]()
![]()
Ik heb als een blok geslapen, maar werd als een zeehondje wakker... mijn stem is verre weg van 'normaal'
Ik voel me eigenlijk wel iets slechter dan gister, maar we gaan gewoon ff naar de stad
Goedemorgen Friemelquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Tnx!
baalde stiekem wel dat ik niet langs kon komen..
mja.. was vervelend.. gelukkig reed men al 80 op de snelweg vanwege file vorming.
Hij reed achter een busje dat opeens naar rechts ging (zonder knipperlicht) . En daarvoor stonden twee auto's tegen elkaar aan.. (buse ontweek dus de botsing) omdatniet door om of over busje heen kon kijken vloog hij dus tegen de stilstaande auto's aan
hij remde nog wel, hij denkt zelf dat ie met 40-50 tegen de auto's aan is gereden..
Airbag is vervolgens afgegaan, hij denkt nadat ie stilstond, en heeft de airbag tegen z'n borst gehad. hij denkt dat het daarvan is, de dokter vermoedde dat het van de gordel kwam..
foto's gemaakt van de borstkas en geen scheuren of gebroken items gezien..
Donderdag moeten we wel terug naar de Chirurg, om te kijken of het beter/erger is geworden.Ik vind het nogal wat hoor pfff.. het had slechter af kunnen lopen, maar daar moet je maar niet te veel over na gaan denken. Lekker vertroetelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en.. ook nog bijkomend.. gister zouz'n ontslag indienen ( moet voor 1 feb gebeuren) en dat kon ie nou niet doen
En dat je het jammer vind dat je ons niet hebt gezien dat snap ik maar dit is veeeeeeele malen belangrijker... We gaan elkaar echt nog wel een keer ontmoeten hoor![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Tnx!
baalde stiekem wel dat ik niet langs kon komen..
mja.. was vervelend.. gelukkig reed men al 80 op de snelweg vanwege file vorming.
Hij reed achter een busje dat opeens naar rechts ging (zonder knipperlicht) . En daarvoor stonden twee auto's tegen elkaar aan.. (buse ontweek dus de botsing) omdatniet door om of over busje heen kon kijken vloog hij dus tegen de stilstaande auto's aan
hij remde nog wel, hij denkt zelf dat ie met 40-50 tegen de auto's aan is gereden..
Airbag is vervolgens afgegaan, hij denkt nadat ie stilstond, en heeft de airbag tegen z'n borst gehad. hij denkt dat het daarvan is, de dokter vermoedde dat het van de gordel kwam..
foto's gemaakt van de borstkas en geen scheuren of gebroken items gezien..
Donderdag moeten we wel terug naar de Chirurg, om te kijken of het beter/erger is geworden.Oh damn, dat is mooi kut... Maar gelukkig is het relatief goed afgelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en.. ook nog bijkomend.. gister zouz'n ontslag indienen ( moet voor 1 feb gebeuren) en dat kon ie nou niet doen
Wat een gedoe... Sterkte in elk geval!Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
oh we gaan geld uitgeven(boodschappen e.d.)
Tot later lieffies
Latersss Lovelyquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
oh we gaan geld uitgeven(boodschappen e.d.)
Tot later lieffies
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Werkse
[..]
Lekker van het slapen, balen van je stem enzoDoe maar rustig aan
[..]
Goedemorgen Friemel![]()
![]()
He, voor het boogschieten he? Heb je daar wel eens het Nederlandse boek voor gezien waarin alle technieken enzo beschreven staan?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik heb daarvan een soort werkmapachtige kopie van , vond het alleen nogal diep ingaan op achterliggende zaken die voor ons (mijn) niveau niet echt interessant zijn .
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat deze?Want die heeft mijn pappie geschreven
![]()
Die is vorig jaar namelijk uitgebracht, de herschreven versie van een boekje uit de jaren 80 geloof ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik heb 'm op PDF .... ff kijken ...................
Als iemand niet lief tegen jou doet, moet hij dan oppassen dat je vader niet met zijn handboog achter die persoon aangaat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat deze?Want die heeft mijn pappie geschreven
![]()
het is deze :quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die is vorig jaar namelijk uitgebracht, de herschreven versie van een boekje uit de jaren 80 geloof ik
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als iemand niet lief tegen jou doet, moet hij dan oppassen dat je vader niet met zijn handboog achter die persoon aangaat?
Oh okeequote:
ADD-erquote:
DaMartquote:
Friemelquote:
Goedemorgen krullebolquote:
Goedemorgenquote:
Mogguhquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen krullebol
[..]
GoedemorgenHe, ik wilde je nog pmen, maar dat was er bij ingeschoten
Hoe ging je afspraak?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
DaMart
[..]
Friemel
kom je vanavond stappen?
Ik moet werken
Spannend, ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
Ging wel, berekeningen worden gemaakt, dus ik hoor nog wel van mn contactpersoon
Ben je jarig geweest?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
vanavond m'n verjaardagsfeestje
heb ik zo'n zin in
![]()
kan dus helaas niet
Ik wij zijn er weer de 12 februari voor de valentijns verkoopvan de sieraden
![]()
Kom jij dan ook
Als je wilt kan ik deze wel ff doormailenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh okeeDat verklaard, want in dit boek wordt vanalles behandelt, ook compound enzo
Wanneer was je jarig?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
vanavond m'n verjaardagsfeestje
heb ik zo'n zin in
![]()
kan dus helaas niet
Ik wij zijn er weer de 12 februari voor de valentijns verkoopvan de sieraden
![]()
Kom jij dan ook
Ik ookquote:
Vieren VOOR je verjaardag brengt ongelukquote:
Ja mag welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als je wilt kan ik deze wel ff doormailen
Dan alvast gefeliciteerdquote:
Morgen dus,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wanneer was je jarig?
Gewoon bij ons vieren
Dan moet ik ook wereken
[..]
Ik ook
Mogguh Gierquote:
Jaaaaahquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Morgen dus,
Had ik GRAAG gedaan , maarja![]()
En Joeppie de poeppie![]()
dan zie ik je eindelijk weer eens
![]()
ADSL-ers zijn snellerquote:
Goedemorgen Gierquote:
Mogguh ferrariquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:40 schreef pgrferrari het volgende:
Goeiemorgen
Ik ben al weg geweest vandaag![]()
Nu ff Skype installeren
Ga jij mn geheime valentijn zijn dit jaar?quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:40 schreef pgrferrari het volgende:
Goeiemorgen
Nu ff Skype installeren
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh ferrari
[..]
Ga jij mn geheime valentijn zijn dit jaar?
Hai lieverdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:40 schreef pgrferrari het volgende:
Goeiemorgen
Nu ff Skype installeren
Keequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
PM ff je e-mailadres dan stuur ik 'm door
ootootjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:40 schreef pgrferrari het volgende:
Goeiemorgen
Nu ff Skype installeren
Vet, ik zie het kaartje met de rozen enzo we van zelf wel verschijnenquote:
Hoi Marijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverd
Lekker hoorIk heb een beetje hoofdpijn
[..]
Kee
Ik zit nog naakt dus doe maar nietquote:
oehoeh , MSN nen danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zit nog naakt dus doe maar niet
Wrm niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Moet je de 13e vroeg thuis zijn
dat gaat ook nietquote:
Ik heb het van mn laptop afgedonderd, ding liep ineens een stuk minder goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wrm niet?![]()
Als je wel wil, mijn skype is hetzelfde als mijn username![]()
Nou GF nog ff overhalen de regels omtrent het personeel te versoepelenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
dat gaat ook niet
Ventje is aangemeld voor het geval onze berglopers-vrienden ineens besluiten te vertrekken en dit per msn doorgeven
En het weer is mooi (en we hadden eigenlijk al afgesproken dat we vanmiddag zouden gaan lopen) dus dat zal er zeker we van komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Haaiquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nou GF nog ff overhalen de regels omtrent het personeel te versoepelen
Ja maar waar rekent GF je onder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ik denk ook dat ik het er vanaf haal, soms maakt Firefox van getallen telefoonnummersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb het van mn laptop afgedonderd, ding liep ineens een stuk minder goed
Dat is een instelling in skype die je kunt uitschakelenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik het er vanaf haal, soms maakt Firefox van getallen telefoonnummers
Okee,,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat is een instelling in skype die je kunt uitschakelen
ik liep met vers gewassen haren, was bang dat ze zouden bevriezenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:01 schreef pgrferrari het volgende:
tis echt koud buiten![]()
mijn handen zijn nog steeds ijsklompen
Latersssquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:07 schreef Ladylike het volgende:
ik laat de kleine ff een spelletje doen op de laptop
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb het er ook afgegooid, werd idd nauwelijks of niet gebruiktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,,![]()
Maar ik doe toch niks met Skype...
je zóu natuurlijk kunnen gaan helpenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Hè bah, het hele huis wordt hier geschilderd geschuurd gelegd en verbouwd
zoveel herrie!
Heb net geholpen met schilderen,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
je zóu natuurlijk kunnen gaan helpen
Wat voor vloer wordt er gelegd ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:15 schreef TheFamousMan het volgende:
G
[..]
Heb net geholpen met schilderen,
maar schuren en vloeren leggen lijkt me geen slim plan, omdat twee linker handen.
plankjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat voor vloer wordt er gelegd ?
friemelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Als je het over d'n duvel hebt![]()
Owh , das mooiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
plankjes
[ afbeelding ]
da's niet echt precies de kleur, maar het lijkt er op
Llquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Haai
[..]
Ja maar waar rekent GF je onder?
laters Llquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:07 schreef Ladylike het volgende:
ik laat de kleine ff een spelletje doen op de laptop
eckt houtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Owh , das mooi![]()
Echt hout of laminaat ?
trevquote:
koudquote:
da's wel het mooiste (vind ik)quote:
gelukkig welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
buiten wel jah, maar binnen valt toch wel mee hoop ik
Hey Bosquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:46 schreef Bos81 het volgende:
Zo boodschappen zijn binnen, kostte me deze keer niet echt veel moeite gelukkig
Picsquote:
bossiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:46 schreef Bos81 het volgende:
Zo boodschappen zijn binnen, kostte me deze keer niet echt veel moeite gelukkig
Kom maar op Skype.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Bos
Yippie voor de boodschappen
[..]
Pics![]()
Goedemiddagquote:
Neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:03 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Goedemiddag![]()
Jij ziet eruit als of je een hogere rang hier hebt.
Moet ik me ergens voorstellen ofzo omdat ik nieuw ben?
Je hoeft je niet per sé voor te stellen hoor, er zijn hier zoveel users, dat daar een speciaal subforum voor aangemaakt zou moeten wordenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:59 schreef roeleke92 het volgende:
Goede ( nu nog ) morgen
Ik ben nieuw op het forum is het de bedoeling dat ik me ergens voorstel?
Mvg, Roel
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
![]()
Ik heb mijn was buiten te drogen gehangen omdat het buiten droog is. En nu zit er allemaal rijp op.
Wat is rijp?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
![]()
Ik heb mijn was buiten te drogen gehangen omdat het buiten droog is. En nu zit er allemaal rijp op.
Nee, ik had eigenlijk op iets drogere vorst gehoopt.quote:
witte aanslag, als het vriestquote:
Kijk naar buiten op het gras, dat is rijp. Een soort ijs/sneeuwachtig laagje.quote:
Oooohw datquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
witte aanslag, als het vriest
Normale uitleg:
dat witte spul wat op gras en daken zit als het heeft gevroren.
Ik begon met lezen bij de laatste zinquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:09 schreef roeleke92 het volgende:
ok naja lijkt mij namelijk wel leuk als nieuwere gebruikers zich voor zoude stellen.
maar dan zeg ik het hier wel in 't kort
Ik ben roel
werk als beroeps brandweer dus werk maar 2x 24 uur in de week
daarnaast nog full time vrijwilliger bij plaatste brandweerkorps
ben oorspronkelijk afgestudeerd als auto technicus.
en woon in brabant
Niks hierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Kijk naar buiten op het gras, dat is rijp. Een soort ijs/sneeuwachtig laagje.
Lekker frisquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
![]()
Dus heb ik overbodig lang verhaal gemaaktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik begon met lezen bij de laatste zin
Hoiquote:
Owww dat is een leuk nummerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik werd wakker met dit liedje in mijn hoofd![]()
Zuidoost-Brabant, en omdat iedereen het toch al weet mag jij het ook wel weten; in Deurnequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:12 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Dus heb ik overbodig lang verhaal gemaakt![]()
maar jij woont dus in brabant?:)
welke richting?
ik brabant noord.
Klopt, maar niet lekker droog en dat was toch wel de bedoeling.quote:
Dat is de standaardstem!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:13 schreef TheFamousMan het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
die stem
Nein, ik luister nooit naar wikipediaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is de standaardstem!Wist je dat niet?
een begrip in de paardenwereldquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zuidoost-Brabant, en omdat iedereen het toch al weet mag jij het ook wel weten; in Deurne
Ik welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nein, ik luister nooit naar wikipedia
ahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zuidoost-Brabant, en omdat iedereen het toch al weet mag jij het ook wel weten; in Deurne
quote:
Ja, maar zie er maar eens af te komenquote:
Hier in deze SC kennen nogal wat mensen elkaar in irl ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:15 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
aha
kom regelmatig bij de brightside ken je dan ook vast wel
zeilberg ofzoiets heet dat is deel van deurne dacht ik
ach ja ik ben nooit zo van direct plaats naam vragen en alles is toch ook prive vind ik.
Ja ik zit het nu dus ook te zingenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar zie er maar eens af te komen
De Brightquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:15 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
aha
kom regelmatig bij de brightside ken je dan ook vast wel
zeilberg ofzoiets heet dat is deel van deurne dacht ik
ach ja ik ben nooit zo van direct plaats naam vragen en alles is toch ook prive vind ik.
Iedereen kan dat insprekenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!
je kiest toch wel een betere stem als je iemand het laat inspreken?
Heb je geen droger? Je mag de mijne wel even komen gebruiken hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Klopt, maar niet lekker droog en dat was toch wel de bedoeling.
Sorryquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik zit het nu dus ook te zingen
Daar is ieder jaar een outdoor festival ben ik ook altijd bij is altijd gezellig daar!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De BrightIn Zeilberg ja, eingenlijk gewoon een wijk van Deurne, maar de inwoners vinden het een eigen dorp
Ik zet Bob in om meteen wat anders in mijn hoofd te hebbenquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zet Bob in om meteen wat anders in mijn hoofd te hebben![]()
Ben jij brandweermeneer?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:19 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Daar is ieder jaar een outdoor festival ben ik ook altijd bij is altijd gezellig daar!![]()
Ben pas nog in Deurne geweest voor onderzoeken van bedrijfspanden op brandveiligheid wat ze daar aan doen en dergelijken.
Mooi dorp
Ik kom alleen met carnaval daarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:19 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Daar is ieder jaar een outdoor festival ben ik ook altijd bij is altijd gezellig daar!![]()
Ben pas nog in Deurne geweest voor onderzoeken van bedrijfspanden op brandveiligheid wat ze daar aan doen en dergelijken.
Mooi dorp
Oh, ik heb ook nog wel wat overtollige bagage, neem je die meteen even mee?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga grof vuil wegbrengen, tot later vandaag
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben jij brandweermeneer?![]()
Of mevrouw, trouwens, kan ook he
quote:
ik over 6 maandenquote:
Jonkiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JonkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Nee, ik kijk wel even hoe het vanmiddag is en dan zet ik het wel binnen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je geen droger? Je mag de mijne wel even komen gebruiken hoor
hoi roelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:59 schreef roeleke92 het volgende:
Goede ( nu nog ) morgen
Ik ben nieuw op het forum is het de bedoeling dat ik me ergens voorstel?
Mvg, Roel
Dat stond niet onder die inspectie-post hoorquote:
rockyquote:
Oooh, maar de zon is hier al aan, daar ook?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik kijk wel even hoe het vanmiddag is en dan zet ik het wel binnen.
En heel lief, maar mijn ouders wonen dichterbij en die hebben ook een droger.
Brandweer man:)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben jij brandweermeneer?![]()
Of mevrouw, trouwens, kan ook he
Mijn zoon is nu al fan van jequote:
leuke UIquote:
Halloquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn zoon is nu al fan van je![]()
Hoi trouwens
Ja, brandweer-, politie- EN ambulancegekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:29 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Hallo![]()
Hoezo is je zoon fan van me dan zo ineens?
brandweer gek?
en hoe oud is je zoon?![]()
Ik wilde vroeger brandweervrouw wordenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:29 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Hallo![]()
Hoezo is je zoon fan van me dan zo ineens?
brandweer gek?
en hoe oud is je zoon?![]()
Hai liefjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
welke peuter niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, brandweer-, politie- EN ambulancegek![]()
Hij is bijna 2,5
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Haiquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]lijkt me wel :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Dan maar HyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai liefje![]()
Wil jij zo met me naar de winkel, anders kom ik vandaag niet buiten ben ik bang
Weet je het zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders kom ik wel hoor, maar dan moet ik wel eerst douchen
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Marijkequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Nijntje NijntjeMooi meisje
Hoe is het?
Ik wil jullie ook op hyvesquote:
Ja, dat wel, maar niet op mijn balkon, daar komt de zon ook amper in de winter,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, maar de zon is hier al aan, daar ook?
wil ze niet denk ikquote:
die van mij mag jequote:
Wil je mijn zon lenen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar niet op mijn balkon, daar komt de zon ook amper in de winter,
Haha nee dat is nog beetje te jongquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, brandweer-, politie- EN ambulancegek![]()
Hij is bijna 2,5
Ja, ik wilde vandaag vanalles doen zoals naar de Action,maar het is zo'n dagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Anders kom ik wel hoor, maar dan moet ik wel eerst douchen
Wil je mijn balkon lenen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar niet op mijn balkon, daar komt de zon ook amper in de winter,
Mag je dan zomaar langskomen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:33 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Haha nee dat is nog beetje te jong
Anders had je hem mooi de poltie brandweer en ambulance kunnen laten volgen met hun werkzaamheden via internet via het oproepsysteem.
Ik ken het kinderdromen van die kleine mannen we krijgen ze vaak op onze kazerne om te kijken is altijd leuk om te zien als ze zo glunderen.
en dan vraag je ga je mee met de hoogwerker naar boven gaan ze naar mama of papa toe houden ze hun been vast zijn ze verlegen prachtig om te zien:)
Joahquote:
Miniquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik wilde vandaag vanalles doen zoals naar de Action,maar het is zo'n dagDus C1000 is voldoende, ik maak nu restjes douchegel op en haal maandag of dinsdag wel bij de Action
![]()
Jij moet lekker dingen doen met je
en mini
Hai flitserquote:
Die zijn nu weg, en straks slaapt die miniquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik wilde vandaag vanalles doen zoals naar de Action,maar het is zo'n dagDus C1000 is voldoende, ik maak nu restjes douchegel op en haal maandag of dinsdag wel bij de Action
![]()
Jij moet lekker dingen doen met je
en mini
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |