Volgens mij wel jaquote:Op zondag 30 januari 2011 20:11 schreef Flappekz het volgende:
Heuj, ik zie net dat mn zelfvertrouwen een level is gedaald. Kost me 1/3 level aanvalskracht. Maar verkleint het ook de kans op onderschatting? ZV is nu overdreven ipv compleet overdreven
Koppositie vasthouden héquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow dat valt ook niet zo een klein beetje op.
.
Tijd voor een brilletje Possie.
Hij is volle bak aan het trainen om geld binnen te halen om een topteam bij elkaar te kopen.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:14 schreef BrandX het volgende:
kan iemand me eens uitleggen waarom koekie zo graag verliest?
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:14 schreef BrandX het volgende:
Hij is alleen bezig met trainen en geld verdienen, 'het sportieve' pakt ie volgend seizoen weer op!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:14 schreef BrandX het volgende:
Ja en jij 0-1 achter.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja meteen 4 punten erbij verdomme hehe.
Fok.. tegen een team met geen eigenaarquote:Vrouwelijk kwam op voorsprong in de 14e minuut. Het werd 0-1 na een magnifieke combinatie door het midden. Snir Maman was de doelpuntenmaker.
1-1quote:
quote:plaatselijke kwam in de 14e minuut weer op gelijke hoogte na een spectaculaire goal van Knud Broe. Hij brak door de centrale verdediging, omspeelde de keeper en tikte de 1-1 in het doel.
hij gaf laatst geen antwoordquote:
ohwquote:Op zondag 30 januari 2011 20:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hij is alleen bezig met trainen en geld verdienen, 'het sportieve' pakt ie volgend seizoen weer op!
quote:De bezoekers braken in de 15e minuut door over de linkervleugel. Toni von Hövelen omspeelde de verdedigers en plaatste de bal net langs de keeper: 1-2 voor de bezoekers.
Niet? Of heb je er gewoon overheen gelezen.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij gaf laatst geen antwoord
[..]
ohw
312267642quote:
oeh dat zou kunnenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet? Of heb je er gewoon overheen gelezen.
ja hoe kunnen ze nou in 2 minuten 2x scoren??quote:Op zondag 30 januari 2011 20:16 schreef vanpers het volgende:
Gijs inmiddels op 0-2 achter, Possie op 2-1 achter en de prentjes 0-1 achter.
Slechte zaak jongens!
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:17 schreef MrMoon het volgende:
Verdikke... vanmiddag vergeten de spits te kopen..
Koek, dat betekend voor jou dat ik over 4 weken die middenvelder kan kopen..
Ja weet ik, maar ik vind dat eigenlijk niet kunnenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:16 schreef IPeePie het volgende:
@Drassss Ik zie je net posten op het hattrick forum: "Gemeen hoor, profiteren van iemand zijn zwakte"
Voor de duidelijkheid: het ging over extra vragen voor spelers met een bepaalde naam :p
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kluitje - plaatselijke (312245968)
moet ik nog wel even flink sparenquote:
Had ik die maar op de bank..quote:Op zondag 30 januari 2011 20:21 schreef vanpers het volgende:
Real madrid komt 1-0 achter en meteen komen Kaka, Xabi alonso en Adebayor erin.
Pfff, doe mij daar één van...quote:Op zondag 30 januari 2011 20:23 schreef NelisZ het volgende:
Ik kwam er vandaag ook achter dat mijn potentieel goed verdediger ook een goed potentieel heeft in vleugelspel
Nu hopen dat ik dat beide kan bereiken voor ik hem mag promoveren...
En daarna heb ik ook nog een potentieel goed positiespel rondlopen
Heb je die wedstrijd ook in je HT Live staan?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:21 schreef vanpers het volgende:
Real madrid komt 1-0 achter en meteen komen Kaka, Xabi alonso en Adebayor erin.
Jij niet dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je die wedstrijd ook in je HT Live staan?
Ja goed hij mag het altijd proberen en als het andere team niet hapt, pech gehadquote:Op zondag 30 januari 2011 20:23 schreef IPeePie het volgende:
@Drassss Zeker begrijpelijk van jouw kant. Maar toch, het is een economisch principe dat als je een deal sluit, je er tevreden mee bent. Dus zelfs al vraagt iemand 200k te veel, als je het dan alsnog accepteert, ben je er tevreden mee.
Ik ook, dat maakt het toch boeiend om Real te volgen.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ik ben barca fan, geen real fan.
Nou ja, liever drie dode spelmomenten in één week tegen dan elke week één...quote:
Neuh vind ik niet. Precies om de zelfde reden dat ik Chelsea niks vind en niet volg.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:26 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik ook, dat maakt het toch boeiend om Real te volgen.
Ik denk het ja...quote:
Ik heb er liever 1 per week. Er wel even van uitgaand dat ik zelf ook minimaal 1 of 2 goals score.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou ja, liever drie dode spelmomenten in één week tegen dan elke week één...
Die tegenstander van jou traint wel veel op vrije trappen, allemaal varianten.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou ja, liever drie dode spelmomenten in één week tegen dan elke week één...
Daar gaat het dus mis.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb er liever 1 per week. Er wel even van uitgaand dat ik zelf ook minimaal 1 of 2 goals score.
Ik vindt het wel mooi om te zien dat ronaldo denkt real in zijn eentje naar de titel te schieten.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh vind ik niet. Precies om de zelfde reden dat ik Chelsea niks vind en niet volg.
Weer een sprankeltje hoop terug!quote:Met speels gemak rondde Denisas Stankovskis van Bifröst een counter over links af met de 1-3.
Mja praat me niet over arrogante lul Ronaldoquote:Op zondag 30 januari 2011 20:29 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik vindt het wel mooi om te zien dat ronaldo denkt real in zijn eentje naar de titel te schieten.
Ik vind hem echt een baasquote:Op zondag 30 januari 2011 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja praat me niet over arrogante lul Ronaldo![]()
Gatver wat vind ik dat een walgelijk mannetje....
Dat kan allemaal wel maar ook dan mag ik t een arrogante zak vinden.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ook.
Hij staat dan ook niets voor niet 1e qua topscoorders in Spanje momenteel.
Is ie ook, hij heeft echt alles wat een speler van tegenwoordig moet hebben.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ook.
Hij staat dan ook niets voor niet 1e qua topscoorders in Spanje momenteel.
Allemaal toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Auch koek. Is die gast belangrijk ivm training ed?
Train je openingen maken dan? Dacht dat Korte pas sneller was? (Ok minder trainies uiteraard maar toch)quote:Op zondag 30 januari 2011 20:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Allemaal toch?
Maar hij is niet zo duur als je dat bedoeld.
Openingen maken, al de hele tijd...quote:Op zondag 30 januari 2011 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Train je openingen maken dan? Dacht dat Korte pas sneller was? (Ok minder trainies uiteraard maar toch)
Dan heb ik dus niet goed zitten opletten.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Openingen maken, al de hele tijd...
Zijn we gewend hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 20:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb ik dus niet goed zitten opletten.
Van waar denk jij dat ik altijd in een 550 opstelling speelde dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb ik dus niet goed zitten opletten.
quote:
Eh omdat je verdedigen traint?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Van waar denk jij dat ik altijd in een 550 opstelling speelde dan?
En zo sta je met 0-2 voor.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:39 schreef vanpers het volgende:
Bij mij speelt geloof ik maar 1 speler, hij is al licht gebleseerd geraakt, heeft geel gekregen en schoot net een bal op de lat. Is ook nog een speler van de tegenstander.
nou dat vroeg ik me ook af. Ik had toen ik net met ht begon begrepen dat wanneer je geen 'echte' opstelling deed, je geen training kreeg. En met echt bedoel ik dus de standaard opstelling shizzle 5-4-1; 5-3-2 enz met drie liniesquote:Op zondag 30 januari 2011 20:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Van waar denk jij dat ik altijd in een 550 opstelling speelde dan?
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:44 schreef vanpers het volgende:
BAM BAM
43:46 In de 43e minuut kwam, na fenomenaal samenspel op links, Daniele Scarselletti van JvP recht voor het doel uit. Een laatste schijnbeweging en hij scoorde voor de bezoekers. Met tegenzin riep de speaker de 0-2 om.
43:26 In de 43e minuut konden de bezoekers doorbreken op rechts na slecht verdedigen en scoorde Daniele Scarselletti de 0-1.
Possie, ik sta achter tegen een team met geen eigenaarquote:Op zondag 30 januari 2011 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer stel dat ik verlies vanavond verlies ik van een team wat niet eens oefenwedstrijden speelt op woensdag.
Nee. Je mag alleen geen 4 centrale spelers of meer hebben. Voor de rest mag alles qua opstelling.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou dat vroeg ik me ook af. Ik had toen ik net met ht begon begrepen dat wanneer je geen 'echte' opstelling deed, je geen training kreeg. En met echt bedoel ik dus de standaard opstelling shizzle 5-4-1; 5-3-2 enz met drie linies
5-5-0 is ook een echte opstelling. Je krijgt pas geen training als je teweinig spelers opstelt en dus geen echte opstelling hebt of de rede die koek geeft.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou dat vroeg ik me ook af. Ik had toen ik net met ht begon begrepen dat wanneer je geen 'echte' opstelling deed, je geen training kreeg. En met echt bedoel ik dus de standaard opstelling shizzle 5-4-1; 5-3-2 enz met drie linies
20% balbezit.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Kan snel gaan ja, toch maar 54% balbezit, ook al is het uit.
4 centrale spelers? dat heb je toch al bij 4-4-2? Wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Je mag alleen geen 4 centrale spelers of meer hebben. Voor de rest mag alles qua opstelling.
Oh, en minimaal 8 veldspelers natuurlijk.
Normaal gesproken heb je dan 2 wingers en 2 CM'squote:Op zondag 30 januari 2011 20:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
4 centrale spelers? dat heb je toch al bij 4-4-2? Wat bedoel je daarmee?
Das helemaal drama jaquote:Op zondag 30 januari 2011 20:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Possie, ik sta achter tegen een team met geen eigenaar
Nee. Meestal heb je dan 2 vleugelverdediger en 2 vleugelspelers of zo. Niet 4 centrale verdedigers en 4 centrale middenvelders.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
4 centrale spelers? dat heb je toch al bij 4-4-2? Wat bedoel je daarmee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |