Er is nu nog sprake van meerdere revoluties, in verschillende landen, meer niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Maar is dat al niet aan de gang dan.
Yep, niemand gaat wat doen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:35 schreef Onverlaatje het volgende:
John Kerry zegt dat Mubarak moet blijven omdat een machtswisseling op een stillere, zorgvuldigere, manier dient te gebeuren.
En nu zegt Obama hetzelfde, waarin hij Mubarak herhaalt.
Wat een vriendjes van een 30-jaar-dictator zijn het toch.
(Al-Jazeera)
Zodat het leger op ze kan gaan schieten? Give it up, it's overquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef Ludacriss het volgende:
Vuil spel live op tv te zien. In plaats van dat Obama, Mubarak adviseert om op te stappen! Morgen weer de straat op mensen!
Wat heeft hij precies gezegd? Ik moest even een piespauze doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef cptmarco het volgende:
Amerika steunt Mubarak dus (even kort door de bocht)
Mubarak oproepen tot aftreden!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar ja. Wat moet ie dan, oproepen tot rellen?
De egyptenaren hebben niet echt een historie van luisteren naar de VS, ieder geval de egyptische burgers nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef lf2 het volgende:
BLABLABLABLABLABLA
het moet goed gebeuren= uitstel.
rot op irritante onzin negert
Hij zei dat de egyptenaren niet zo moeten zeuren. Basically.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat heeft hij precies gezegd? Ik moest even een piespauze doen.
Nee, zeggen dat het volk gesproken heeft en dat Mubarak de macht moet overdragen aan een interim president. Duh.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar ja. Wat moet ie dan, oproepen tot rellen?
Dit dus.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:37 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Nee, zeggen dat het volk gesproken heeft en dat Mubarak de macht moet overdragen aan een interim president. Duh.
Dit was het enige juiste geweest, maar wat maakt het uit. Het is niet alsof egypenaren naar hem luisterenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:37 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Nee, zeggen dat het volk gesproken heeft en dat Mubarak de macht moet overdragen aan een interim president. Duh.
Ik denk dat ze er niet vanaf gaan. Dat wordt ploegendiensten draaien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef Ludacriss het volgende:
Vuil spel live op tv te zien. In plaats van dat Obama, Mubarak adviseert om op te stappen! Morgen weer de straat op mensen!
Het is wel comedy avond voor de wereldleiders geloof ik he...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:38 schreef no1uknow het volgende:
"The US will stand up for the human rights of the egyptian people and will support the governement in this" of iets in die trant.
Als ze Mubarak laten vallen, weet je niet wie er in dit strategisch gelegen land gaat zitten en op het moment dat dat een politicus zou zijn die met Iran of S-A wilt heulen hebben Israel en de Democraten een probleem.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:35 schreef Onverlaatje het volgende:
John Kerry zegt dat Mubarak moet blijven omdat een machtswisseling op een stillere, zorgvuldigere, manier dient te gebeuren.
En nu zegt Obama hetzelfde, waarin hij Mubarak herhaalt.
Wat een vriendjes van een 30-jaar-dictator zijn het toch.
(Al-Jazeera)
trustequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:38 schreef Black_Ninja het volgende:
Ik zie niks meer gebeuren vannacht, en ik moet morgen weer vroeg op, ik ga me bedje opzoeken
Succes en bel me maar als het los gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |