Ik kijk niet naar die meuk, nooitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had je maar moeten meedoen met het programma?
oh ik zag je zwaaien nee oke blijf dan maar ffquote:
Ik wil wel naar bed....dus ik ga wel zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ik zag je zwaaien nee oke blijf dan maar ff
slaap lekker FANN en Laysaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik gaat afsluiten hier, welterusten voor de slapers![]()
doei
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wens jullie alle geluk voor lange tijd. Maar doe mij Tatjana maar voor een week of wat, daar kan ik wel blij van worden denk ik.
ahum, daar zal ik maar geen plaatje voor opzoekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, zo ziet ze er na die twee weken wel ongeveer uit
Jullie krijgen meer democratie dus IK blijf, IK ontsla de regering en IK stel een nieuwe regering aan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Disana het volgende:
Down down with Mubarak. De mensen hebben het aangehoord en willen hem nog steeds weghebben.
oh je bouwt het dus langszaam op aan de foto te zien, ik dacht eerder dat jij een man was van uitwonen 3 nachten achter elkaar en dat ze dag 4 helemaal verwillderd de weg kwijt was, valt me een beetje tegen van je Teunquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, zo ziet ze er na die twee weken wel ongeveer uit
De waan van de macht. We zullen zien hoe het gaat, ik hoop dat hij toch nog eieren voor zijn geld kiest.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jullie krijgen meer democratie dus IK blijf, IK ontsla de regering en IK stel een nieuwe regering aan.
slaap lekker disanaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
De waan van de macht. We zullen zien hoe het gaat, ik hoop dat hij toch nog eieren voor zijn geld kiest.
Slaap lekker Scrute, ik val om![]()
Trusten, Disanaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
De waan van de macht. We zullen zien hoe het gaat, ik hoop dat hij toch nog eieren voor zijn geld kiest.
Slaap lekker Scrute, ik val om![]()
Ik deed wat stoer Heksje, ik denk dat ze mij eerder knock out heeft dan ik haar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh je bouwt het dus langszaam op aan de foto te zien, ik dacht eerder dat jij een man was van uitwonen 3 nachten achter elkaar en dat ze dag 4 helemaal verwillderd de weg kwijt was, valt me een beetje tegen van je Teun
ach teun ze ziet er lekker uit en heeft leuk lichaam maar misschien is het een slappe doos in bed. die meer naar het plafond staart en moet oppassen dat haar make up niet uitlooptquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik deed wat stoer Heksje, ik denk dat ze mij eerder knock out heeft dan ik haar.
Dat zien we dan wel weer. Mocht het zover komen dan doe ik hier wel live verslagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach teun ze ziet er lekker uit en heeft leuk lichaam maar misschien is het een slappe doos in bed. die meer naar het plafond staart en moet oppassen dat haar make up niet uitloopt
Zou jij bij zo'n kwebbelkous een hele dag vriendelijk, beleefd en geïnteresseerd kunnen blijven lijken om haar je bed in te krijgen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. Mocht het zover komen dan doe ik hier wel live verslag
Ik doe om eerlijk te zijn nooit echt veel moeite om iemand in bed te krijgen. Daar ben ik het type niet voor. Of het overkomt mij of ik ben redelijk direct en dan weet je gelijk of het een ja of nee is. En heel soms vind ik een kwebbelkous wel leukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou jij bij zo'n kwebbelkous een hele dag vriendelijk, beleefd en geïnteresseerd kunnen blijven lijken om haar je bed in te krijgen?
Je had je echt op moeten geven, dat was mooie tv gewordenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik doe om eerlijk te zijn nooit echt veel moeite om iemand in bed te krijgen. Daar ben ik het type niet voor. Of het overkomt mij of ik ben redelijk direct en dan weet je gelijk of het een ja of nee is. En heel soms vind ik een kwebbelkous wel leuk
Ja, het bekt alvast wel lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je had je echt op moeten geven, dat was mooie tv geworden![]()
Teun en Tatjana trekken zich even terug nog tijdens de opnames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |