Ja, wij hebben de tv alweer op Ned2 staan. Het schijnt dat het Egyptische leger voor de bevolking kiest, even kijken of het klopt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Arrenbie. Ik kijk nu een kwartiertje of zo, gelukkig is het nu afgelopen.
Is een beetje hetzelfde gevoel als IKEA.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Als elitaire FOK!ker kijk je daar toch niet naar?
Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef Coos het volgende:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lees maar even terug wat Coos zei. En dankjewel!
[quote/]
[quote]Op vrijdag 28 januari 2011 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[..]
Coos schreef dit en dat vind ik ook onzin. Je weet wat je weet en je weet dus niet dat er meer is, want anders had je ook dat wel geweten.
Kan Pïetje weer even nadenken
Teun je moet echt weer met notitieblokje gaan werken want je maakt er een zooitje van!quote:Als je van de hoed en de rand weet wel. Anders zou je soms beter iets langer zwijgen.
Coos schreef dit en dat vind ik ook onzin. Je weet wat je weet en je weet dus niet dat er meer is, want anders had je ook dat wel geweten.
Kan Pïetje weer even nadenken
Nâh die quotes zien er niet uit maar het mot maar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:39 schreef Coos het volgende:
Ik slik ook zo af en toe morfine. En net als de Kardinaal heb ik er geen last van. Ja ik slaap dan goed. Maar als het na een tijdje weer wat beter gaat met het lijf blijven die dingen gewoon in de doos.
Misschien zit het verschil in dat als je het recreatief gebruikt het een andere uitwerking heeft dan als je het noodzakelijk gebruikt.
Fann ik stuur wel een strippie op mop.
Pietje regel jij dat effe voor me.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Coos verkloot die quotes eens niet zo, daar hebben mensen hun best op gedaan.
Ik denk dat de familie de koffers al gepakt heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef Disana het volgende:
Er volgt zo een belangrijke mededeling van de Egyptische overheid. Ik denk dat Moebarak gaat aftreden, het kan ook niet anders.
Wat zou dat wegen. Een koffer goud?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat de familie de koffers al gepakt heeft.
Ze zullen wel bij moeten betalen bij het inchecken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat zou dat wegen. Een koffer goud?
Is die ook in Egypte?quote:
Ja dat denk ik ook, liever levend ontsnappen dan strijdend tenonder.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat de familie de koffers al gepakt heeft.
ik zat ook effe na te lezen en had dezelfde quote klaarstaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef Coos het volgende:
[..]
[..]
Teun je moet echt weer met notitieblokje gaan werken want je maakt er een zooitje van!
Wel opletten hè want het ging over onderstaand wat de Kardinaal bedoelde!!
[..]
Nâh die quotes zien er niet uit maar het mot maar.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lees maar even terug wat Coos zei. En dankjewel!
en bij mij staat ook Tatjana opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:39 schreef Coos het volgende:
Ik slik ook zo af en toe morfine. En net als de Kardinaal heb ik er geen last van. Ja ik slaap dan goed. Maar als het na een tijdje weer wat beter gaat met het lijf blijven die dingen gewoon in de doos.
Misschien zit het verschil in dat als je het recreatief gebruikt het een andere uitwerking heeft dan als je het noodzakelijk gebruikt.
Fann ik stuur wel een strippie op mop.
Ok, je bent idd van de makkelijke grappen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:36 schreef Copycat het volgende:
Is de eerste uitzending. En direct de diepte in, die Tatjana.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zat ook effe na te lezen en had dezelfde quote klaarstaan
[..]
[..]
en bij mij staat ook Tatjana op![]()
nog nooit gezien dit programma
maar ik vind het nu al een trut
Ik weet niet wat ik erger vind Tatjana of de kandidaten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:36 schreef Copycat het volgende:
Is de eerste uitzending. En direct de diepte in, die Tatjana.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |