lol doe niet zo ondankbaar mongoolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "arabisch"
Daar is hij zo wel op uit. Hoop dat het leger achter het volk blijft staan en zijn ordes niet gaan uitvoeren!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef rakotto het volgende:
Dit gaat flink escaleren, klootzakken.Hij zorgt hier letterlijk voor een burgeroorlog.
Waarom slaat het volk nu in op het leger dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
het leger deelde iets uit, volgens mij water. Uit het niets vlogen er opeens hekken en stenen naar de truck. Deze gaf volgas achteruit en ramde van alles achter hem.
defeated?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef Pistolebob het volgende:
"President Obama, say the 'D-Word'
wat houdt dat in? "
Democracy
Donut.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef Pistolebob het volgende:
"President Obama, say the 'D-Word'
wat houdt dat in? "
Democracy
omdat die Mubarak nog steeds steunt???quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom slaat het volk nu in op het leger dan?
Deze ook? Is via facebook. Doet het hier prima.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:38 schreef Brawler het volgende:
Heet iemand hier de link van die arabische Al Jazeera stream? De Engelse hier weigert pertinent..
WTF, iemand vraagt om de ARABISCHE Al-jazeera link, wat hebben ze dan aan de Al Jazeera English link?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:37 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
lol doe niet zo ondankbaar mongool
Ik kan live meekijken op Jazeera kanaal via ziggo kanaal 511quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:38 schreef Brawler het volgende:
Heet iemand hier de link van die arabische Al Jazeera stream? De Engelse hier weigert pertinent..
Thanksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:38 schreef intellectuele_user het volgende:
Arabische versie:
http://www.aljazeera.net/Channel/Livestreaming
Is toch niet moeilijk om op een normale manier te zeggen, of ben je zelf ook dom?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF, iemand vraagt om de ARABISCHE Al-jazeera link, wat hebben ze dan aan de Al Jazeera English link?
Ik heb nog niks gezien wat dat betreft...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef KurdKasim het volgende:
Voor de duidelijkheid; zijn er gevechten tussen leger en volk?
Ik zie het niet op live stream.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef KurdKasim het volgende:
Voor de duidelijkheid; zijn er gevechten tussen leger en volk?
Ik zie soldaten met strenge blikken die de 50cal's bemannen op de APC's.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Als je kunt vertalen en op de hoogte houden, wil je dat doen?
Ik heb nu echt een beroerde internetverbinding..
Rot op met je .exe file met spyware.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:38 schreef intellectuele_user het volgende:
Arabische versie:
http://www.aljazeera.net/Channel/Livestblabla
Weigert ook. Alleen geluidquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Deze ook? Is via facebook. Doet het hier prima.
http://www.facebook.com/aljazeera?v=app_7146470109
in diverse steden staat het leger gewoon achter de bevolking heb ik gehoord.quote:
Flashplayer installerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef Brawler het volgende:
[..]
Weigert ook. Alleen geluidFlash player is up to date, maar na een paar minuten crasht Firefox. Safari en Chrome ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |