Ah, die vijf minuten nadat jullie van Fok! vertrokken zijn en voordat jullie in slaap kletterenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat doen we wel. Soms geopolitiek, soms sociaal-maatschappelijk of economisch of historisch. Een beetje waar we zin in hebben en wat wij gevolgd hebben in de media. Zo vreemd is dat toch niet?
en je elkaars kots opruimen als je 1 van de 2 ziek isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat doen we wel. Soms geopolitiek, soms sociaal-maatschappelijk of economisch of historisch. Een beetje waar we zin in hebben en wat wij gevolgd hebben in de media. Zo vreemd is dat toch niet?
Ik kots gewoon gezellig meequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en je elkaars kots opruimen als je 1 van de 2 ziek is
Nee, eerst fokken, dan fokken en dan naar dromenland nokken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah, die vijf minuten nadat jullie van Fok! vertrokken zijn en voordat jullie in slaap kletteren
1 van de katten had op het kleed gekotst vanochtend...nah...ik dus ook bijnaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan is het helemaal ware liefde
dan voel je het wel als je erin traptquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
1 van de katten had op het kleed gekotst vanochtend...nah...ik dus ook bijna![]()
en het kan ook zomaar zijn dat het me niks doet...maar dan heb ik mn lenzen niet in
nee dan zie ik wel iets wazigs....maar dan gweoon niet zo helderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan voel je het wel als je erin trapt
nah... hoort er toch ook bijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Toverheks het volgende:
als je voor elkaar kiest in een relatie moet je gewoon veel voor elkaar over hebben en ja daar hoort ook elkaars kots op te dweilen, wat klinkt dat toch ramantisch als FANN dat post
Ik heb een speciaal emmertje! Ik kots meer dan een boulimia-model!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan voel je het wel als je erin trapt
nee hoor je hebt helemaal gelijk, ik zou het ook doen voor me geliefdequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... hoort er toch ook bij![]()
alsof het altijd rozengeur en maneschijn is
Ik wens jullie alle geluk voor lange tijd. Maar doe mij Tatjana maar voor een week of wat, daar kan ik wel blij van worden denk ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, eerst fokken, dan fokken en dan naar dromenland nokken.
Had je maar moeten meedoen met het programma?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wens jullie alle geluk voor lange tijd. Maar doe mij Tatjana maar voor een week of wat, daar kan ik wel blij van worden denk ik.
ow over boulimia gesprokenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een speciaal emmertje! Ik kots meer dan een boulimia-model!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow over boulimia gesproken![]()
ik ben 1 kg kwijt![]()
nog 4 te gaan
netjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow over boulimia gesproken![]()
ik ben 1 kg kwijt![]()
nog 4 te gaan
Ik kijk niet naar die meuk, nooitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had je maar moeten meedoen met het programma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |