Al een paar topics toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:41 schreef Zeroku het volgende:
Plaatje uit de OP is kapoet [ afbeelding ]
No shit Sherlock,...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:41 schreef Zeroku het volgende:
Plaatje uit de OP is kapoet [ afbeelding ]
jaa daar hadden we nog een uitgebreid DM gesprek overquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
CC had je nog op yt gekeken trouwens naar mij?
Geen ideequote:
Mag het hier nog wel staanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat dit in het vorige topic hoorde.
OHJAquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
No shit Sherlock,...
[..]
jaa daar hadden we nog een uitgebreid DM gesprek over
Die navelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Jep.quote:
Stille dood.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep.
Wat is er trouwens met het vrijdagmiddag lesbische tienertopic gebeurd?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
IK ZIE EEN NAVEL OMG OMG IK KOM KLAAR
quote:
Vanavondquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zero... mag ik een foto van je navel?
Slechte zaak.quote:
Doe er wat aan zou ik zeggenquote:
Derp, moet toch even kijken of het goed isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die is te kleinga m fixen anders neuk ik je niet
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
sorryquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:49 schreef Teal het volgende:
[..]
Derp, moet toch even kijken of het goed is
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sorrydan gaat het neuken nog wel door hoor
Hij gaat steeds weer op slotquote:
Maidenquote:
doen.quote:
quote:
Gaarnequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gekkie die je er bent
Nu wil je zeker ook neuken in ruil voor dat logo?
Uhuhquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh heeft zero dat getekend?![]()
Daarom, waardering voor het werkquote:
uhu, ik ga alleen niet iedereen die een logo maakt neukenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daarom, waardering voor het werk.
Maar deze wel, want deze mag in de OP van DWquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu, ik ga alleen niet iedereen die een logo maakt neuken
Ik hou hem en ga er vanavond op spelen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar deze wel, want deze mag in de OP van DW.
Morgen is Rata er weerquote:
Voor even ja.quote:
Sorry, 1 van mijn favo bandsquote:
Picsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik hou hem en ga er vanavond op spelen!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gekkie die je er bent
Nu wil je zeker ook neuken in ruil voor dat logo?
Ok. Wel via PMquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als jij pics post van je navel!
Daar is Benny weer, met zijn posts vol kwaliteit, argumentering en onderbouwingquote:
ok.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar is Benny weer, met zijn posts vol kwaliteit, argumentering en onderbouwing. Hulde voor deze man.
Kijk hem eens gaanquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga me nu installeren in mn bedje,
tot zo
Weltrustenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga me nu installeren in mn bedje,
tot zo
Nou, wat een moeite. Een tekst typen van 10 woordjes.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:06 schreef Teal het volgende:
"Dankje wel Teal voor het plaatje"
Geen probleem
Altijd beter dan jouw creatiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou, wat een moeite. Een tekst typen van 10 woordjes.
quote:
Ik ga niet lopen janken als niemand er wat van zegt. Sterker nog, het boeit me geen flikker omdat het niet eens serieus was.quote:
Rechts veel te veel witruimte. Dus even [cimg], dan ziet het er nog enigszins redelijk uit.quote:
Niet mij... Teal moet je bedankenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Bedankt benny dat kan ik niet mobiel
Precies jaquote:bedankt teal!
bedankt Zeroku. Dit waardeer ik aan je.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rechts veel te veel witruimte. Dus even [cimg], dan ziet het er nog enigszins redelijk uit.
Eigenlijk kon je ook een vierkantje uitknippen met de tekst erin en die centreren, dan zou je evenveel zien als nu.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
bedankt Zeroku. Dit waardeer ik aan je.
jij bedankt voor hem in de op zetten en hij hoeft niet perfect te zijn want dat zijn wij ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet mij... Teal moet je bedanken
[..]
Precies ja
De tekst staat exact in het midden, maar het oogt uit het center omdat de space van ui niet is mee gerekend.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eigenlijk kon je ook een vierkantje uitknippen met de tekst erin en die centreren, dan zou je evenveel zien als nu.
Daar heb ik het toch helemaal niet over, of welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:13 schreef Teal het volgende:
[..]
De tekst staat exact in het midden, maar het oogt uit het center omdat de space van ui niet is mee gerekend.
Dat is misschien wel nog slimmer!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eigenlijk kon je ook een vierkantje uitknippen met de tekst erin en die centreren, dan zou je evenveel zien als nu.
Leek het op, fout gesuggereerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch helemaal niet over, of wel?
quote:
pfff, het is al laatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
als je me wilt bijten kom je maar langs
Okquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
als je me wilt bijten kom je maar langs
Kom ik om 3 uur vannacht langsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je mag altijd langskomen om me te bijten hoor
Ik heb niks uitgevoerd vandaagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zero
Ik heb echt teveel gewerkt vandaag
Ik van hald 10 tot 5 gewerkt, daarna kettinkje proberen te regelen (gelukt) gezeik met de treinen, waardoor ik een half uur vertraging had, uurtje thuis, daarna oppassen en kwam een half uur-3 kwartier geleden weer thuisquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb niks uitgevoerd vandaag. Behalve boodschappen gedaan.
Is er een grap?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Omgg merel zei ook zerohoi trouwens
Oh, da's minderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik van hald 10 tot 5 gewerkt, daarna kettinkje proberen te regelen (gelukt) gezeik met de treinen, waardoor ik een half uur vertraging had, uurtje thuis, daarna oppassen en kwam een half uur-3 kwartier geleden weer thuis
Uhuhquote:
Geldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ah okequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee er is geen grap merel, ik vind zero gewoon grappig klinken
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geld![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik spaar ze
.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Dankzij stufi gaat het sparen wel aardigquote:
Ik heb geen stufiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dankzij stufi gaat het sparen wel aardig.
Hoezo niet?quote:
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Bah heb geen motivatie voor morgen
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Bah heb geen motivatie voor morgen
quote:
Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik volg geen officiele studie, dus geen stufi
Ik leer natuurkunde bij en volg een basisjaar beeldende kunst op een kunstacademiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar wat voor studie is het dan
?
Slaap lekker en werkze morgenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu ik ga nu slapen, tot zo tealdoei iedereen
Ah, op die manier.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik leer natuurkunde bij en volg een basisjaar beeldende kunst op een kunstacademie
Tot zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu ik ga nu slapen, tot zo tealdoei iedereen
Dat verhaal vertelde net ook iemand aan mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
Ik vertel op msn iemand dat mn afspraak met de plastisch chirurg voor borstvergroting en liposuctie is
Hij lijkt het te geloven
Heujquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:43 schreef Teal het volgende:
[..]
Dat verhaal vertelde net ook iemand aan mij
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:44 schreef 92Merel het volgende:
Oh, toch niet, hij begint over zelf tatoeage nemen
nee want hij zei vandaag 'ik ben verliefd' en toen moest ik m advies gaan geven over hoe hij het met dat meisje aan moest pakkenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
nee want hij zei vandaag 'ik ben verliefd' en toen moest ik m advies gaan geven over hoe hij het met dat meisje aan moest pakken
Hij is dus 12?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
nee want hij zei vandaag 'ik ben verliefd' en toen moest ik m advies gaan geven over hoe hij het met dat meisje aan moest pakken
Geloof dat hij niet op fok zit, maar zou m goed passenquote:
Ik heb een poging gedaann tot werk, even naar het stadion geweest om te zorgen dat ik er morgen heen kan ( ben SCC-kwijt). En voor de rest ook niet veel. Ja weer veel gepost hier..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb niks uitgevoerd vandaag. Behalve boodschappen gedaan.
Skippy?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geloof dat hij niet op fok zit, maar zou m goed passen
Ah, wat voor werk heb je gedaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaann tot werk, even naar het stadion geweest om te zorgen dat ik er morgen heen kan ( ben SCC-kwijt). En voor de rest ook niet veel. Ja weer veel gepost hier..Voor mijn doen dan.
Al is 100 posts per dag niet meer vreemd voor mij
oooooh shiitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
nehh, dan zou hij me stalken
[..]
22 ofzo
SCC, was dat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaann tot werk, even naar het stadion geweest om te zorgen dat ik er morgen heen kan ( ben SCC-kwijt). En voor de rest ook niet veel. Ja weer veel gepost hier..Voor mijn doen dan.
Al is 100 posts per dag niet meer vreemd voor mij
Seizoen(club)card, dacht ik.quote:
BAHHHH HT wat doe je, mijn ochtend verpesten!quote:
Het spijt mij, NBTquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:41 schreef NBT het volgende:
[..]
BAHHHH HT wat doe je, mijn ochtend verpesten!
Ahhhh.... maak het leuker!quote:
Ze kwam in mijn droom voorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:27 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben gek gewordenIk zag Lutte gisteren posten
Wat heb je met haar gedaanquote:
Niks bijzonders, ik was ergens op een kampeerboerderij ofzo en zij was daar ook. Weet het niet precies meer.quote:
Ik mag datquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Je bent wel veel met lutte bezig
Valt meequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Je bent wel veel met lutte bezig
Je mag gerust van haar dromen hoor. Ik droom waarschijnlijk anders over haar dan jij.quote:
Ik hoop van wel, anders ben je een vieze pedo.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je mag gerust van haar dromen hoor. Ik droom waarschijnlijk anders over haar dan jij.
Nee precies het was een gewone normale droom. Zoals je wel vaker over mensen droomt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, anders ben je een vieze pedo.
en je hebt nog zo'n mooie foto gepost op FOKquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Deze week is officieel een kutweek gadverdamme zegnog tot 2 uur met koppijn bliep bliep aanhoren
quote:
Moet je doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:25 schreef Lutte het volgende:
Hai liebchens, zondagavond of anders maandagavond kom ik jullie topicjes weer onderspammen!
Leuk, maar wat een vieze wijven zeg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouw uit mijn droomquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:25 schreef Lutte het volgende:
Hai liebchens, zondagavond of anders maandagavond kom ik jullie topicjes weer onderspammen!
Lekker op tijd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:45 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Leuk, maar wat een vieze wijven zeg.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:25 schreef Lutte het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:25 schreef Lutte het volgende:
Dinsdag pas weer werkenquote:
Dinsdag eindelijk weer naar schoolquote:
In september eindelijk weer naar school.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dinsdag eindelijk weer naar school
5 weken thuis vind ik lang zatquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In september eindelijk weer naar school.
Half jaarquote:
Mja da's wel kutquote:
Mijn werk wil ik niet fulltime doen. Vind de 29 die ik nu doe wel genoegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja da's wel kut. Maar je kunt wel fulltime werken, toch?
Hmm, naja dat is nog lang zat om de week mee te vullen. Ik werk alleen zaterdags en zondags en normaal is dat genoeg, maar nu ik 5 weken thuiszit word ik er wel simpel vanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn werk wil ik niet fulltime doen. Vind de 29 die ik nu doe wel genoeg
Ja idd. Waarom zit je al 5 weken thuis dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, naja dat is nog lang zat om de week mee te vullen. Ik werk alleen zaterdags en zondags en normaal is dat genoeg, maar nu ik 5 weken thuiszit word ik er wel simpel van.
Kerstvakantie. + normale 3 weken vrij na ieder blok.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja idd. Waarom zit je al 5 weken thuis dan?
waarom heb je 3 weken vrij na een blokquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kerstvakantie. + normale 3 weken vrij na ieder blok.
6 weken les, 7ste week projecten afmaken (wat in de gewone weken makkelijk lukt, 8de week tentamens, 9de week hertentamens, 10de week standaard vrij. Tentamens waren al voor de kerst, dus iedereen had sowieso vier weken vrij, als je geen hertentamens hoefde te maken dus 5.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
waarom heb je 3 weken vrij na een blok
quote:
OKEEE nice. nu wat minder nice dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
6 weken les, 7ste week projecten afmaken (wat in de gewone weken makkelijk lukt, 8de week tentamens, 9de week hertentamens, 10de week standaard vrij. Tentamens waren al voor de kerst, dus iedereen had sowieso vier weken vrij, als je geen hertentamens hoefde te maken dus 5.
Jep, en wat het nog kutter maakt is dat je helemaal niks voor het nieuwe blok kunt doen, behalve boeken bestellenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OKEEE nice. nu wat minder nice dus
damn dat zuigt. kon je ook niet meer werken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep, en wat het nog kutter maakt is dat je helemaal niks voor het nieuwe blok kunt doen, behalve boeken bestellen.
Nope, had het wel gevraagd. Zeker omdat het iedere 10 weken is, maar ze hadden doordeweeks niemand nodigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
damn dat zuigt. kon je ook niet meer werken?
Booooo!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nope, had het wel gevraagd. Zeker omdat het iedere 10 weken is, maar ze hadden doordeweeks niemand nodig.
Hihiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
toen kende ik je nog niet zo goed als nuW boefje
GEEF ME KUYTquote:
Nu alquote:
Die heb ik, moet ik die meenemen 12 feb?quote:
Okayquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als je een uil heb bewaar die voor mij
Hij is nog open en staat voor me.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Nu al
[..]
Die heb ik, moet ik die meenemen 12 feb?
Gelukkig.quote:
Ik kijk bij gebrek aan beter brooke knows bestquote:
Brooke Shields?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kijk bij gebrek aan beter brooke knows best
Ik kijk kruimeltjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kijk bij gebrek aan beter brooke knows best
Brooke hoganquote:
Ik niet!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Brooke hogan
wie heeft mijn fohn gejat?
damn.quote:
Dochter van Hulk?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Brooke hogan
wie heeft mijn fohn gejat?
ja ik moet mn haar verven want ik heb onderhand al 3 cm uitgroeiquote:
Ja die. Spinoff van Hogan knows bestquote:
Ohhwww dat kan echt niet!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja ik moet mn haar verven want ik heb onderhand al 3 cm uitgroei
Daarom!quote:
faal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
faal.http://twitter.com/#!/andrewbonar/status/30812072442855425SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/andrewbonar/status/30812072442855425
Rubber zweepquote:
Is goed, maar gaat je wel wat kosten.quote:
Jeweet. Maarquote:
Weet niet, hangt van de materiaalkosten+verzendkosten af.quote:
Forum Opties | |