* golfer die film uit gedownloade zaken verwijdert.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Dus hij komt vast te zitten en probeert eerst de rots weg te hakken met z'n mesje maar dat helpt uiteindelijk niet en hij begint uit te drogen en te hallucineren en z'n drinken raakt uiteindelijk op en daarom drinkt hij uit wanhoop z'n eigen urine en uiteindelijk snijdt ie z'n arm maar af en rent weg zonder armpje en wordt uiteindelijk gered door een paar toevallige voorbijgangers?
Dan weet ik dat alvast.
Pauw en Witteman probeerden hem wel in een hoekje te drukken met een paar venijnige vragen. Dus zijn antwoord was meer dan gepast.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef erkel het volgende:
Wat een nare man die klimmer. Alsof hij de wereld verbeterd en een superieur inzicht krijgt door zijn geklim. Flikker toch op en dan ook neerkijken op Pauw en Witteman en hun programma die jou juist net een podium hebben gegeven.
Waarom dat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer die film uit gedownloade zaken verwijdert.
Omdat het verhaaltje en het plot al nu hier geplaatst is. Ik vond het al een beetje een zwak gegeven en nu hoef ik die film al helemaal niet meer te zien.quote:
Die bergbeklimmers moeten het zelf weten of ze op dit soort onzin-avontuurtjes gaan, maar val het volk er niet mee lastig!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Dus hij komt vast te zitten en probeert eerst de rots weg te hakken met z'n mesje maar dat helpt uiteindelijk niet en hij begint uit te drogen en te hallucineren en z'n drinken raakt uiteindelijk op en daarom drinkt hij uit wanhoop z'n eigen urine en uiteindelijk snijdt ie z'n arm maar af en rent weg zonder armpje en wordt uiteindelijk gered door een paar toevallige voorbijgangers?
Dan weet ik dat alvast.
Sterker nog: het is totaal niet interessant of boeiend.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:30 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind het de afgelopen dagen maar matig interessant allemaal.
Ik ga 'm nu juist downloaden, ik wil zien hoe die z'n arm afsnijdt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat het verhaaltje en het plot al nu hier geplaatst is. Ik vond het al een beetje een zwak gegeven en nu hoef ik die film al helemaal niet meer te zien.
Of Maarten van Rossem, Peter R. de Vries, Charles Groenhuijsen, Peter Paul de Vries of Willem Middelkoop.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:20 schreef pberends het volgende:
Sterker nog: het is totaal niet interessant of boeiend.
Wanneer komt Hero Brinkman of Frits Wester weer?
Zetten ze er een tafel bij ofzo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:26 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Ex-mensenrechtendiplomaat Petra Stienen, de Egyptische acteur Sabri Saad el Hamus, BNR commentator Bernard Hammelburg, Tweede Kamerlid Frans Timmermans (PvdA) en NOS-cameraman Eric Feijten gaan in gesprek over de huidige situatie in Egypte.
#
Tof Thissen
GroenLinks-senator gaat in op het partijcongres komend weekend.
#
Bart Chabot
Onze politiek watcher was bij de ledenvergadering van GroenLinks over Kunduz.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zetten ze er een tafel bij ofzo?
Zeg van wel..hoe erg daar ook wel is in Egypte maar ik sla weer overquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:02 schreef pberends het volgende:
man man man, wat een onzin weer allemaal.
Doe godverdomme dan een Egypte-special ofzo.
Hier komen ze niet overeen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg van wel..hoe erg daar ook wel is in Egypte maar ik sla weer over.
Morgen Hennie Huisman als Egypte deskundigequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
Zingen kan ie beter in dat koor doen, in die NCRV-serie Levenslied.
Hoi Golfer, ook weer ingeschakeld?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
Zingen kan ie beter in dat koor doen, in die NCRV-serie Levenslied.
Hij zit er wel dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef Toad het volgende:
Ik heb het begin gemist: komt die cameraman van de NOS nog?
ik lees net dat hij niet aanschuift, maar dat ze wel contact met hem hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |