Nou ja, liever drie dode spelmomenten in één week tegen dan elke week één...quote:
Neuh vind ik niet. Precies om de zelfde reden dat ik Chelsea niks vind en niet volg.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:26 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik ook, dat maakt het toch boeiend om Real te volgen.
Ik denk het ja...quote:
Ik heb er liever 1 per week. Er wel even van uitgaand dat ik zelf ook minimaal 1 of 2 goals score.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou ja, liever drie dode spelmomenten in één week tegen dan elke week één...
Die tegenstander van jou traint wel veel op vrije trappen, allemaal varianten.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou ja, liever drie dode spelmomenten in één week tegen dan elke week één...
Daar gaat het dus mis.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb er liever 1 per week. Er wel even van uitgaand dat ik zelf ook minimaal 1 of 2 goals score.
Ik vindt het wel mooi om te zien dat ronaldo denkt real in zijn eentje naar de titel te schieten.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh vind ik niet. Precies om de zelfde reden dat ik Chelsea niks vind en niet volg.
Weer een sprankeltje hoop terug!quote:Met speels gemak rondde Denisas Stankovskis van Bifröst een counter over links af met de 1-3.
Mja praat me niet over arrogante lul Ronaldoquote:Op zondag 30 januari 2011 20:29 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik vindt het wel mooi om te zien dat ronaldo denkt real in zijn eentje naar de titel te schieten.
Ik vind hem echt een baasquote:Op zondag 30 januari 2011 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja praat me niet over arrogante lul Ronaldo![]()
Gatver wat vind ik dat een walgelijk mannetje....
Dat kan allemaal wel maar ook dan mag ik t een arrogante zak vinden.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ook.
Hij staat dan ook niets voor niet 1e qua topscoorders in Spanje momenteel.
Is ie ook, hij heeft echt alles wat een speler van tegenwoordig moet hebben.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ook.
Hij staat dan ook niets voor niet 1e qua topscoorders in Spanje momenteel.
Allemaal toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Auch koek. Is die gast belangrijk ivm training ed?
Train je openingen maken dan? Dacht dat Korte pas sneller was? (Ok minder trainies uiteraard maar toch)quote:Op zondag 30 januari 2011 20:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Allemaal toch?
Maar hij is niet zo duur als je dat bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |