Ik hou gewoon niet op met smilenquote:
Hoe komt het?quote:
Woei! Ik hoop ik vanmiddag ook niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet op met smilen
weet ik eigenlijk niet goed..... maar voor straks staat er gelukkig iets leuks op het programma en hopelijk voel me daarna beterquote:
* -Engel-geeft Royco1 een latte hazelnoot......quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Slecht geslapen, vroeg op en een lange dag te gaan.
Ik moet volgende week. En de 2 zaterdagen daarop ook nog verjaardagen. Dure maand weer.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:06 schreef Watertornado het volgende:
Vanavond naar het feestje van mijn zusje, bedacht ik me zonet.
Oh lekker, dank je welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-geeft Royco1 een latte hazelnoot......
Ik ga verhuizenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet volgende week. En de 2 zaterdagen daarop ook nog verjaardagen. Dure maand weer.
Maar het is voor een heel goed doel hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen![]()
Over dure maand gesproken
Dat is beter dan 3 verjaardagen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen![]()
Over dure maand gesproken
Oh, goed dat je het zegt ik moet nog iets van een cadeautje regelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet volgende week. En de 2 zaterdagen daarop ook nog verjaardagen. Dure maand weer.
Dat dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Ja heb er zin inquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar het is voor een heel goed doel he
Ik heb echt heerlijk geslapen, tot die klotewekker om 6 uur ging.quote:
Elke dag is in principe even lang hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
quote:
Scherp,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elke dag is in principe even lang hoor.
Strandquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vandaag maar even een familie dagje ingelast. op naar ooms en tantes en die ouwe van me.
Scheelt dat ze vlak bij het strand wonen en het super weer is!
Ik sliep rond 3 uur en was om kwart voor 7 weer wakker.quote:
Wel koud!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vandaag maar even een familie dagje ingelast. op naar ooms en tantes en die ouwe van me.
Hé Stuiterballetje! Kom je hier nog langs?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé Stuiterballetje! Kom je hier nog langs?
Omdat het niet is wat je verwacht of hoopt of what everquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:28 schreef vencodark het volgende:
Hm, vriend was de afgelopen 2 dagen beetje kortaf, haastig en maar 5 minuten aan de telefoon gehad ofzo. Althans, woensdag en vrijdag. Donderdag was het allemaal ok. Hij zegt ook dat ie zich vaag voelt maar hij weet niet waar het aan ligt. Hij lijkt zo...neutraal op alles.![]()
Nu was ik dinsdag bij hem en toen was alles leuk, vrolijk, lief etc. etc. !![]()
![]()
En toch ben ik door die 2 korte telefoontjes onzeker. WHY!!!?
Nah ja, ik ken hem niet zo als 'neutraal'. En als ie zegt dat ie zich vaag voelt, ben ik altijd bang dat het met mij te maken heeft.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Omdat het niet is wat je verwacht of hoopt of what ever
Probeer het dan toch maar aan hem uit te leggen, het hoeft niet door jou te komen, maar ook door andere dingen waar hij misschien nog niet met je over durft te praten..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, ik ken hem niet zo als 'neutraal'. En als ie zegt dat ie zich vaag voelt, ben ik altijd bang dat het met mij te maken heeft.
Eigenlijk ligt het dus niet aan hem maar aan jou. Jij verzint er immers van alles bij, dat moet je niet op hem projecteren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:31 schreef vencodark het volgende:
Nah ja, ik ken hem niet zo als 'neutraal'. En als ie zegt dat ie zich vaag voelt, ben ik altijd bang dat het met mij te maken heeft.
Dat besef ik al te goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk ligt het dus niet aan hem maar aan jou. Jij verzint er immers van alles bij, dat moet je niet op hem projecteren.
Nah, we zien elkaar vanavond. En wie weet zijn al die minuscule onzekerheden van mij wel weg hoor. En ik weet niet of het nu zo zwaar kan zijn dat ie er met mij niet over durft te praten. Misschien slechts druk etc.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Probeer het dan toch maar aan hem uit te leggen, het hoeft niet door jou te komen, maar ook door andere dingen waar hij misschien nog niet met je over durft te praten..
Ja, dat begrijp ik ook wel. Ik weet ook dat niet iedereen natuurlijk hetzelfde is en hij is een man.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ja idd, iedereen heeft wel s zn dag gewoon ff niet. En veel vrouwen willen hun gevoel dan delen terwijl veel mannen het graag zelf oplossen.vanavond is het vast weer gezellig, en anders kun je er toch gewoon over beginnen, vragen of m iets dwars zit ofzo.
Okee. succes vanavond danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, we zien elkaar vanavond. En wie weet zijn al die minuscule onzekerheden van mij wel weg hoor. En ik weet niet of het nu zo zwaar kan zijn dat ie er met mij niet over durft te praten. Misschien slechts druk etc.
Dat je er wellicht geen gegronde reden voor hebt, betekent niet dat je niet onzeker mag zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook wel. Ik weet ook dat niet iedereen natuurlijk hetzelfde is en hij is een man.Maar goed, wat ik ook al zei, ik zit dan toch een beetje met de gedachte dat er misschien iets is wat met mij te maken heeft. En eigenlijk is dat niet eerlijk om te denken wat als we elkaar zien is het altijd leuk en gezellig. Hij zegt de liefste dingen dus ik mag niet eens onzeker zijn.
Mja, ik wil ook niet zeuren of groter maken dan het is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat je er wellicht geen gegronde reden voor hebt, betekent niet dat je niet onzeker mag zijn.
Het zit vast goed, maar het kan wel goed zijn om erover te praten
Dat snap ik, maar jij zit nu met een vervelend gevoel. Daar mag je toch over praten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, ik wil ook niet zeuren of groter maken dan het is.Dat vind ik weleens een lastige keuze.
Nah, het valt niet heel zwaar hoor maar is wel een beetje op de achtergrond aanwezig. Ik zie hm trouwens vanmiddag al i.p.v. vanavond. Ik ben gewoon benieuwd of ik dan merk dat alles ok is enzo.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar jij zit nu met een vervelend gevoel. Daar mag je toch over praten?
Laat het daar anders van afhangenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, het valt niet heel zwaar hoor maar is wel een beetje op de achtergrond aanwezig. Ik zie hm trouwens vanmiddag al i.p.v. vanavond. Ik ben gewoon benieuwd of ik dan merk dat alles ok is enzo.
You made me laughquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok dat was eigenlijk wel heel sad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |