quote:De bezoekers braken in de 15e minuut door over de linkervleugel. Toni von Hövelen omspeelde de verdedigers en plaatste de bal net langs de keeper: 1-2 voor de bezoekers.
Niet? Of heb je er gewoon overheen gelezen.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij gaf laatst geen antwoord
[..]
ohw
312267642quote:
oeh dat zou kunnenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet? Of heb je er gewoon overheen gelezen.
ja hoe kunnen ze nou in 2 minuten 2x scoren??quote:Op zondag 30 januari 2011 20:16 schreef vanpers het volgende:
Gijs inmiddels op 0-2 achter, Possie op 2-1 achter en de prentjes 0-1 achter.
Slechte zaak jongens!
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:17 schreef MrMoon het volgende:
Verdikke... vanmiddag vergeten de spits te kopen..
Koek, dat betekend voor jou dat ik over 4 weken die middenvelder kan kopen..
Ja weet ik, maar ik vind dat eigenlijk niet kunnenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:16 schreef IPeePie het volgende:
@Drassss Ik zie je net posten op het hattrick forum: "Gemeen hoor, profiteren van iemand zijn zwakte"
Voor de duidelijkheid: het ging over extra vragen voor spelers met een bepaalde naam :p
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kluitje - plaatselijke (312245968)
moet ik nog wel even flink sparenquote:
Had ik die maar op de bank..quote:Op zondag 30 januari 2011 20:21 schreef vanpers het volgende:
Real madrid komt 1-0 achter en meteen komen Kaka, Xabi alonso en Adebayor erin.
Pfff, doe mij daar één van...quote:Op zondag 30 januari 2011 20:23 schreef NelisZ het volgende:
Ik kwam er vandaag ook achter dat mijn potentieel goed verdediger ook een goed potentieel heeft in vleugelspel
Nu hopen dat ik dat beide kan bereiken voor ik hem mag promoveren...
En daarna heb ik ook nog een potentieel goed positiespel rondlopen
Heb je die wedstrijd ook in je HT Live staan?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:21 schreef vanpers het volgende:
Real madrid komt 1-0 achter en meteen komen Kaka, Xabi alonso en Adebayor erin.
Jij niet dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je die wedstrijd ook in je HT Live staan?
Ja goed hij mag het altijd proberen en als het andere team niet hapt, pech gehadquote:Op zondag 30 januari 2011 20:23 schreef IPeePie het volgende:
@Drassss Zeker begrijpelijk van jouw kant. Maar toch, het is een economisch principe dat als je een deal sluit, je er tevreden mee bent. Dus zelfs al vraagt iemand 200k te veel, als je het dan alsnog accepteert, ben je er tevreden mee.
Ik ook, dat maakt het toch boeiend om Real te volgen.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ik ben barca fan, geen real fan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |